کد خبر: ۳۳۰۱۳
 

مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم های آموزشی 300 ثانیه ای انجمن های علمی-دانشجویی دامپزشکی ایران تا 26 آذرماه تمدید شد.

به گزارش حکیم مهر، در هفته های گذشته برگزاری این جشنواره به صورت ملی اعلام شد. تاریخ برگزاری این جشنواره 23 و 24 آذرماه می باشد و اختتامیه ی جشنواره 1 دی ماه 1395 برگزار خواهد شد.

طبق اعلام روابط عمومی جشنواره، آثاری که از تاریخ 23 تا 26 آذرماه به دبیرخانه ی جشنواره ارسال گردند، در پخش روزهای 23 و 24 آذرماه قرار نمی گیرند، اما مانند سایر آثار، روند داوری را طی می کنند.

همچنین اعلام شده است که در روز برگزاری اختتامیه، از ساعاتی پیش از آغاز مراسم، تمام آثار ارسالی در یکی از تالارهای دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران پخش پرده ای خواهند شد. این در حالی است که در روز 23 و 24 آذرماه که روزهای برگزاری کنگره هستند، فیلم های مورد پخش از ساعت 10 الی 15 در LCD  عمومی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در معرض دید دانشجویان و مخاطبان قرار می گیرند.

همچنین این جشنواره اقدام به پخش مجازی آثار از طریق کانال آپارات خود به آدرس http://www.aparat.com/jashnvare_film_amoozeshi کرده است. بدین صورت که آثار ارسالی، در این کانال قرار گرفته و مخاطبان قادر به مشاهده ی آن در فضای مجازی خواهند بود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، برخی شرکت کنندگان به دلیل حجم بالای آثار، خواستار تحویل حضوری آن در محل دبیرخانه می باشند. این امر از سوی مسئولین جشنواره موردپذیرش بوده و طبق اعلام روز گذشته، شرکت کنندگانی که امکان ارسال آثار به آدرس تلگرامی دبیرخانه را ندارند، می توانند پس از هماهنگی با روابط عمومی، برای تحویل حضوری آثار به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران مراجعه کنند.

روابط عمومی: 09372470795

ارسال آثار و ارتباط با دبیرخانه: telegram.me/AERTAsso

کانال اطلاع رسانی جشنواره: telegram.me/VetFilmsFestival
 
 
نظر شما
ادامه