کد خبر: ۸۰۳۰۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
خبرگزاری ایرنا خبر داد:
«یوسف نوری» اظهار داشت: به مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری ماموریت داده شد تا در اسرع وقت عاملان ایجاد مشکل در شکل‌گیری این همایش را شناسایی و برای پیگیری‌های بعدی به اینجانب معرفی کند ...

حکیم مهر: استاندار مازندران به مدیرکل بازرسی استانداری ماموریت داد تا در اسرع وقت دلیل لغو مراسم استانی روز دامپزشک که قرار بود ۲۰ مهر در یکی از تالارهای آمل برگزار شود را بررسی و عاملان اختلال در برگزاری این مراسم را معرفی کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، نظام دامپزشکی استان مازندران به بهانه روز ملی دامپزشک -۱۴ مهر- برنامه‌ای برای گردهمایی دامپزشکان عضو این سازمان تخصصی را تدارک دیده بود که طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار بود شامگاه جمعه -۲۰ مهر- با حضور نزدیک به یک‌هزار و ۲۰۰ نفر از دامپزشکان استان در تالار همایش‌های اکسین آمل برگزار شود. اما با وجود برنامه‌ریزی‌های انجام شده و تدارک همه اقدامات و ملزومات مراسم تجلیل از دامپزشکان برتر و پذیرایی در این همایش، از برگزاری این گردهمایی ساعاتی پیش از برگزاری جلوگیری شد که این موضوع انتقاد و گلایه جدی دامپزشکان مازندران را به دنبال داشت.

استاندار مازندران روز شنبه در واکنش به انتقاد و گلایه دامپزشکان استان، با صدور نامه‌ای به مدیرکل عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری خواستار بررسی فوری مشکل در برگزاری این مراسم استانی شد.

«یوسف نوری» در این باره اظهار کرد: نقش بی‌بدیل دامپزشکان و سازمان نظام دامپزشکی در توسعه پایدار امنیت غذایی و ارتقای سلامت عمومی برای همه روشن است و تلاش‌های این قشر در حوزه سلامت جامعه را باید ارج نهاد.

وی با اشاره به لزوم تقویت تشکل‌های تخصصی در استان و کشور، افزود: رویکرد دولت وفاق ملی حمایت از حضور فعالانه و مسئولانه تشکل‌های تخصصی بخش خصوصی در بالندگی حوزه عمل فعالان اقتصادی در سراسر کشور است و باید از این قبیل رویدادهای تخصصی استقبال کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های دریافتی ایجاد مشکل در روند برگزاری مراسم استانی روز دامپزشک که قرار بود به میزبانی سازمان نظام دامپزشکی در آمل برگزار شود، کدورت و ناراحتی جمعی از فعالان حوزه تامین امنیت غذایی و سلامت عمومی جامعه را به دنبال داشت که این اقدام مورد پذیرش نیست.

نوری تصریح کرد: به مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری مازندران ماموریت داده شد تا در اسرع وقت ضمن بررسی دقیق موضوع و دلجویی و تفقد از برگزارکنندگان این مراسم، عاملان ایجاد مشکل در شکل‌گیری این همایش را شناسایی و برای پیگیری‌های بعدی به اینجانب معرفی کند.

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
12
فقط حرف و هیچ عملی در‌ کار نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
5
کدام جزئیات منظورتان هست!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
5
بررسی بفرمایید اطلاعات غلط را چه کسی به فرماندار داد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
7
از جمعه تا امروز ، هنوز در حال بررسی هستند. تصمیم گیری برای عدم برگزاری در ۵ دقیقه، بررسی علت تا زمان نامشخص!!!!
اگر تا الان مشخص نشده، پس دیگر مشخص نخواهد شد.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
0
3
به نظرتون با توجه به موج تغییر استانداران کشور،
چقدر احتمال داره که تا پیش از تغییر استاندار مازندران،
بازرس ویژه به نتیجه برسه!؟
به این میگن برنامه‌ریزی بی‌نقص عوامل اصلی!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
0
2
حکیم نامهربان شما رسانه دامپزشکان هستید تماس با استاندار و پیگیری موضوع برای خبرنگار شما یا همکاران شما سخت نیست بلکه قسکتی از کار رسانه است لطفا به جای اینکه فقط تیتر بزنید لطف کنید پیگیری هم بکنید و نتیجه پیگیریهاتون رو‌اینجا بزارید
یه روز تیتر میزنید فردا اقای دکتر رفیعی پور قراره رییس سازمان بشوند بعد دیگه هیچ خبری از شما و … نیست نه پاسخگو هستید این خبر رو از کجا اوردید نه اینکه چرا نشد ایا از بدخواهی این کارو کردید….
یه روز تیتر میزنید اقای استاندار اینو گفته و دستور پیگیری داده بر کسی پوشیده نیست که در این سالها همیشه یکی به نعل زده اید و یکی به میح الحمدلله کلی هم مخاطب برای خودتون جمع کردید ددد
پاسخ ها
القاصی المهر
| Germany |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
حکیم مهر هم شده روزنامه کیهان‌چاخان زیاد می نویسه تا مشتری جمع کنه
القاصی المهر
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
0
0
ای بابا . مگه دامپزشکی هم آتش به اختیار و چماقدار دارد ؟؟ من فکر میکردم دامپزشکی خیلی استریل و پاستوریزه هست
نظر شما
ادامه