کد خبر: ۳۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۱۹ نظر
طی اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور:
بر اساس این اطلاعیه، انجام مصاحبه از پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی سازمان دامپزشکی کشور طی روزهای 17 الی 30 اردیبهشت ماه انجام خواهد شد ...
 

حکیم مهر - روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان­بندی مرحله مصاحبه آزمون استخدامی این سازمان در سال 95 را اعلام کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که حد نصاب نمره آزمون را کسب نموده و مدارک آنها مورد تایید بوده است می رساند، جهت انجام مصاحبه آزمون مطابق با جدول ذیل مراجعه نمایند. مزید استحضار، عدم حضور داوطلب غیبت محسوب شده و نمره مصاحبه صفر محسوب خواهد شد.

مصاحبه از داوطلبان مشاغل حسابداری، کارشناس امور سخت افزار رایانه، کارشناس حقوقی، کارشناس تحلیلگر سیستم، کارشناس امور فرهنگی، کارشناس امور آموزشی، کارشناس روابط عمومی صرفاً در تاریخ 30/2/96 موضوع ردیف (7) جدول مراجعه نمایند.

مدارکی که داوطلبین واجد شرایط در زمان مصاحبه باید ارائه نمایند:

1- اصل و تصویر: کارت ملی و مدرک تحصیلی (الزامی)

2- اصل و تصویر: گواهی نامه معتبر دوره های زبان انگلیسی، مقالات منتشر شده، کتاب های منتشر شده (تصویر صفحه اول مشخصات کتاب)، گواهی نامه ثبت اختراع، طرح پژوهشی

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
0
مسئولین محترم متخصص استرس دادن به جوون ها ند اخه اون از سبک برگزاری وتاخیر در برگزاری وآزمون و مصاحبه با تاخیر در مصاحبه حالا هم موضوع اس ام اس مگه نمیشه اسامی رو تو سایت میزدید پیامک چی بود برا یکی رفته یکی نرفته کشتین ما رو از استرس که بابا نمیدونیم حذف شدیم نمیدونیم پیامک کجا مونده خب لیست نفرات مصاحبه رو میزدید دیگه
علیرضا خاکپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
4
توصیه هایی از یک مصاحبه شونده قدیمی!

1. هیچگاه نگذارید این حس به مصاحبه گر القاء گردد که شما بیشتر از او می فهمید! یک اصل کلی میگوید که مدیران ، کارمندان باهوش تر از خود را دوست ندارند.

2. به ظاهر خود به شدت اهمیت دهید. ظاهر انسان در برخورد اول نقشی حیاتی را ایفا میکند. از پوشیدن لباس های تمیز و زیبا به شدت بپرهیزید و بجای آن کت گشاد و "زهوار در رفته!" آقا جونتان را قرض بگیرید. (چادر مراسم عزا هم که برای خانمها معجزه میکند!)

3. چند روز قبل از مصاحبه دوش نگیرید و صورت خود را نتراشید. اگر بوی عرق مردانه بدهید که قبولی خود را تضمین نموده اید! بگذارید به مصاحبه گر القاء شود که شما چقدر کاری هستید و به ظواهر دنیوی بی علاقه!

4. اگر میخواهید به محض ورود به اتاق گزینش حکم حذف خود را صادر کنید ، ادکلن بزنید! (شانل و بولغاری رو که دیگه نگو!)
واکس زدن کفش هم از آندسته نشانه های کلیدی است که نشان میدهد شما از طبقه "خرده بورژوا" منشاء گرفته اید و دیر یا زود زیر بار حرف زور نخواهید رفت!

5. اگر واقعا به این شغل نیاز دارید و میخواهید که در مصاحبه قبول شوید ، از ریا و چرب زبانی غافل نباشید. در جملات خود ، یکی در میان از اخلاقیات دم زنید و از جفای زمانه که مانع از پیشرفت اساتید معظم مصاحبه گر شده است گله کنید. اجازه دهید همه بفهمند که شما چه کارمند مطیع و "حرف گوش کنی" خواهید شد.

6. اگر طرف مقابل شما بار علمی چندانی ندارد ، از بحث کردن با او بشدت بپرهیزید و او را نزد سایر همکاران خود "خیت!(خیط)" ننمایید.
مثلا در مصاحبه قبلی من که در حضور نماینده استاندار برگزار شده بود ، مدیر کل استان معتقد بود که "انفلوانزا" در کشور وجود ندارد!! در اینگونه موارد ، اصرار چندانی نداشته باشید. اصلا به شما چه!؟ هر چه باشد ، در نظام اداری ما حفظ میز و مقام از هر حقیقتی والاتر است.

7. و در نهایت ، زمانی که شما با وجود بار علمی بالای خود ، گزینش نشدید و یکی از "از ما بهترون!" که چهارتا بیماری دامی را نمیتواند نام برد انتخاب گردید ، چندان تعجب نکنید. مشکل از شما نیست دوست عزیز ؛ مشکل از سیستم سفله پرور است. سیستمی که شهروندان خود را به درجه یک (!) و درجه دو تقسیم نموده است. در یک سیستم فاسد "تخصص" جایی ندارد.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
خدایا به امید تو
خودت کمکمون کن قبول بشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
0
1
واقعا از صحبت های خاکپور خوشم امد
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
2
0
کاملا مخالف صحبتای خاکپور هستم هر که بامش بیش برفش بیشتر مطمئنم یه مشکلی بوده که ب گزینش نرسیدن بعدش باید همونجور که هستین برید مصاحبه کسایی که تظاهر میکنن هرگز موفق نمیشن حالا چادر سر کنیم که مثلا قبول شیم ادم باید خودش باشه اصلا به این حرفا نیست کسی که چادر نیست یا شخصی که زیاد به خودش میرسه تو برخورد اول کاملا مشخصه پس بهتره خودمون باشیم
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
ایشالله میری میفهمی حرفاش درسته یا نه. من خودم کارمندم. صدو بیست درصد درسته حرفاش
مهرتاش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
خانم زهرا! شما الان با خودتون فکر میکنید که "بامتون" خیلی بیشتر از بقیه بچه ها است!؟
البته ، امیدوارم از اون گروهی نباشید که با انواع سهمیه های خلق الساعه و بدون داشتن بار علمی حداقلی ، سهمیه های استخدامی دولت را پر میکنند.
هیچگاه شده با خودتون فکر کنید که این روش های "ناگزینشی" تا چه حد ناجوانمردانه و غیرعادلانه هست؟
قبولی از ایلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
0
0
با سلام‌و‌احترام ما قبولی امسال هستیم و‌مدرکمونم مشکلی نداره.ما مناطق مرزی هستیم تجهیزات و‌امکانات سرزنی به دامپزشکی استان به سختی پیدا میشه اطلاعاتی هم در زمینه دعوت به مصاحبه به غیر این سایت جای دیگه منتشر نمیشه.ممنون میشم اگه کسی صدای مارو میشنوه بگه چرا قبول شدگان استان ایلام از یک خبر گذاری رسمی اطلاع رسانی نمیکنن.
دکتر فرزادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
0
0
با اسلام طبق پیوست کارنامه اجرایی سنجش ۹۵ که صراحت اعلام کرده مدرک پایین تر و بالاتر یه مقطع نمیتونن برای یه رشته خاص ثبت نام کن و حالا خود اداره کل دامپزشکی داره خلاف اونو اجرا میکنه مثلا من دانشجو رزیدنت اومدم با مدرک دامپزسک ثبت نام کردم حالا دعوت به مصاحبه نشدم سوالم اینه من هنوز مدرک رزیدنت و نگرفتم و بعدش ما از رو ناامیدی رفتم یه مقطع بالاتر رو بخونیم و به طور واضح در حق ما اجحاف و کارشکنی شده .چجوری برای یه استانی اعمال میشه برای یکی نمیشه...ما انتظار داریم حداقل بر طبق دفترچه قوانین و رعایت کنید.امسال نمره حد نصاب بوده سوال اینه اگه من نوید که قبول شدم‌و‌کسایی دیگه نمره حد نصاب و برای اون استان نیاوردن قراره از کجا جایگزین بیارن لابد افراد مورد نظر خودشون بخش خصوصی که بازم‌ناخقی میشه.ضمنا موارد ذکر شده در سایر مقاطع کاردانی و‌کارشناسی نیز به همین صورت هستش .طرف هم مدرک کاردانی داشته و هم کارشناسی ناپیوسته حالا با توجه به استعدال درفترچه سنجش اومده کاردانی ثبت نام کرده علاوه بر اینکه حقی رو ضایع نکرده بلکه حق مسلم اشم هشتش که از روی نا امیدی و رفته کارشناسی خونده جهشی نخونده که از دیپلم بپره کارشناسی.من خواهشا دارم شما که صاحب دستور العمل و تخصص هستین با اعصاب و‌روان این قشر تحصیل کرده بی بزاعت به بازی نگیرد و چاره ای بااندیشید .حق کسی از روی تصمیمات و‌کوتاهی و‌غرض ورزی ادارات دامپزشکی استان از روی عمد یا سهو خورده نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
منم کاردانی دامپزشکی دارم رفتم بهداشت مواد غذایی ناپیوسته هم گرفتم اخه چرا بخاطر داشتن مدرک بالاتر با اینکه حدنصاب آوردم حذفم کردند؟؟؟؟؟!!!!
حالا خبر دارم که استان خراسان رضوی بیش از 80 درصد شرکت کنندگان در قسمت کاردانی همه کارشناس ناپیوسته بودند ولی متاااااااااااااااااااسفانه سلیقه ای عمل کردند و یکی رو حذف کردن خیلی رو هم نه خیلی از کسهایی رو من میشناسم که دعوت به مصاحبه شدن با اینکه کارشناسی دارند جالبه مثلا یک نفر هر سال دارند قرارداد کارمشخصشو داخل اداره کل با مدرک کارشناسی تمدید میکنن و میدونن کارشناسه ولی حذفش نکردن ویکی مثل منو به جرم داشتن کارشناسی ناپیوسته که قانون مصوب هیچ منعی نذاشته که شخصی بامدرک پایین تر نتونه بره سر کار
حکیم مهر عزیز لطفا چون خیلی حق خوری ها سر این موضوع شده در قالب سه فوریت که هنوز کار از کار نگذشته این موضوع رو به جد پیگیری کنیید ملاک شون چیه؟؟ اولا قانون به ما این اجازه رو میده که با مدرک پایین تر بریم سرکار دوما چرا 70 درصد کارشناسها موندند و 10-20 درصد رو حذف کردند واینکه چرا برخی استان ها انجام ندادند وسلیقه ای بوده؟؟؟
حکیم مهر لطفا پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
1
0
با سلام. به نظرم کار درستی انجام شده که برای مدرک مورد نظر شرایطی رو تعیین کردن. اما چونکه اینها همه در سازمان مرکزی دامپزشکی بررسی شدن احتمال برخورد سلیقه ای بایستی وجود نداشته باشه وگرنه اینهمه طول نمیکشید. بنابراین اگر واقعا اطلاع موثق دارید که سلیقه ای اعمال نظر شده، تشریف ببرید به همراه مستنداتتان به بازرسی کل کشور و طرح دعوی بفرمایید. در خصوص دوست رزیندنت محترم هم بایستی این نکته رو در اون مدتی که عمومی میخوندید مد نظرتان قرار میدادید که مشت نمونه خروار هست و وقتی به قول فرمایش خودتان از عمومی نتونستید کاری پیدا کنید، اشتباه بزرگتر این بوده که تشریف بردید جهت ادامه تحصیل در حرفه ای که دانش آموختگانش شرایط کاری خوبی رو تجربه نمیکنن. یک اشتباه رو دوبار تکرار کردید.
پاسخ ها
فرزادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
اول اینکه شما نترسین ما جاتونو نمیگیریم رقابت در صورتی معنی داره که سهمیه و .......... توش دخیل نباشه...و چهار نفر افراد بی سواد برای یه عده تحصیل کرده مظلوم تصمیم نگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
خیلی جالبه من مرتب زنگ میزدم تهران میگفتن سایت سنجش اعلام میکنه نتایج و واسه همین هر روز اونجا رو چک میکردم بعد با یه اس ام اس اعلام کردن با این همه تهدید که غیبت تقصیر خود فرد و باعث حذفشه چطوری به این سیستم داغون تلفن همراه کشور اعتماد کردن وقتی پیاما یه خط درمیون نصفه نیمه میاد الان کسایی که براشون پیام نیومده که باز تو برزخن این چه وضع اعلام کردنه اخه چی توز موتوری قرعه کشی داشته باشه رسمی تر از این نتایج و اعلام میکنه که این سازمان دولتی کشور خبر به این مهمی و اعلام کرده!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
در پیامک ارسالی به من، هیچ تهدیدی نبود. لطفا جو را متشنج نکنید. در مورد نحوه اعلام اسامی با شما هم نظر هستم و بهتر میبود که از طریق سنجش یا خود سایت سازمان اعلام میشد تا اینکه پیامکی باشه.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
دوستان بنده تقریبا 10 سال هست که دربخش خصوصی در یک شهرستان دور کار میکنم،اوضاعم هم بدنیست،میانگین یه 6-7 میلیونی درماه درمیارم،به نظرتون برم مصاحبه؟این
دامپزشکی چون زیر مجموعه جهاده متاسفانه حقوقاش خیلی پایینه،همکارمون با phd سال اول 2 میلیونو 200 کل دریافتیشه،با این درامد والا نمیشه زندگی کرد،فکر کنم در بهترین حالت بعد 10-15 سال به 5-4 میلیون برسه،که نمیرسه،نمیدونم میترسم برم قبول شم:)))))))
خدا شاهده پارتی هم ندارم فقط شهرستان محرومه شاید قبول شم،نیایین بگین این فلان سهمیه داره راحت حرف میزنه و ازین بحثا
پاسخ ها
ایول
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
شما چه جوری کار میکنی اینجوری درامدته رمز موفقیتتو بگو ما هم استفاده کنیم پول از ملت بگیریم ما با کلی جنگ و درگیری ماهی سه تومان گیرمون نمیاد تازه کلی بی انصافیم میکنیم.ایول به شما
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
امروز به من حدود ساعت ۱۰:۳۰ یک خانم از اداره کل دامپزشکی تهران تماس گرفته به من میگه که اس ام اس سازمان بدستتون رسیده .منم به خیال اینکه منظور ایشون همون اس ام اس مربوط به روز مصاحبه هستش گفتم بله بدستم رسید.بعد ایشون قطع کردن . بعدش حدود ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر یک اس ام اس دیگه بدستم رسیده که علاوه بر مدارکی که قبلا از سوی سازمان برای حضور در مصاحبه الزامی بود( شامل کارت ملی و اصل مدرک و کپی این دو.) مدرک گواهی معدل هم باید همراهتون باشه. من لرستان مدرکمو گرفتم و اصفهان زندگی میکنم مصاحبه هم باید برم شیراز، پس فردا هم مصاحبه هستش. واقعا بعد از این همه در سفر بودن حتی به فرض اینکه بتونم خودمو به مصاحبه برسونم آیا رمق و نیرویی برای من در روز مصاحبه باقی میمونه؟ آیا واقعا اینقد سخت بود که همون چهار روز پیش این رو توی اعلامیه مصاحبه ذکر میکردن. واقعا که از بی نظمی این سازمان مشخصه که عاقبت وارد شدن به این سازمان چیه. یهو بگید آقا نمخوایم به مصاحبه بیاید همه رو هم از قبل تعیین کردیم. حکیم مهر لطفا صدای ما رو به گوس مسئولین برسونید. اگه کسی همچین اتفاقی براش افتاده لطفا اطلاع رسانی کنه
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
دقیقا من متوجه نمیشم تاییدیه معدل دیگه چه صیغه ایه؟یعنی تو قبولی دخالت داره به نظرتون؟حالا من باید پاشم برم ارومیه ازونجا هم باید برم تبریز،واقعا برنامه ریزی غوغا میکنه:))))
علی مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
0
0
دوستان عزیز ای داد بی داد گره کارتون به دست کسایی افتاده که دایم به فکر کلوچه خوردن و اضافه کاری خودشونن.امروز این تصمیمی که برای شما گرفته شده یه جمع سه نفری بودن که ملت به عزا نشوندن...و در جواب همه کسایی که مدرک بالاتر دارن و برای مقطع پایین تر به هر دلیلی که همه به طورکاملا بهش واقف هستن این سیستم دنبال افراد باسواد و کاردان نیست چون نمیخوان بیماری ها تحت کنترل در بیان.که قول دکتر عزیز مطالب پایین نوشته انفولانزا تحت کنترله ولی ذهی خیال باطل که کاملا کشورو عاری از طیور کرد..و هر کارشناس و دکتر دامپزشکی که الف بای ویروس و ایمنی رو خونده میدونده هم چین چیزی فقط به ریش ملت خندیدن
نظر شما
ادامه