کد خبر: ۳۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
 
 

به همت شوراي دبيران انجمن  های علمی - دانشجويي دانشگاه فردوسي مشهد  و مدیریت اجتماعی این دانشگاه، اختتاميه هفتمین جشنواره دانشگاهی حرکت به منظور تقدير و معرفي برترين ها در حوزه هاي مختلف فعاليت علمي-دانشجویی، برگزار گردید.

در این مراسم که عصر روز 10خردادماه در مجموعه فرهنگي و تاريخي آرامگاه حکیم ابولقاسم فردوسي برگزار شد، از انجمن هاي علمي برتر در حوزه های پژوهشي، آموزشي ، ترويجي، نوآوري و ابتكار، اختراع و نشريه، انجمن برگزيدۀ کل جشنواره و فعالین برتر با حضور مسئولين عالي دانشگاه و استان تجليل و قدرداني شد.

در این مراسم «دکتر رحیمیان» رئیس کمیته پژوهشی استانداری خراسان رضوی در سخنان خود در جمع حاضران اظهار داشتند: بیشترین تعداد نخبگان کشوری بعد از تهران در استان خراسان رضوی می باشد و بیشترین مراکز رشد در کشور پس از تهران و اصفهان در خراسان مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین افتخاراتی که در این 10 ساله در استان مشاهده کرده‌اید، توسط موسسات فناوری این استان به دست آمده است و در حال حاضر بیش از 1000 نخبه در خراسان رضوی وجود دارد .

در ادامه «دکتر اصغرپور» مدیر اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد در سخنانی با اشاره به این که در بیش از 100 انجمن علمی- دانشجویی دانشگاه بیش از شش هزار دانشجو مشغول به فعالیت هستند، گفت: خوشبختانه در چند سال گذشته و بخصوص در سال گذشته انجمن‌های علمی- دانشجویی این دانشگاه در جشنواره ملی حرکت بیشترین و با کیفیت‌ترین جوایز را از آن خود کرده‌اند .

دکتر اصغرپور بیان داشت: مشاهدات چند ساله ما نشان از این دارد که زمانی که دانشجویان فعال در انجمن‌های علمی دانشگاه فارغ التحصیل می‌شوند به مدیرانی توانمند تبدیل می‌شوند .

در بخش اهداء جوایز برگزیدگان این مراسم از برترین های حوزه های مختلف علمی، پژوهشی ،آموزشی و ترویجی تجلیل بعمل آمد، که در این میان انجمن علمی بیوتکنولوژی دامپزشکی موفق شد با کسب عنوان در دو بخش اصلی جشنواره در جمع سه انجمن برتر دانشگاه فردوسی مشهد در بین 180 انجمن علمی قرار گیرد.

این انجمن که در پنج بخش نوآوری، پژوهشی، آموزشی، ترویجی و انجمن علمی برگزیده کاندید شده بود در نهایت موفق به کسب عنوان انجمن قابل تقدیر هفتمین جشنواره دانشگاهی حرکت و عنوان قابل تقدیر در بخش فعالیت های ترویجی شد.

لازم به ذکر است که انجمن علمی بیوتکنولوژی دامپزشکی در بهمن ماه 1393 به همت جمعی از دانشجویان دکتری عمومی دامپزشکی و دکتری تخصصی بیوتکنولوژی دامپزشکی زیر نظر استاد مشاور این انجمن «دکتر حسام دهقانی» عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی، ریاست پژوهشکده فناوری زیستی دانشگاه فردوسی مشهد و عضو گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تشکیل شد و سال تحصیلی 1394-1395 نخستین سال فعالیت این انجمن بوده است.

 
 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
0
0
تبریک فراوان به انجمن بیوتکنولوژی دامپزشکی و دبیر این انجمن آقای بهراد.محمدی زاده سرتیپ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
به اعضای این انجمن و دبیر و نایب دبیر جناب آن آقای سرتیپ و سرکار خانم رحیمیان تبریک میگویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
جا دارد از زحمات همه اعضای این انجمن به خصوص آقای دکتر دهدیلانی و خانم دکتر رحیمیان، خانم دکتر یوسفی، خانم دکتر سلیمانی و خانم دکتر هاشمی برای فعالیت های مفید این انجمن به خصوص کارگاه های آموزشی فوق العادشون تشکر نمایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
0
0
از انجمنی که زیر نظر جناب آقای دکتر دهقانی فعالیت کنه انتظار کمتر از این نمیشه داشت، به امید موفقیت بیشتر شما.
نظر شما
ادامه