کد خبر: ۷۹۴۸۹
در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته:
«دکتر جمشید رزم‌یار» اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه نباید برای مجموعه‌هایی که صرفا قصد فروش متراژی غرفه‌ها را دارند، تبدیل به تجارت و محلی برای دید و بازدید شود، بلکه باید به این سمت حرکت کند که چه دستاوردی برای پیشرفت و توسعه کشور و همچنین ایجاد اشتغال دارد ...

حکیم مهر: دانشیار دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران و مشاور بیمارستان تخصصی پرندگان سانا ضمن حضور در غرفه پایگاه خبری حکیم مهر در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور و صنایع وابسته که با شعار خوراک دام، محور توسعه پایدار برگزار شد، گفت: «نمایشگاه در روز اول برگزاری خود، مقداری کم‌فروغ و میزان استقبال از آن، پایین‌تر از حد مورد انتظار بود که شاید یکی از دلایل آن، فاصله کم برگزاری با نمایشگاه دوره قبل باشد. اما در روز دوم حجم مراجعین و بازدیدکنندگان بیشتر بود.»

«دکتر جمشید رزم‌یار» ضمن گلایه از درگیر شدن غرفه‌ها به معضل تکراری شدن، افزود: «از این رویداد انتظار می‌رود که آخرین دستاوردهای یک یا دو سال گذشته را به وسیله شرکت‌های حاضر، ارائه کند، اما خیلی موفق نبود. کمااینکه حتی دستاوردهای کشورهای همسایه را هم ندیدیم و از این نظر بیشتر شبیه یک نمایشگاه ملی بود تا نمایشگاه بین‌المللی.»

وی الگو گرفتن از نمایشگاه‌های بزرگ دنیا را یکی از راهکارهای بهبود وضعیت نمایشگاه عنوان و تصریح کرد: «برگزاری نمایشگاه نباید برای مجموعه‌هایی که صرفا قصد فروش متراژی غرفه‌ها را دارند، تبدیل به تجارت و محلی برای دید و بازدید شود، بلکه باید به این سمت حرکت کند که چه دستاوردی برای پیشرفت و توسعه کشور و همچنین ایجاد اشتغال دارد. به بیان دیگر، نمایشگاه صرفا نیازمند برگزارکننده نیست، بلکه سیاست‌گذار هم نیاز دارد تا آن را به سمت و سوی ارائه دستاوردها هدایت کند.»

 

نظر شما
ادامه