کد خبر: ۵۰۴۲۶
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
 

 «دکتر عبدالرضا بازدار» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در دیداری حضوری با «دکتر زینب محمدخانی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، از تلاش های وی و مجموعه دامپزشکی استان تقدیر کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، صبح امروز مورخ  20  تیرماه، دکتر بازدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و هیات همراه با حضور در دفتر کار مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، ضمن دیدار با ایشان از ساختمان در حال ساخت این اداره کل بازدید نمودند و پیرامون مسائل و مشکلات موجود بحث و تبادل نظر کردند.

دکتر بازدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در اداره کل دامپزشکی لرستان و دیدار با مدیرکل و همکاران این مجموعه، گفت: مجموعه اداره کل دامپزشکی استان لرستان یک  مجموعه تلاشگر در راستای مبارزه با بیماریهای مشترک بین انسان و دام و همچنین تامین امنیت و سلامت غذایی جامعه می باشد.

وی افزود: من به کار شما اعتقاد قلبی دارم و عزم واراده شما را تحسین می نمایم لذا تلاش مجموعه در مبارزه با بیماریهای مشترک بایستی جدی دنبال شود تا جامعه ای عاری از بیماری داشته باشیم.

رئیس جهادکشاورزی یادآور شد: حضور مستمر و پای کار مدیرکل دامپزشکی لرستان و پرسنل ایشان در سیل اخیر، گویای تلاش های شبانه روزی این مجموعه در امدادرسانی به هم استانی های سیل زده و جامعه هدف می باشد که خوشبختانه با ورود و اقدام به موقع دامپزشکی در مناطق سیل زده، شاهد بروز بیماریهای شایع بعد از سیل در استان نبودیم و این خود جای تقدیر دارد.

در ادامه دکتر محمدخانی مدیرکل دامپزشکی استان لرستان به بیان عرض خیرمقدم به ریاست جهادکشاورزی استان و هیات همراه پرداخت وافزود: حضور شما در راس مدیریت جهاد کشاورزی استان باعث مباهات و خوشحالی همه می باشد و امیدواریم تشریف فرمایی امروز شما منشاء خیر و برکت و هم افزایی بیشتر در اداره کل دامپزشکی استان باشد.

وی افزود: مجموعه اداره کل دامپزشکی استان لرستان با 191 نفر نیرو و 11 شهرستان همواره سعی نموده است با وجود تمام مسائل و مشکلات موجود از جمله کمبود نیروی کار و خودرو، بیشترین تلاش خود را در خدمات رسانی به هم استانی های عزیز داشته باشد.

مدیرکل دامپزشکی لرستان تامین نیروی کار، تهیه خودرو و همچنین مستقر نمودن پست های دامپزشکی در بعضی شهرستانهای تازه تاسیس شده در استان را لازم و ضروری دانست و از ریاست سازمان جهاد کشاورزی لرستان و سایر مسئولین مربوطه تقاضای همکاری در این زمینه ها را داشت.

وی همچنین با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص بازپس گیری ساختمان دامپزشکی که چند سالیست در اختیار میراث فرهنگی استان می باشد اشاره نمود و تحویل این ساختمان را کمک خوبی به مجموعه برشمرد.

محمدخانی با اشاره به بیماری تب کریمه کنگو (CCHF) و اقدامات خوب پیشگیرانه دامپزشکی استان در اینخصوص، ابراز امیدواری نمود با برگزاری جلسه با استاندار لرستان و معاونین ایشان بتوانیم ضمن تامین اعتبار کافی نسبت به پوشش صددرصدی استان در اقدامات پیشگیرانه عمل نماییم.

وی گفت: در حال حاضر تمرکز خود را بر تکمیل ساختمان در حال ساخت گذاشته ایم و امیدواریم با یاری مسئولین استانی به زودی شاهد بهره برداری از این ساختمان باشیم.

در پایان این دیدار، با اهدای لوح سپاس توسط ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از تلاش های مدیرکل دامپزشکی لرستان تقدیر بعمل آمد.

 
 
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
7
از جناب دکتر بازدار سوال داریم که شیوع لمپی اسکین و مشاهده مشمشه و هاری و هم چنین کمبود شدید دارو علاوه بر جولان دلالان و قاچاقچیان که هیچ برخوردی باهاشون نمیشه رو چرا تو متن تقدیرنامه نیاوردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
عزیز یرادر!
تقدیر چه ربطی به لمپی اسکین و مشمشه و هاری داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو همین کشور چند سال پیش جشن گرفتیم برای امضای برجام و کلی تو خیابون زدیم و رقصیدیم و همون شب قیمت دلار شد هزار تومن البته دست همون که می رقصید!!!!!
بعد امضا کنندگان برجام شدند قهرمان دیپلماسی و همایل به همدیگر آویزان کردند!
حالا 6سال از اون رقصیدن ها و غیره می گذرد!
یکی نیست بره به اون که می رقصید بگه از اون دلارهای 1000تومنی چندتا داری قرض بدی؟!
تحریم کار خودش را می کند
تقدیر هم کار خودش را!!!!!
رقصیدن و تبلیغ در خیابان برای برجام هم کار خودش را!!!
ولی هیچ کدام به دیگری مربوط نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
دوست عزیز که فرمودی تقدیر چه ربطی به لمپی اسکین و مشمشه دارد اگر متن تقدیر نامه را بخوانید عزیز برادر این تقدیر به خاطر کنترل بیماری های مشترک و سل و ..انجام شده پس لطف کنید قبل اینکه آسمون ریسمون به هم ببافید و از برجام و دلار 1000تومنی یاد کنید اول متن تقدیر نامه رو با دقت بخونید بعد الکی با فرافکنی و مطالب بی ربط جانبداری کنید.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
1
5
تمام بیماریها در حال حاظر در لرستان وجود دارد،متاسفم.ا ی کاش رییس جهاد سر ی به روستاها نزدیک دفتر خودشان می زدند و گریه دامداران را مشاهده می کردند و بعد تقدیر می کردند.
کشور ما اینگونه اداره می شود.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
1
5
حکیم نا مهربان سانسور نکن.مدیر کل محترم از وضعیت لمپی اسکین که اکثریت روستا ها و واحدهای صنعتی را در گیر کرده از تب برفکی گزارش ندادند،کل تلاش برای ساخت یک ساختمان ،خدایا شاهد باش و ببین .....................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
6
تقدیر برای چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
7
کاش ریاست محترم جهاد نظر ما کارمندان ودامداران را و وضعیت استان را می دیدن بعد قدر دانی میکردن!!!!!!!!!!!!!!!
دامپزشک بی پارتی
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
5
انصافا حکیم مهر یه گزارش از لرستان تهیه کنید ببینید انواع بیماری ها و شایع شدن و همه گیر شدن.
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
0
6
سلام در هر مجموعه بهترین ابزار در دست مدیران برای پیشرفت اهداف کاری و سازمانی پرسنل آن مجموعه هستند متاسفانه در حال حاضر دامپزشکی لرستان فاصله زیاد بین مدیر و پرسنل هستش که سبب شده وضعیت کنونی به وجود بیاید جناب آقای دکتر بازدار باید کلیه تلاش خود رو در جهت حل اختلافات فی مابین مجموعه به عمل اوردن و گرنه ماحصل آن میشود وضعیت کنونی استان شیوع آنواع بیماریهای مخاطی در دام از جمله تب برفکی طاعون و اخیرا لمپی اسکین گزارش موارد بسیار خطر ناکی از مشمشه. و در حوزه دارو و واکسن قاچاق دارو و واکسن که یکی از
مشکلات اخیر در لرستان هستش ضمن اینکه نظارت بر مواد خام دامی نیز ........... به فراموشی سپرده شده است ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
2
0
البته خدای بعضی کارهای ایشان هم جای تقدیر داره،در احکام کارگزینی همکاران نهایت همکاری را داشته .آر چندین مدیرکل گذشته به عدالت رفتار کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
4
0
قبلا بیماری وجود نداشت در زمان مدیریت خانم دکتر جلوی چشم شما اومده الان تمام کشور درگیر لمپی اسکین تب برفکی cchf و ... است و خانم دکتر با توجه به داشته هاشون بویژه واکسن ، سم و ... حتما با تمام توان در تلاش جهت کنترل این بیماریها هستند شما اکثرا مسئولین برکنار شده زمان مدیر کل قبلی هستید . افسوس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
احتمالا شما هم تازه پست گرفتی،کسی که به نا حق می نویسد ،در حق خودش خیانت کرده و در حق ایشان ظلم.خدا هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۲
ایشون که منکر وجود هر گونه بیماری هستند هنوز هم مصاحبه هاشون موجوده گفتند راه نیست چطور خدمت رسانی کنیم الانم جالبه چون واکسن نیست باید بیماری باشه.
..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
0
2
اتفاقا خانم دکتر را راحت در مسایل فنی می شود قانع کرد و موافق و از کارهای خوب حمایت می کند،متاسفانه سالهاست در لرستان ............. یکی از مشکلات اصلی اداره است.
در حال حاظر صادقانه عرض کنم ،خانم دکتر تنهاست و هیچ نیروی فنی قوی از ایشان بخاطر اطرافیانش حمایت و همکاری نمی کند،البته به خانم دکتر پیشنهاد همکاری به شرط تغییر ............. شده ولی ایشان نپذیرفته اند،مدیریت ایشان با همین فرمون دوامی ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
متاسفانه وزنه سنگینی به ایشون متصل هست که کل نیروهای فنی اداره منتظر جداشدن این وزنه هستند ولی متاسفانه خانم دکتر نمیخواد که این وزنه از سیستم جدا بشه و کل سیستم اوج بگیره به نظرم ایشون باید در انتخاب اطرافیانش با دقت تر عمل کنه و تعصب بعضی ها رو نکشه تا کل سیستم اداره دامپزشکی لرستان تکونی بخوره و نیروها امیدوار و راضی باشند.
وفا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
1
0
خواهشا بعضی ها تعریف تمجید الکی نفرمایید بدنه مدیریت جهاد کشاورزی از خود ............... مشکل داره تا تمام زیر مجموعه ..................... ما فقط کسی که تو این استان نباشه خوب قبول داریم ولی اگه بومی باشه هزار حرف حدیث براش درست میکنیم عامل بدبختی ما ............. همین هست مسولان بومی نیستن
نظر شما
ادامه