کد خبر: ۷۵۸۱۵
تعداد نظرات: ۴۵ نظر
مدیرکل دامپزشکی استان گلستان در گفت‌وگو با حکیم مهر:
«دکتر علی کاووسی» افزود: سرجمع اعتبارات حق تسری استان ۲۱ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. به این معنا که آن را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کاهش دادند ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی: مدیرکل دامپزشکی استان گلستان معتقد است که بحث تسری فوق‌العاده خاص را که برای بعضی دستگاه‌ها مثل انتقال خون و سازمان زندان‌ها به صورت ملی پرداخت می‌شود، در سازمان دامپزشکی به صورت استانی پرداخت می‌کنند و این باعث می‌شود که بخشی از تسری پرداخت نشود یا حداقل به موقع پرداخت نشود و استان‌ها با چالش مواجه شوند: «این مساله به معیشت همکاران ما آسیب می‌زند و آن را به چالش می‌کشد و باعث دلسردی همکاران ما می‌شود.»

به گفته «دکتر علی کاووسی» استان‌ها نمی‌توانند به تنهایی ماده ۱۹ را اجرایی کنند: «اجرای درست ماده ۱۹ به این معناست که تمام قراردادها با مسئولین فنی را راساً با نظام دامپزشکی استان‌ها منعقد گردد و حقوق مسئولین فنی به حساب نظام دامپزشکی واریز شود و آنها از این طریق حقوق خود را دریافت کنند که دست آنها از زیر ساطور کارفرما خارج شود. مطمئنا این کار را ادارات کل دامپزشکی یا نظام استان نمی‌‌توانند انجام دهند و باید از طریق نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کل کشور اجرایی شود.»

حکیم مهر: آقای دکتر، ارزیابی شما از وضعیت کنونی دامپزشکی در استان گلستان چیست؟ گویا اخیرا در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر انتخاب شده‌اید.

 سازمان دامپزشکی کشور رزمایش‌های جهادی در سراسر کشور برگزار می‌کند و ما نیز در شهرستان‌ها و در مرکز استان گلستان تیم‌های مختلفی را در این خصوص تشکیل دادیم و اقدام به برگزاری رزمایش‌های جهادی کردیم. نقطه هدف ما نیز اماکن و نقاط محرومی است که  خدمات‌رسانی جامعه دامپزشکی به دامداران و عشایر آنجا به لحاظ دسترسی سخت بوده و این اقدامات در راستای محرومیت‌زدایی بوده است. در این شرایط ما ورود کردیم و در این مسیر دستگاه‌هایی مثل بسیج عشایری، بسیج جامعه کشاورزی و خود جهاد کشاورزی، مجموعه دامپزشکی، دهیارها، فرمانداری‌ها و... نیز پای کار آمدند و این اتحاد باعث شد که ما بتوانیم مقداری از رسالت دامپزشکی که به دوش ما هست، به نحو مطلوبی انجام دهیم که هم مورد رضایت مردم و دامداران و هم خدا قرار گیرد.

اگر هم اتفاقی در این خصوص افتاده، اولا لطف خداوند و تلاش همه همکاران در مجموعه دامپزشکی استان بوده که این همت و همبستگی و اتحاد را به وجود آورده تا مثل سال‌های گذشته اما با یک روش، سبک و سیاق خاص وارد میدان شوند تا هم جهاد تبیین اتفاق بیفتد و هم اینکه بتوانیم نقاط کور و صعب‌العبور و مناطقی که عشایر و دامداران ما در آنجا ضعیف هستند، به نحو احسن خدمات‌رسانی بهتری داشته باشیم. لذا دامپزشکی استان به‌عنوان دستگاه‌ خدماترسان به جامعه عشایری  درکنار برخی از دستگاه‌های دیگر در جشنواره شهید رجایی به‌عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

حکیم مهر: در مصاحبه قبلی اشاره کرده بودید که یکی از دغدغه‌های شما اجرای ماده ۱۹ است. در این خصوص چه اتفاق جدیدی رخ داده است؟

متاسفانه هنوز هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است، کمااینکه درخصوص ماده ۱۹ ما راسا نمی‌توانیم هیچ اقدامی بکنیم. این مساله باید از سازمان و نظام دامپزشکی کشور اجرایی شود و در کل کشور تسری پیدا کند.

حکیم مهر: مگر استان به استان فرق می‌کند؟

مگر استان دیگری را سراغ دارید که این اتفاق افتاده باشد؟ استان‌ها نمی‌توانند ماده ۱۹ را اجرایی کنند. اجرای درست ماده ۱۹ به این معناست که تمام قراردادها با مسئولین فنی را راسا خود ما انجام دهیم و حقوق مسئولین فنی به حساب نظام دامپزشکی واریز شود و آنها از این طریق حقوق خود را دریافت کنند که دست آنها از زیر ساطور کارفرما خارج شود. مطمئنا این کار را ادارات کل دامپزشکی یا نظام استان نمی‌‌توانند انجام دهند و باید از طریق نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی کل کشور اجرایی شود.

حکیم مهر: از نظر شما مهمترین مشکلات معیشتی پرسنل دامپزشکی استان چیست؟

متاسفانه استان گلستان و حدود ۱۰ استان دیگر که من آنها را بررسی کردم، با یک مشکل خاص مواجه هستند. بحث تسری فوق‌العاده خاص خانواده دامپزشکی را که برای بعضی دستگاه‌ها مثل انتقال خون و سازمان زندان‌ها به صورت ملی پرداخت می‌شود، در سازمان دامپزشکی به صورت استانی پرداخت می‌کنند و این باعث می‌شود که استان‌ها با چالش مواجه شوند و بخش اعظمی از تسری را پرداخت نکنند یا حداقل به موقع پرداخت نکنند. این مساله به معیشت همکاران ما آسیب می‌زند و آن را به چالش می‌کشد و باعث دلسردی همکاران می‌شود.

حکیم مهر: رقم حق تسری در استان در سال جاری چقدر بود؟

سرجمع اعتبارات حق تسری ما ۲۱ میلیارد تومان بود که امسال این رقم به ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان رسید. به این معنا که آن را هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کاهش دادند که از طریق سازمان برنامه و بودجه استان و استانداری در حال پیگیری هستیم که این مساله را حل کنیم و قول‌های مساعدی درخصوص ترمیم و اصلاح آن دادند. به هر حال خواه ناخواه خانواده دامپزشکی خط مقدم مبارزه با بیماری‌هاست و می‌تواند سلامت جامعه را تضمین کند. وقتی ما از شیوع یک بیماری پیشگیری کنیم، بهداشت جامعه نیز تامین می‌شود. از آن طرف کمتر خانواده‌ای یا دام کمتری درگیر بیماری می‌شود و هزینه‌ کمتری روی دست خانوارها یا دامدارها می‌ماند. این خط مقدم مبارزه با بیماری‌ها، همکاران بنده هستند و ورود به موقع به عرصه و شناسایی باعث می‌شود که کمک کنند تا دام و جامعه انسانی ما سالم بماند.

حکیم مهر: آیا در استان نسبت بین تعداد داروخانه و کلینیک دامپزشکی متناسب است؟

با توجه به اینکه مجوز صدور داروخانه‌ها و کلینیک‌ها را خود نظام دامپزشکی صادر می‌کند، تقریبا می‌توان گفت که متناسب است. اگر هم در جایی مثلا نقطه کوری وجود داشته باشد یا نیاز به صدور مجوز باشد، با همان جلسات مشترکی که برقرار می‌کنیم و پیشنهاداتی که می‌دهیم، مساله را حل می‌کنیم. مثلا می‌گوییم که در فلان شهرستان نیاز به مرکز واکسن، داروخانه یا درمانگاه احساس می‌شود. اگر هم در جایی متقاضی زیاد وجود دارد، سعی می‌کنیم که همگن بودن و تعادل را برقرار کنیم.

حکیم مهر: از نظر شما مهمترین مشکلات کلینیک‌ها و داروخانه‌های دامپزشکی چه چیزهایی هستند؟

ما در جلسات مشترکی که با نظام دامپزشکی، اتحادیه کلینیسین‌ها، داروخانه‌ها یا مراکز واکسیناسیون داریم، معمولا مشکلاتی را مطرح می‌کنند و ما با همفکری و همدلی، تا آنجا که جا داشته باشد، نگاه استان این است که بالاخره آن معیشت و مشکلات همکاران که این همه زحمت کشیدند و درس خواندند و به نوعی به جامعه خدمت‌رسانی می‌کنند، حل شود. خانواده دامپزشکی به دو بخش دولتی و خصوصی تقسیم می‌شود. بخش خصوصی هم زحمات زیادی می‌کشند و خدمات‌رسانی می‌کنند. به همین دلیل بالاخره اگر مشکلاتی هم وجود داشته باشد، با همدلی و همفکری تلاش می‌شود  که آنها را برطرف کنیم.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

خواستم تشکر کنم از همه همکاران خودم چه در بخش خصوصی و چه دولتی، مخصوصا دوستانی که در این مدت ۱۳ ماهی که در خدمت آنها بودم، همکاری کردند. رتبه برتری هم که در جشنواره شهید رجایی کسب کردیم، ماحصل تلاش همه همکاران بنده بوده است و من دست تکتک آنها را می‌بوسم. بنده به‌عنوان خادم همه آنها و کسی که مشکلات این دوستان را لمس می‌کنم، می‌بینم که با ما همدلی و همفکری دارند و این مشکلات را تحمل می‌کنند و ما هم در کنار آنها هستیم. این موفقیت ماحصل تلاش همکاران بنده بوده و منحصر به من مدیر نیست بلکه متعلق به همه همکارانی است که شاید به نوعی گمنام باشند. بنده هم تا آنجا که بتوانم چه در بعد معنوی و چه مادی سعی می‌کنیم که راهی برای جبران تلاش‌های این دوستان داشته باشیم. ما در گروه بین ۱۴ دستگاه رتبه اول و بین ۵۷ دستگاه رتبه دوازدهم را آوردیم که رتبه بسیار خوبی بوده و من به همه آنها افتخار می‌کنم.

حکیم مهر: ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
1
38
بله دقیقا جناب دکتر اشاره بجایی داشتند ولی فوق العاده خاص تسری تا وارد حکم نشود پرسنل دلسرد و بی انگیزه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
دوست عزیز بیشتر کارها به بخش خصوصی واگذار شده است در واکسیناسیون هم که دوستان بخش دولتی بابت آن هم از دامدار حق الزحمه دریافت می کنند دیگر تقریبا کاری نمانده که شما بابت آن دلسرد و یا بی انگیزه بشوید ثانیا موقع استخدام شدن که همه سر و دست می شکنند که به هر نحوی شده وارد اداره شوند آیا قول تسری به کسی داده شده بود ؟ متأسفانه بعضی ها زمانی که مشکل حل شد و وارد اداره می شدند تازه یادشان می افتد که تقاضاهای بسیاری داشته اند و بابت به ثمر نرسیدن آن بی انگیزه می‌شوند
ناشناس
| Romania |
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
ناشناس ساعت ۱۷:۵۸با یخ بازدید ساده از شهرستانها کاملا. مشخصه که چه درصدی از واکسیناسیون به بخش خصوصی واگذار شده و. چه مقدار دولتی و ایا وجهی دریافت میشه یا خیر کتاسفانه تو همه رو به کی خود میبینی حتی در اتاق دنج‌ خود زیر کولر به خود زحمت نمیدهی سامانه های سازمام رو مگاه بمدازی نا حقیقت رو درک کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
دوست ناشناس ۱۷:۵۸ لطفاً همه رو به یک چشم نگاه نکنین، در استانهای محروم مرزی که کمترین مزایا را هم دریافت میکنن تقریبا کمتر از ۱۰ درصد واکسیناسیون دست بخش خصوصیه و دامدار هنوز طلبکاره که اگه گوسفندای منو واکسن نزنی که حقوق نمیگیری و چرا سم و شربت و دارو نمیدین. درضمن در خیلی پست ها و شبکه ها کمبود دکتر هست که بحث درمان و تمام وظایف اونها با کاردانهاست .
زمانی که من استخدام اداره شدم ۲۰ روز ماموریت در ماه میدادن الان هیچی نمیدن. چون استخدام شدیم باید هر بلایی سر ما درآوردن تشکر کنیم؟
مشکل کارمندا دقیقا نگاه امثال شماست که تو تهران نشستن و همه رو با تهران مقایسه میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
همکار بازنشسته میگفتن حقوقم اونقدر زیاد بود که کارمندای بانک میگفتن شما از شرکت نفتی‌ها بیشتر حقوق میگیرین.
جدا از اینکه مجوز احداث مرغداری برای خودشون صادر میکردن که الان تنها اداره ای که هیچ رفاهیاتی نداره دامپزشکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
دقیقا بخش خصوصی واقعا مظلوم واقع شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
بخش خصوصی تمام هزینه ها را به طور کامل دریافت میکنه و درآمدش کامل هست، کارمند بخش دولتی باید به انتظار آخر ماه، حسرت بکشه. البته بخش خصوصی هم دو دسته هستند، تعداد قلیلی از برگزیدگان هستند و متأسفانه اکثریت... به هرحال خدای الرحمان و الرحیم، کریم هست
کارشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
2
34
با تشکر از دوستان حکیمی مهر
متاسفانه در دوره ریاست قبلی سازمان ........ با دستکاری شیوه نامه پرداخت تسری و واگذار کردن استان ها به خودشان. باعث تبعیض زیادی در پرداخت ها شدند بطوریکه همکاران سازمان صد درصد تسری را دریافت می کنند و استانها از 20 درصد تا 50 درصد دریافتی دارند در حالیکه اصل سختی کار مربوط به فعالیت های فنی است که در استان ها انجام می شود نه سازمان!
متاسفانه ظلم بزرگی است که به کارکنان استان ها صورت می گیرد و امیدواریم ریاست جدید سازمان مانند دوره دکتر ماکنعلی عمل نمایند و پرداخت تسری به همه کارکنان سازمان دامپزشکی بر طبق قانون و بصورت یکنواخت صورت گیرد و مانند دوستان قبلی فقط خودشان را نبینند و پرداخت ملوک الطوایفی نداشته باشند
انشا...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
متاسفانه اینکه تسری در اختیار خود سازمان قرار داده شده بزرگترین ظلم به استانهاست.همکاران سازمان صد در صد میگیرند ولی حتی بعضی استانها دریافتیشون به ۳۰ درصد هم نرسیده.کسی از سازمان هم نگران پرداخت نشدن ماده ۱۴ به استانها که از اول شهریور تو حساب سازمانه نیست.جالبه که سازمان خودش تو مرداد ارزشیابی ۶ ماه رو پرداخت کرده.!!!واقعا جای تاسف داره برای اینهمه ناعدالتی در سازمان
همكار استاني
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
برخي از صحبت هاي همكاران كاملا صحيح است و واقعا ما نميدانيم براساس كدام قانون و منطق ............ معاونين سازمان ٧٥درصد و مديران كل ٧٠ درصد و …. تسری بگیرند لطفا پيگيري بفرماييد
و اينكه همكارا محترم ميفرمايد كار رو استان انجام ميدهد و نه سازمان صحبت صحيحي نيست هر سطح و رده كار مخصوص خودش را دارد ما در اداره كل هم از اين حرفه ها از همكاران شبكه ميشنويم كه صحيح نيست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
3
30
باید بحث تسری توسط دکتر صالحی پیگیری و وارد احکام شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
3
2
جالبه هر وقت بحث گرفتن مالیات می‌شه، سریع یک خبر تسری هم می‌یارن کنارش که کسی صداش در نیاد. ترفند خوبیه
سیاه پوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
16
این دریافتیها واین حقوق ها مایه شرمساری نزدخانواده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
1
24
تسری در سازمان قابل پیگیری نیست چون خود کارکنان سازمان صد در صد میگیرن و بقیه براشون مهم نیست در استان هم اداری ها مخالف قانونی شدن پرداخت ها هستند چون دیگر نمی توانند نصف تسری فنی ها را بین خودشون تقسیم کنند بنابراین بعیده تغییری حاصل بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
3
3
استان گلستان .......... تنها استانی است که تخصیص مشخص شده را دریافت نمی کند واین مشکل را می خواهد از طریق دیگری که در قانون مقرر نشده حل کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
نه اینطور نیست و تعدادی از استانهای دیگر هم همینطورند. متاسفانه مشکل این است که در سطح استانها به فوق العاده خاص دامپزشکی به شکل یک قانون نگریسته نمی شود و به دید یک هزینه اضافی که توسط برنامه بودجه آنقدر باید سروتهش زده بشه تا بی خاصیتش کنند نگاه می شود. در واقع هرجا در بودجه احساس می کنند لازم است صرفه جویی شود اول از تسری دامپزشکی و شاید هم سایر دستگاه های دارای فوق العاده خاص (آنهایی که ذاتا زور دفاع از حق خود را ندارندو در قره قضائیه نیستند) بر می دارند تا بعدش ببینند چه می شود.
همکار
|
United States of America
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
0
15
جای سوال است که پرداخت تسری در استانها با مشکل مواجه شده و صدای همه را در آورده است ولی در سازمان دامپزشکی هیچ خبری نیست؟! آیا آنها تسری نمی گیرند؟!!!! یا میگیرند و خوبش هم میگیرند و صداشون در نمیاد؟!!!!
یکی از همکاران سازمان جواب بدهد
علت اینکه سازمان دامپزشکی تسری را در ردیف حقوق و دستمزد نیاورده و در ردیف سایر آورده چیست؟ لطفا شفاف سازی صورت پذیرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
شفاف سازی نمیخواد که پرداخت سازمان مشخصه 100درصد.دیگه نیازی نیست صداشون دربیاد.انتظار نداشته باشید کار خودشون خراب کنن
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
هیس!!!!!!!!!!!!!!
معترضین فریاد نمی زنند!!!!
ناشناس
|
Singapore
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
4
27
درود بر بزرگمرد دامپزشکی اقای دکتر ماکنعلی که تسری رو مدیون ایشون هستیم
پاسخ ها
دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
دکتر ماکنعلی بی نظیر بود.واقعا حیف شد...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
اصلا تسری هیچ ربطی به او نداشت الکی به اسم او نچسبونید . کار اسلی رو دکتر دستور انجام دادن و در این دو سه سال اخیر فشار همکاران باعت شد سازمان پیگیر بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
چرا در دوره مدیر قبل همه ساکت بودند؟ ترس از چی داشتین؟ ناشناس هم جرات بیان مطالب را نداشتید؟ واقعا تا کی ؟ مشکلات این کشور حل نمی شه تا زمانی که دنبال عافیت هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
دکتر دستور بنای این کار را گذاشت و دکتر ماکنعلی از زمان مناسب استفاده کرد و اجرای آن را کلید زد که البته هنوز وارد احکام نشده و ناتمام مانده و همه منتظریم تا یک بزرگمرد دیگری در دامپزشکی کشور بیاید و کار را تمام کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
بنای اینکار را همکاران اکیپ صحرایی گذاشتن که متاسفانه کمترین بهره رو ازش میبرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
4
3
در پروتکل ها هر جا نگاه کنین اسم دکتر و کاردان دامپزشکی میبینین.
موقع دستمزد که میشه فقط دکتر و کارشناس و اداری ها دیده میشه و کاردانها به مثابه کارگر قلمداد میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Ireland |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
برو تو وزارت بهداشت نگاه کن ببین بهیار با پرستار و پرستار با پزشک یه انداره میگیرن اخه واقعا تو مدرک هم داری درک نمیکنی هر کسی یه جایگاهی داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
آفرین به ناشناس ۲۱:۲۳ ، در وزارت بهداشت جایگاه هر شخص مشخصه و بهیار هم راننده و هم واکسیناتور و هم gis و هم قرنطینه و ... نیست و پرستار حقوقشو بگیره.
هیچ پرستاری هم مسئول امور مالی نمیشه با مدرک و حقوق فنی
جدا از اون تمام ادارات مدرک پایه رو کارشناسی قرار دادن به جز دامپزشکی جهت بهره کشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
تو بهداشت هم اینقدر بی قانونی بیداد نمی کنه که اداری ها با شلوغ بازی بخواهند از مزایای سخنی کار پرسنل بالینی و بهداشتی برخوردار بشن در حالیکه زیر کولر نشسته و نه شیفت دارند نه سختی کار و بعد هم بزنند بنای تخریب پزشک و پرستار رو بگذارند.
تنها سازمان بی در و ....پی ... همین دامپزشکی بی صا ...ه که هر کی ....... واسه دکتر و کاردان فنی وبه آشتی شاخ و شونه بخواد بکشه و خجالتم نکشه رئیس س... هم صداش در نمیاد.
وگرنه با این توجیه که «یک نونی ریختن همه با هم باید بهوریم» یا اینکه بگی: «یا منم بازی یا بازی خراب» ................ چشم روی این رفتارها بیننده.
از ما گفتن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
کمی انصاف داشته باشیم . تصویب تسری حاصل تلاش فراوان دکتر دستور و پیگیری مجدانه دکتر خداویردی بود و گنجاندن آن در بودجه بصورت البته نه در بند " و " نتیجه پیگیری دکتر ماکنعلی و تیم مدیریتی ایشان می باشد و پس از گذشت 2 سال هنوز در همین مقطع باقی مانده است..
ناشناس
|
Italy
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
1
8
استان گلستان.. متاسفانه پرداخت‌های پایین تسری، داده همکاران را درآورده و حتی در ماه گذشت قصد تجمع در جلوی دفتر مدیر کل و استانداری را داشتند که با میانجیگری برخی از افراد قاعله ختم به خیر شد و مدیر کل فرصتی خواست تا نسبت به برطرف کردن موضوع بپردازه معاون توسعه و طرح و برنامه و مالی و اداری این استان هم .......... هستن.. آقا ما درد این استان رو به کی باید بگیم بخدا با پیش خانواده مان شرمنده ایم... ............. .... دیوان محاسبات این اداره کل هم که در لوژ اداره کل هستن و با بهترین امکانات و رفاهیات لازم... خدا به ما کمک کنه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
استان گلستان تنها اینطور نیست و هستند استان هایی که حقشون خورده شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
2
4
کسایی که پشت میز هستند چه همکاران اداره کل و ادارات شهرستان بیشتر از همکاران بازرسی بهداشت و اکیپ واکسیناسیون تسری دریافت می کنند واقعا تبعیضه.حداقل تفاوتی بین افرادی که در سرما و گرما بازرسی بهداشتی و و واکسیناسیون انجام می دهند و همکاران که پشت میز هستند لحاظ شود. نه اینکه چون پست فنی داره اندازه همکاران بازرس تسری دریافت شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
11
2
جای تعجب دارد که تمامی کامنت ها راجع به تسری میباشد. یعنی همه کارها اعم از واکسیناسیون بیماریابی .نظارت و....... به نحو احسن انجام شده وهمه موارد گل وبلبله. وتنها مانده پرداخت تسری. ولی واقعا این چنین است فکر نمیکنم.
پاسخ ها
سیاه پوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
نه عزیز جان کی گفته گل وبلبله!!!!!!
ولی شکمی که سیر نیست وصورتی که از خجالت نزد خانواده شرمسار وخجل است به چه طریقی فریاد بزند وچه کسی داد اورا میشنود!!؟؟
فریادرس کیست!!؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
1
15
دوستان یه سوال! چرا تا بحال یکی از همکاران سازمان نیومده در مورد حقوق و مزایا وبحث تسری اینجا یا در گروههای تلگرامی اعتراض و شکایت کنه از وضع موجود؟ خیلی دوست دارم یکیشون بیاد یه توضیح مختصر بده ممنون میشم..
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۵
چرا اعتراض کنن وقتی که تسری 100 درصد و ماده 14 صد درصد می گیرن... اینها می خوان پیگیر درد معیشت استان‌ها باشن.. بعد هم دفتر تخصصی سازمان از استان‌ها کار می خوان هی می گن چرا آمار واکسن کمه.... اینها وقتی از لحاظ مزایا تامین هستن هیچگاه به فکر استان‌ها نیستن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۶
1
10
پرسنل محترم دامپزشکی وقتی آقایون صدرصد میگیرند. وقتی مهاجران دامپزشکی ازبیرون امدند سازمان صدرصد میگیرند . مگر دیوانه اند ببرند داخل حکم.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
4
تو این چند وقتی که دکتر صالحی ریاست سازمان شدند حرکت خوبی راجع به اعزامها شروع شد که بهتره ایشان مصاحبه ای کنند و شفاف سازی بشه کارهای انجام شده اما ما چون در جامعه دامپزشکی مشکل معیشتی داریم در بخش غیر دولتی مشکل عدم اعلام تعرفه ها بود که الحمد الله به روز شد و ماند صرفا ماده 19 که انشاالله دکتر صالحی برای آن برنامه دارند در بخش دولتی هم حفظ کرامت پرسنل با اجرای 100 درصد تسری متوازن و عادلانه بین سازمان و استانها( دولت سیزدهم شعارش عدالت است) بود و درج تسری در حکم که باعث دلگرمی همکاران میشود که امیدوارم تادیر نشده دکتر صالحی تو این چند ماه آخر مجلس در اینمورد کاری کنند کارستان و به یادگار بماند مانندکارخوب دکتر دستور و دکتر ماکنعلی که برای همیشه ماندگار شد.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
5
کارکنان سازمان تسری و سایر مزایا را 100 درصد دریافت می کنند و پرداخت تسری به این شکل را علیرغم اجحاف به همکاران استانها را خواهان هستند.
مخالفان اصلی درست شدن مبحث تسری خود سازمانی ها هستند و سنگ اندازی می کنند. چرا؟ چون از لحاظ مالی ضرر می کنند. .............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
3
مگر سازمان دامپزشکی حراست ندارد که هرماه دریافتی ها راچک کند.
دامپزشک کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
6
قابل توجه کارکنان دامپزشکی استانها:
ماده 14 پولش صرف تخصیص 100درصد تسری پرسنل سازمان، مدیران کل و معاونان ایشان میشود لذا شما هیچگونه حامی در اینمورد ندارید و باید به 30تا 50 درصد تسری فعلا بسازید. نه سازمان حراست دارد نه بازرسی نه میشود به دیوان محاسبات اعتماد کرد چون ایشان هم کارمند سازمان است و شاید به ایشان هم تسری میدهند و دیوان عدالت اداری هم رفتن خطرناک است ممکنه ..... لذا فکر کنم دوباره میبایست در فضای مجازی پیگیرشد و گروههای تلگرامی یا واتساپی را راه انداخت... ...............
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
حرف دل همه استانها رو زدین.تنها راه همینه.
کارمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
تنها راه تجمع جلوی سازمان دامپزشکی و جواب خواستن فوری و اقدام سریع از ریاست سازمانه. والسلام
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
0
0
مسئولین و پرسنل سازمان دامپزشکی از تمامی مزایا اعم از اضافه کار ماموریت رفاهی وحتی پاداش مناسبت ها که اخیرا ابلاغ شده و تسری هرماه کامل مبالغ ریالی را دریافت می‌کنند اما کارکنان دامپزشکی استان گلستان فاقد دریافتی مزایا هستند تسری هم ۲۵ درصد آنهم هم هر ماه با استرس دریافت میکنند و مزایایی مانند ۱میلیون تومان هفته دولت با منت در قالب تسری واریز کردند همه دستگاههای کشور گرفتند اما دامپزشکی استان گلستان ؛ واریز نشد . در حال حاضر دربین دستگاههای اجرایی متاسفانه
حقوق دامپزشکی به پائین ترینر سطح رسیده . . .
نظر شما
ادامه