کد خبر: ۸۹۹۷

حکیم مهر - دوازدهمین کنگره ژنتیک ایران با حضور متخصصین، دست‌اندرکاران و مسئولین ژنتیک و زیست‌فناوری از اول خردادماه سال جاری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

این کنگره با هدف ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی علمی بین محققان در زمینه‌های مختلف علم ژنتیک، ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان و دانشمندان ایرانی و با حضور بیش از یک‌هزار و 100 نفر دانشمند، محقق، پژوهشگر و دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی برپا می‌شود.

ایجاد فضای تعامل و هم‌اندیشی بین محققان، ارائه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه‌های مختلف ژنتیک انسانی، گیاهی، جانوری، ریزسازواره‌ها و معرفی توان انجمن ژنتیک ایران از مهمترین اهداف این کنگره محسوب می‌شود.

بیش از یک‌هزار مقاله علمی در زمینه‌های ژنتیک انسانی، گیاهی، جانوری، میکروارگانیزم‌ها و مباحث اخلاق زیستی ارائه می‌شود.

همچنین کارگاه‌های آموزشی با موضوعات معرفی ذخایر توارثی و بانک‌های ژن، چگونگی ورود ایده‌های علمی به بخش خصوصی، تشخیص کیفی محصولات کشاورزی دستورزی شده ژنتیکی و ژنتیک پزشکی در حاشیه این کنگره برپا خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی http://geneticscongress.ir یا سایت سرویس خبری بیوتکنولوژی ایران به آدرس http://biotechnews.ir مراجعه کنند.

این همایش از اول تا سوم خردادماه سال جاری در محل سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهیدبهشتی برپاست.

 

نظر شما
ادامه