کد خبر: ۱۴۷۸۶

حکیم مهر - شورای نظام دامپزشکی استان قزوین با هدف نشر و ترویج سنت نیک و پسندیده قرض‌الحسنه و توسعه خدمات رفاهی به اعضاء اقدام به تأسیس صندوق قرض‌الحسنه کارگشایی نموده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، شورای نظام دامپزشکی استان قزوین با هدف انجام خدمات بهینه رفاهی، کمک به تأمین بخشی از نیازهای اعضاء و درنهایت کمک به نشر و ترویج سنت نیک و پسندیده قرض‌الحسنه اقدام به تأسیس صندوقی با نام صندوق قرض‌الحسنه کارگشایی نموده است.

بنا بر این گزارش صندوق با برنامه‌ریزی مدون و ساماندهی وجوه ذخیره شده توسط اعضاء که به صورت قرض‌الحسنه در اختیار می‌گیرد زمینه لازم برای انجام کارهایی از قبیل پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه و اعتبارات بدون بهره، انجام امور خیریه و خدمات عام‌المنفعه، دریافت وام و اعتبار از منابع داخلی و قبول هدایا، وصول وجوه و اسناد امانتی اشخاص،انجام عملیاتی از قبیل اداره اموال اعضاء در چهارچوب اهداف صندوق و ... را فراهم می‌کند.

در اساسنامه این صندوق آمده است از آنجا که کلیه اهداف و فعالیت‌های صندوق منحصراً در جهت جلب رضای خداوند و خدمت به جامعه مسلمین است، لذا انجام عقود شرعی در حدود تأمین هزینه متعارف صندوق مجاز بوده و کیفیت آن مطابق با قوانین فقهی شرعی و بر اساس آیین نامه‌های داخلی شورای نظام دامپزشکی استان خواهد بود.

علاقمندان برای آگاهی بیشتر می‌توانند با دفتر شورای نظام دامپزشکی استان قزوین به شماره ۳۳۲۰۳۱۴-۰۲۸۱ تماس بگیرند.

نظر شما
ادامه