کد خبر: ۳۳۲۰۷
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد:
معرفی‌شدگان رشته‌های شغلی سازمان دامپزشكی كشور می‌بايست مدارک ذیل خود را از تاریخ 11 تا 15 دی‌ماه به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان مورد تقاضا تحویل نمایند ...
 

حکیم مهر - روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص اعلام اسامي چند برابر ظرفيت سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور در سال 1395 به منظور انجام ساير مراحل جذب و استخدام (انجام مراحل مصاحبه و ساير مراحل گزينش) اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش حکیم مهر، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلباني كه در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشوردر تاریخ 95/8/21 شرکت نموده‌اند می‌رساند که كارنامه نتايج اولیه داوطلبان در سايت سازمان‌سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org قرار گرفته است. لذا داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی (از جمله سازمان دامپزشكي کشور) مي‌بايست با توجه به نتیجه مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذكر است كه براي كليه داوطلبان حاضر در جلسه حسب مورد براساس اولین انتخاب كارنامه آزمون صادر شده است و داوطلبان هریک از دستگاههای اجرایی موظفند براساس موارد ذيل عمل نمايند:

توجه:

- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.

معرفي شدگان رشته‌هاي شغلي سازمان دامپزشكي كشور:

معرفي‌شدگان رشته‌هاي شغلي سازمان دامپزشكي كشور مي‌بايست؛ کلیه مدارک ذیل (اصل و کپی) را از تاریخ 1395/10/11 لغایت 1395/10/15 به کارگزینی اداره کل دامپزشکی استان مورد تقاضا تحویل نمایند.

1- کارنامه منشر شده توسط سازمان سنجش آموزش كشور

2- شناسنامه داوطلب و همسر، کلیه صفحات و کارت ملی

3- کارت پایان خدمت

4- مدرک تحصیلی

5- قرارداد کار معین (مشخص) دارای کد شناسه – قرارداد کارگری دارای کد شناسه – تاییدیه سابقه کار از دستگاه اجرایی محل خدمت

6- مدارک مربوط به بومی بودن (شهرستان، استان) طبق موارد مندرج در آگهی استخدام

7- مدارک مربوط به سهمیه استخدامی 5 درصد ایثارگری

8- مدارک مربوط به معلولیت (بهزیستی)

تذكر: لازم به توضيح است اعلام نتيجه در كارنامه به عنوان معرفي شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنين سهميه‌هاي استخدامي (ايثارگران و معلولين و...) و حسب مورد كسب امتياز لازم در مصاحبه، از بين داوطلبان واجد شرايط در اين مرحله، به ترتيب نمرات فضلي و با توجه به ظرفيت مورد نياز پذيرفته‌شدگان اوليه مشخص و جهت معرفي به گزينش معرفي خواهند شد. بديهي است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضي نخواهد داشت.

در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه واحد پاسخگويي غيرحضوري سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور سال 1395 منحصراً در رابطه با كارنامه آزمون براي كليه داوطلبان آماده پاسخگويي به سؤالات مي‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نياز مي‌توانند سؤالات خود را در خصوص مندرجات كارنامه حداكثر تا تاريخ 95/10/11 با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org يا با تماس تلفني در ساعات اداري با شماره تلفن‌هاي 42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان اكيداً خودداري نمايند. بديهي است پاسخگويي به مكاتباتي كه بعد از تاريخ 95/10/11 ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.

 

مشاهده کارنامه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور

 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
3
حکیم مهر عزیز
لطفا با خط درشت و بصورت کاملا مشخص و واضح اطلاع رسانی نمایید کن امتحان ، طرح سوالات و اعلام نتایج کاملا توسط سازمان سنجش انجام شده است تا برخی افراد مثل همیشه منتقد سازمان و پارتی بازی و اعمال نظر و ... در آزمون نشوند، چون مطمئنا اگر کسی توان اعمال نفوذ در سازمان سنجش را داشته باشد و اقدام به قبولی در رشته دیگری غیر از دامپزشکی در کنکور کند جای تعجب دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
1
0
باید به این همکار گرامی عرض کنم که بیشتر انتقادات به مرحله مصاحبه آزمون ها بوده است در این مرحله امکان پارتی بازی وجود دارد. چه بسا افرادی در آزمونهای سالهای قبل حتی بدون کسب نمره حد نصاب در نهایت جزء پذیرفته شده نهایی قرار گرفته اند (بدون داشتن سهمیه های قانونی). ضمن اینکه در مرحله مصاحبه امکان سلیقه ای شدن روند پذیرش هم بسیار بالا است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
0
1
لطفا كلي گويي نكنيد و مصداقي بفرماييد كدام همكاري اين قدرت را داشته كه بدون اخذ حدنصاب به مرحله مصاحبه برود و ارگانهاي نظارتي هم بيخيال بشوند؟ مگه ميشه، مگه هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
افرا اعلام شده سه برابر ظرفیت اند یا برابر ظرفیت؟خواهشنا جواب بدین تا تکلیف خودمون رو بدونیم.ایا واقعیت داره که امسال این امتحان مصاحبه نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
چرا بعضی جاها سه برابر اعلام شده و بعضی جاها نه؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
حداکثر سه برابر ظرفیت اعلام شده و مصاحبه هم هست، در جاهایی کمتر از سه نفر اعلام شده که افراد واجد حدنصاب کمتر بوده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
0
0
جناب همکار عزیز در سال 89 یا نود بود که امتحان استخدامی در زمان ریاست آقای دکتر دستور برگذار شد در ابتدا افرادی را برای مصاحبه فراخواندند اما بعد از مدتی افراد دیگری به این جمع اضافه شد سازمان دامپزشکی اینطور گفت که این افراد اعتراض کرده اند که چرا در بعضی از شهرها سه برابر ظرفیت اعلام نشده است (که البته به خاطر کسب نکردن نمره حد نصاب بود). مثلا در شهری که خود من در آن شرکت کرده بودم 4 نفر ظرفیت داشت که 11 نفر را به مصاحبه دعوت کردند (حد نصاب کسب کرده بودند) اما بعدا یک نفر دیگر به این 11 نفر اضافه شد و با کمال تعجب همان یک نفر که از لحاظ رتبه در آن شهر دوازدهم بود و حد نصاب را هم نیاورده بود به عنوان پذیرفته نهایی و اصلی قبول شد. این یک مورد استثنا نبود و در شهر های دیگری هم چنین مواردی مشاهده شد. حقر بعد از فارغ التحصیلی در همه امتحانات استخدامی دامپزشکی شرکت کرده و در همه آنها به مرحله مصاحبه دعوت شده ام ولی هیچ وقت پذیرفته نشدم. سال قبل رتبه 1 شدم باز پذیرفته نشدم. شاید باورتان نشود یک بار حتی مراحل گزینش را هم طی کردم اما با کمال حیرت و تعجب باز شخص دیگری را جایگزین من کردند! اگر باز هم مصداق می خواهید تا بگویم؟ اخبار آن استخدام سال 89 و اضافه شدن آن افراد هنوز در حکیم مهر موجود است. با یک سرچ ساده در سایت می توانید به آن دسترسی یابید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
همکار گرامی
مطمین باشید با شناختی که از سازمان بازرسی کل کشور و شعبات استانی آن داریم،در صورتیکه ذیحق بودید و شاکی،قطعا تا آخر پیگیری و به نتیجه میرساند،بنابراین فکر کنم مشکل از جایی دیگرست ، ضمن اینکه مجددا کلی گویی فرمودید و مصداقی صحبت نکردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
اتفاقا بسیار در مواردی که گفتم پیگیری کردم مثلا در مورد زمانی که حتی مرحله گزینش را طی کردم ولی شخص دیگری را جایگزین من کردند، از طریق نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی که از آشنایان پدرم بود موضوع راپیگیری کردم با تحقیقاتی که این عزیز انجام داد از طریق یکی از افرادی که از ما مصاحبه گرفته بود متوجه شد که مدیر کل وقت جهاد کشاورزی استان ما با تماسی از مدیر کل دامپزشکی وقت استان می خواهد که شخص مورد نظر را جایگزین من کند! آنها هم چنان کار خود را با مهارت انجام دادند که هیچ ردی برای خود باقی نگذارند. مساءل دیگری هم وجود دارد که اینجا قابل عرض نیست. اما همان مدیر کل جهاد کشاورزی بعدا به خاطر اختلاسی که انجام داده بود با مجازاتهای سنگینی مواجه شد ولی حقیر هیچ وقت با وجود اعتراضاتی که انجام دادم به حق خود نرسیدم. گاهی افراد برای حفظ موقعیت خود حاضر نیستند فداکاری کنند و اینجور حق خوری ها را افشا کنند.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
مگر میشود ردی نباشد؟ اگر اعلام اسامی شده و شما دانسته اید که قبولید و طرف قبول نیست، یعنی لیست نهایی در دسترس بوده است ، ضمنا به سازمان بازرسی عرض کردم مراجعه میکردید نه نماینده محترم ولی فقیه؛
به نظرم شما بیشتر فکر میکنید حقتان ضایع شده تا اینکه مستند بفرمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
مشکل همین جا بود که هیچ لیستی نهایی وجود نداشت! ببینید این امتحان به صورت استانی برگذار شد. بلافاصله بعد از اتمام فرایند مصاحبه از من و سایر افرادی که قبول شده بودند خواسته شد فردای روز مصاحبه به گزینش جهاد کشاورزی مراجعه کنیم. یعنی افراد قبول شده را تک تک صدا می زدند و از آنها خواسته می شد فردای روز مصاحبه به فلان آدرس مراجعه کنند همه قبول شده ها فردای روز مصاحبه به گزینش آمده بودند (از شخصی که بعدا قبولش کردند دعوت نکرده بودند) ما بعد از پر کردن تعدادی فرم و دادن یکسری اطلاعات و همچنین شرکت در یک امتحان عقیدتی که به صورت کتبی برگذار شد به شهرهای خود برگشتیم اما با کمال تعجب چند هفته بعد متوجه شدم که آن شخص را جایگزین من کرده اند. من بعد از این ماجرا موضوع را پیگیر شدم حتی در ابتدا فکر می کردم در گزینش رد شده ام اما از طریقی که قبلا خدمتتان عرض شد متوجه شدم که چه اتفاقی افتاده است. هیچ وقت لیست نهایی جایی منتشر نشد. و از همه قبول شده ها تنها با تماس تلفنی خواسته بودند سایر مراحل جذب را انجام دهند. در واقع بعدا اداره کل دامپزشکی استان طبق دستوری که از مدیر کل جهاد استان گرفته بود در نمرات مصاحبه دست برده بود و نمره به مراتب کمتری از آن چیزی که خود به دست آورده بودم، برای من ثبت کرده بودند. من نمرات مصاحبه را از نزدیک دیدم و در ابتدا قانع شدم اما این شک هنوز در من وجود داشت که اگر نمره مصاحبه آن شخص از من بیشتر بوده، چرا او را به گزینش دعوت نکردند؟! تا اینکه بالاخره به طریقی که گفتم متوجه موضوع شدم. من این حرفها را از خودم در نمی آورم کسی نیستم که بخواهم حق خوری بکنم همیشه تمام تلاشم این بوده که با شرافت زندگی بکنم حتی اگر یک درصد احتمال بدهم حق من نبوده کوتاه می آمدم اما متاسفانه همه مطالبی که خدمتتان عرض کردم واقعیتی بوده که وجود داشته. این را هم در خاتمه به شما بگویم که خود مدیر کل دامپزشکی استان گفته بود متاسفانه کاری از دست من بر نمی آید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
0
ببخشید که بیش از حد در کامنت های قبلی پر حرفی کردم ولی این اعتقاد را دارم که اگر کسی به اندازه کافی توانایی علمی داشته باشد براحتی در چنین امتحاناتی پذیرفته می شود. من نمی گویم همه افرادی که به سازمانهای دولتی وارد می شوند با پارتی موفق به این کار شده اند چه بسیار افرادی که صرفا به خاطر داشتن توانایی علمی و عملی خود موفق به ورود به سازمان شده اند. اما هستند افرادی هرچند اندک که اینگونه که بر من گذشت جذب شده اند. ای کاش با ساز و کارهای بهتر و قوی تر عدالت بیشتر رعایت می شد.
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
دوستان من از یک منبع موثق شنیدم که این دوره مصاحبه علمی وجود نداره،ولی به نظر اینطور نیست نیست.چون ما برای شهرستان فقط دو نفر قبول شدیم و قراره یک نفر بردارن،من بخش خصوصی و ایشان طرح هستند که به احتمال خیلی بالا ایشان انتخاب بشوند
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
دوستان من از یک منبع موثق شنیدم که این دوره مصاحبه علمی وجود نداره،ولی به نظر اینطور نیست نیست.چون ما برای شهرستان فقط دو نفر قبول شدیم و قراره یک نفر بردارن،من بخش خصوصی و ایشان طرح هستند که به احتمال خیلی بالا ایشان انتخاب بشوند
عاشق طیور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
سلام دوستان از استان فارس اگه کسی هست اعلام کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
سلام من هم از استان فارس شرکت کردم کازرون کارشناس بهداشت دام و فراوردهای خام دامی. به مصاحبه دعوت شدم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
مصاحبه علمي داره يا نه؟ منابع چي هست اگه داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
سلام دوستان ایا کسی هست که به عنوان کارشناس حقوقی سازمان دامپزشکی استان فارس در سومین ازمون استخدامی پذیرفته شده باشد....ایا خبر دارید مصاحبه چه روزی هست..وبرای اطلاع از مصاحبه چگونه باید با خبر شویم
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
دوستی که به مصاحبه دعوت شدن،امروز مدارک رو دادیم چطور به مصاحبه دعوت شدین شما؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
گفتن بعدا ابلاغ میکنیم. شما چی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
2
با سلام
طبق نوشته ای که بر روی کارت ورود به جلسه وجود داشت، به غیر از چند رشته شغل، مابقی دارای مصاحبه نبودند و رشته شغل های سازمان دامپزشکی جزو مصاحبه دارها اعلام نشده بود. اما با مراجعه به سازمان و ارائه مدارک، اعلام شد که برای مصاحبه اطلاع داده خواهد شد. این چه مسخره بازی ای است که اینها در میارن و اصولا مصاحبه علمی وقتی یکبار آزمون علمی برگزار شده، به چه معنی است؟ اگر میخواهند دوستان و آشنایانشان را به جای افرادی که نمیشناسن قبول قطعی اعلام کنند، چرا باید به شعور بقیه توهین بشه ؟ چرا اینقدر بی برنامگی وجود داره؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
دوست عزیز من نگفتم به مصاحبه دعوت شدم گفتم زمان مصاحبه چه زمانیه و باید چجوری مطلع شویم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
ایا کسی به عنوان کارشناس حقوقی سازمان دامپزشکی فارس شیراز حد نصاب اورده؟؟؟؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
0
1
وقتی ازمون علمی میگیرن دیگه مصاحبه علمی معنی نداره!!!! میخوان هرکس رو دوست دارن بردارن
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۴
0
0
دوستانی که دعوت به مصاحبه میشن لطفا اینجا اعلام کنن تا اونایی که نمیشن تکلیف خودشونو بدونن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
0
0
سلام دوستان آیا کسی در خوشه بهداشت دام شهرستان بهشهر پذیرفته شده؟ خواهش میکنم جواب بدبد؟
یک همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
0
0
سلام زمان مصاحبه مشخص نیست کی هستش
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
1
امیدوارم همه افرادی که لایق هستن قبول بشن.فقط کاش تکلیف مشخص بشه مردم اونقدر خوندم :)
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
0
0
امیدوارم همه افرادی که لایق هستن قبول بشن.فقط کاش تکلیف مشخص بشه مردم اونقدر خوندم :)
یک دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
امیدوارم همه افرادی که لایق هستن قبول بشن.فقط کاش تکلیف مشخص بشه مردم اونقدر خوندم :)
نظر شما
ادامه