کد خبر: ۵۸۷۴۳
تعداد نظرات: ۱۷۹ نظر
 

حکیم مهر: انتشار اخبار غیرعلمی و اصطلاحاً «فیک» توسط برخی خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی جای تعجب دارد.

در جدیدترین این موارد، خبرگزاری رکنا مدعی بارداری یک زن انگلیسی از سگ شده است!

این خبرگزاری در خبری با عنوان «بارداری زن هوسباز انگلیسی از سگ خانگی اش/ پزشکان وحشت کردند!» نوشت:

پزشکان یک بیمارستان با معاینه یک زن 36 ساله با صحنه ای وحشتناک رو به رو شدند.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زن جوان اهل بریتانیا از سگ خانگی اش باردار شد.

این زن که مدتی متوجه تغییرات هورمونی در بدن خود شده بود با مراجعه به بیمارستان و آزمایشات اولیه پی برد که باردار شده و مشخص شد که همخوابی با سگ خانگی اش برای او دردسر ساز شده است.

بارداری این زن از سگ خانگی اش که از نژاد دوبرمن بود پزشکان بیمارستان را به وحشت و تعجب انداخت.

با آزمایشات اولیه پزشکان پی بردند که این بارداری برای زن جوان به شدت خطرناک است و باید حتما سقط جنین سگ انجام دهد.

در حال حاضر بیمار بریتانیایی در بیمارستان بستری و تحت درمان است.
 
انتشار یافته: ۱۷۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۸
Vet
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
38
66
ای سگ بیچاره!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
لعنت به انگلستان و اروپا و آمریکا با این آزادیهای کثیف شون.. احتمالأ نهادی دارند برای حمایت از دورگه های انسان و حیوان..فردا میبینیم جمعیتی بزرگ دارند که دورگه انسان و سگ انسان و گراز انسان مار. و انسان و میمون و خیلی از حیوان انسانهای دیگر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
این مقالات و اخبار فیک ، یک نوع تکنیک تست حماقت است در سطح جامعه
اصل آن است که دروغی که صد بار شنیدی را راحت از راستی که یکبار هم نشنیدی ، می پذیری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
لعنت به مغزاای کوچک که این چرندیات رو میسازند و پخش میکنند و دامن میزنند و باور میکنن
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
آخه بهار خانوم یا خواهرای من بعضیا هاتون بهتون بر میخوره بچه متلک میپرونن همه انسان و این یه چیز عادیه طرف نتونسته آدم دلخواه پیدا کنه نفسشون آروم کنه رفته به سگ رو انداخته به‌ حرفای دیگه ای بچه ها گفتن کاری ندارم ................
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
47
89
وقتی استفاده ازدهانشویه و خمیردندان عنبرنسارامیشه پایان نامه،وروغن بنفشه درمان کرونا!!!این خبرزیادعجیب نیست...آره،واقعا بیچاره وبدبخت سگ!!!وبدترازهمه بدابحال ما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
جاهلیت مدرن!
حیوان زبان بسته را از خونه خودش که همان طبیعت است آوردن تو جامعه انسانی که زندگی کردن در آن قواعد متناسب با خلق و خوی انسان دارد
حالا نتیجه این شده:
یه روز سگ گردانی ممنوع میشه بهانه ای میشه یه عده عده ای دیگر را فحش بدهند
یه روز یه ابلهی دیگر سگ را می بنده به نیسان تو خیابون میکشه چند روز اونا فحش میدهند
یه روز سلبریتی دیگری میاد مرثیه ای در مرگ گربه و مشا و... می نویسد عده ای به اون می تازند
حالا این جراحی زیبایی حیوانات و داستانهاش شده دعوای درون خانواده دامپزشکی
این خبر جدید و تیک تاک مصیبتی دیگر شده
جون هر کی دوست دارید از این بازی مسخره که اسم حقوق حیوانات اسمش را گذاشتید دست بردارید
حکیم جان جای این مطالب غیر مرتبط و غیر علمی دوتا مطلب جدید از نتشار کرونا در حیوانات و روش تشخیص و PCR , ... بذار آدم لذت ببره از خوندنش
من نمیدونم چرا این حدیث پیغمبر اسلام(ص) سرلوحه کار ما نیست که:
الحکمة ضالة المؤمن ......:» حکمت گمشده مؤمن است پس او را بجوئید و بیابید هر چند در نزدیک نفر مشرک باشد
یه حرف علمی درست و درمان و کارآمد که دردی از جامعه دامدار و دامپزشک دوا کند منتشر کنید لطفا
خیلی دوست دارم یکی از همکاران باحال جامعه دامپزشکی ما بیاد و روش ایمنی زایی واکسن را توضیح بدهد دقیق و علمی مثلا اینکه طرح واکسیناسیون تب برفکی چرا باید 4 ماه یکبار تکرار بشه؟ مکانیسم ایمنی زایی چگونه است ایمنی سلولی یا همورال، تفاوت در واکسنها و روشهای تزریق و ...
آیا میتوان واکسن PPR تولید کرد که ایمنی چند ساله بدهد؟
واکسن آبله و بروسلوز چطور؟
اگر کسی درمانی خاص(علاوه بر درمانهای روتین) برای بیماری خاص تجربه موفق داشته یا داویی سنتی را در شرایط اضطرار تجویز کرده و نتیجه گرفته بیاد اینجا بنویسه با تشکر همه دعاگویش هستیم
کاش یکی پیدا میشد می گفت آناپلاسما و تیلریا و بابزیا تو علائم بالینی و آزمایشگاه و... چه تفاوت شاخصی دارند
یه نفر بیاد سورا را که خودش تشخیص داده اینجا شرح بده
خواهش می کنم نگین تو اینترنت هست و برو دنبالش و ... عرض بنده این است ما میخواهیم ببینیم در عمل در جامعه دامپزشکی ما آموزه های علمی عملی میشوند
همه درس اینها را خوانده ایم ولی از بس به اجاره خانه و دیگر مشکلات فکر کردیم یادمان رفته
یاحق
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
استاد عزیز وقتی تزریق مدفوع انسان سالم در روده ی بیمار ، درمان نوین و به روز و مورد تایید و تصدیق علمی پزشکان بزرگ دنیا برای بیماری های گوارشی و ... است ؛ چرا اینقدر نسبت به درمانهای سنتی و ایرانی و اسلامی که در کتب پزشکی دانشمندانی مانند بوعلی آمده (و این کتابها هنوز هم در غرب تدریس میشه) شک و شبهه و تمسخر ایجاد میکنیم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
یه استاد زبردست بیماریهای داخلی داشتیم در دانشگاه شهرکرد 21سال پیش که می فرمودند اگه دیدید تو گاوداری گاوی هست که خوراک ندارد علایم بیماری انگلی و ... هم ندارد فقط مشکوک به انباشتگی هستید از بقیه گاوها هنگام نشخوارکردن سریع هنگامی مه لقمه نشخوار را می جوند دهانش را باز کنید لقمه را بردارید و کمی آرد با اون قاطی کنید و داخل دهان گاو بیمار قراردهید این کار یه جو بالانس کردن میکروفلور شکمبه بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
16
83
با بررسی صفحه نخست این سایت متوجه نشدید که مثل نشریات زرد برای جذب مخاطب متوسل به هر راهی میشود ؟
پاسخ ها
عضو هئیت علمی دانشکده پزشکی شاغل در آزمایشگاه ژنتیک
| Taiwan (Province of China) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سگای بیچاره که تا حالا شکنجه و کشته میشدن از حالا به بعد با تشکیل دادگاه به جرم اعمال منافی عفت اعدام میشن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اره منم همین نظر رو دارم احتمالش خیلی زیاده که این خبر درست نباشه مگه میشه یه سگ نر خودش رو با یه آدم ارضا کنه این اصلا برخلاف غریظشه
دروغ کثیف حاصل روح مریض
| Ukraine |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
چنین مزخرفی امکان طبیعی و علمی نداره
دامپزشک
|
Romania
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
80
48
وقتی گوشت خوک بخوری و بی غیرت بشی خب از سگ هم می تونی باردار بشی.تازه دوبرمن کجا و خوک کجا
پاسخ ها
ساسان
| United States of America |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
گوشت خوکی که مردم در دنیا میخورند از اون گوشت برزیلی که شما در ایران میخورید به مراتب بهداشتی تر و تمیزتر است،
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
دوست گرامی لطفاً اگر قرار بر اظهار نظری هم هست اول از نظر علمی مطالعه کنید بعد این چنین سخن بگویید خصوصا در زمینه بارداری
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
تو فکر میکنی تو ایران نیست این چیزا ؟!
ببا برو تو بیمارستانا پرس و جو کن ببین چیزایی میبینی و میشنوی که به این زنه و دوبرمنش رحمت میفرستی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
ای کاشک یکم سواد داشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
غیرت درنخوردن گوشت خوک نیست .بلکه درایجادثبات اقتصادی جامعه است که مردم به تن فروشی اقدام نکنند.کی می فهمید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
22
44
نو مملکت ما این یه چیز خیلی عادی چون ما ادرار شترم دیدیم چه برسه به اینجور چیزا
پاسخ ها
doktor
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
چه‌ راحت دروغ میگن واقعا....
مگه همینجوریه که انسان از سگ باردار بشه
هیچکس این مزخرفات رو باور نکنه چون از لحاظ علمی امکان پذیر نیست.....
این اتفاق از نظر ژنتیکی غیر ممکنه.. کافیه فقط در موردش یه سرچ کنین..
ای بابا تواین اوضاعی که مردم از نون شب افتادن َکم مشکل داریم که بیایم فکرمون رودرگیر کشوری دیگه کنیم که اونا چیکار میکنن. اینجا بدتراز این چیزا هست بدتر از دزدی واختلاس و........... هم هست
از قدیم گفتن می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
12
34
سلام این چیزا که تو دنیا زیاده. اما مگه از نظر علمی ممکنه. !!! وگرنه فردا طرف با اسب و خر و گوسفنده هم جفت گیری مکردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
خخخخخ
الناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
11
11
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
18
44
این قضیه بل کل دروغ و این اتفاق غیر ممکنه چونکه ساختار پروتینی اسپرم سگ کاملا متفاوت با اسپرم انسانه ونمی تونه تطبیق بشه
این رد نوشتن چونکه خبر خاصی نیست تو مملکت
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
38
18
این داستان واقعیه
اگه واقعی باشه چقدر بده
پاسخ ها
ساینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
نه بابا دروغه این حرفا چیه مگه میشه یه آدم از یه سگ باردار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
14
32
دروغ محض اخه نمیشه که هرمون سگ و انسان هیجوره نمیشه من باور نمیکنم
یکی میاد یه چرت پرت میزاه مردم باور میکنن
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
چرا نمیشه ، وقتی هزار جور کثافت کاری میکنن حتما میشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
51
32
اینهانشانه آخرزمان است درزمانی که بشربه درجه ای بالای ازفسادوتباهی می افتدزن بازن مردبامردهم بسترمی شوندحرف دروغ خوشایندوخق ودرستی ناخوشایندمی شودفرق بین دختروپسرسخت می شود.......نشانه های پایان مرحله ای اززندگی بشراست.وهماناوحده خداوندنزدیک است.
پاسخ ها
جواد کتولی
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
آخر آرمان دیگه چیه؟
از هزار سال پیش هی میگن اخر زمان شد!!!
از نظر علمی چنین رویدادی عملی نیست.
علم همه جا میتواند پاسخ بدهد اگر تعصب نداشته باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
داداش دوران دیگه بدتر از جنگ جهانی ۲ اون موفع ام گفتن اخر زمانه اینا همه الکیه
مسلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
علم بشر ناقص و خیلی و جزئی و در بعضی جاها کاملا اشتباهه مثلا قضیه بوجود آمدن خودبخودی دنیا از یک اتم یا ذره و نظریه تکامل خب اون ذره چطور بوجود اومده اینطوری که اجداد ما میشن میمون!! چرا دیگه هیچ میمونی به آدم تبدیل نمیشه علم پاسخ همه چیز هست ولی نه علمی که دست بشره بلکه علمی که منشاء اون خداست.
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
کاملا. درسته .خداروشکر هنوز بالاخره یه حرف حساب تو این نظرات دیدیم .
عبدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
14
11
همش دروغا.مگه میشه.مگه داریم.همچنین چیزی اصلا غیرممکنه.رابطه انسان با حیوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
سلام
چرا ما مردم تا یک حرف عجیب میشنویم زود آخر زمان رو می کشیم پیش چرا؟....
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
7
41
یکی از دلایل عقب موندگی کشور ما مردم جاهل و بدون سواده که با دیدن هر چیزی شروع به حرف زدن و نقد کردن میکنن
از لحاظ علمی این اصلا ممکن نیست شامپانزه با ۹۵ درصد تطابق ژنتیک هم نمیشه یک نژاد تلفیقی از شامپانزه و انسان درست کرد چه برسه به سگ که تطابق ژنتیکیش با انسان بسیار کمتره
شما به جای اینکه علم سنتی رو مسخره کنی برو یکم تحقیق کن دلیلشو بفهم
گذاشتن پنبه اغشته به روغن بنفشه یه چیز کاملا شرم آوره و معاینه کلون بینی کاملا شیک و مجلسی.صحیح
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
9
29
به نظرمن اصلا امکان نداره که انسان از حیوان باردار بشه دروغ محضه
شیدرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
9
27
عزیزان کروموزومهاشون به هم نمیخوره. همچین چیزی امکان نداره. برای جذب مخاطب همه کاری میکنن
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
11
17
لطفا یک پزشک متخصص زنان و زایمان توضیح دهد که واقعا ممکن است که یک زن از حیواناتی مثل سگ و...باردار شود؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
2
15
برای اثبات این حرف چه دلیل یا مدرکی وجود داره
یکی به من بگه چرا باید باور کنم ؟
شیرین صفوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
4
15
پایه علمی نداره
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
16
4
خوب.اینها.کافرن.به.زن.میگن.ماما.دوبر
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
11
9
والله در این دور زمانه هیچ چیز بعید نیست خودن خفاش وخوردن جنین انسان اینها نشانه ها انحتاط انسانه چیزی به اخرش نمونده
دانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
5
18
شما هم بدت نمیاد این خبر دروغ رو باز نشر بدی تا خواننده رو جذب کنی.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
26
12
خوک هم یه موجود زندس و گوشتش مفید تر از گوشت گاو هم هست و تو هم هیچی نمیدونی در موردش .......... نزن تازه خوک های اونا پرورشی و واکسن زدس و جناب این سوسیس های ایرانی همه گوشت سگ که واکسن هم نزدن بهشون پس ما حروم خور تر از اوناییم چون اونا حداقل چیزای تمیز میخورن هر چند حرام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
وقتی چیزی حرام هست یقینا برای ماضرر داره اینو که کسی ب میل خودش نگفته خداوند متعال گفته ی نوع انگل داره که ب هیچ وجه درمان نداره درضمن مدفوع خودشو میخوره اوناییم که گوشت سگ میدن ملت خدا ب راه راست هدایتشون کنه
آااا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
آره سوسیسا خیلی کثیفن ولی گوشت خوک با وایتکسم بشوری تمیز نمیشه بحث نجس بودنش به کنار انگل داره که اصلا با هیچ واکسن و بدبختی از بین تنیره درضمن مشکلات گوارشی هم درست میکنه
ناشناس
|
Kenya
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
5
22
واقعا جای تاسف دارد آخه دروغ شناسنامه دار بگید که چند نفر نفهم حد اقل باورتون بکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
5
11
من هم برای حکیم مهر متاسفم و هم برای به اصطلاح افراد تحصیل کرده ای که بعد از این همه تکامل علم در قرون وسطا بسر میبرند و بی غیرتی را به خوردن گوشت یک حیوان مربوط میدانند.در تمام کشور ها حتی از نوع پیشرفته از اینگونه مجلات مخاطب بیسواد جمع کن وجود دارد و خوانندگان ان ها افراد عامی جامعه هستند و هیچگاه توسط یک مجله که خوانندگانش یک قشر تحصیل کرده اند مورد نقل نقل قرار نمیگیرند. البته این خبر نشان داد که افرادی که برای سگ دلسوزی کردن چقدر از فیزیو لوژی سگ و تمایل جنسی آن اطلاع دارند که این همچنین میتواند نشانده سطح علمی پایین دانشکده های دامپزشکی نیز باشند. احتمالا مسئولین محترم حکیم مهر در پاسخ خواهند گفت این یک معجزه میتواند باشد و به این دلیل این خبر را رسانه ای کرده اند. که آن نیز جای تامل دارد. واقعا متاسفم.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
6
12
سجادعزیز،اون طب سنتیه نه علم سنتی...فهمیدی!!!دقیقا اشاره شدکه این اتفاق توهیچ شرایطی امکان پذیر نیست،بخاطر دلایل زیستی وژنتیکی وساختار فیزیولوژی...فهمیدی!!
درآخرسعی کن مودب باشی.روغن بنفشه درمان کرونانیست،معاینه ازراه رکتال بدلیل تشخیص بیماری درهیچ کجای دنیا زشت وقبیح وناپسند نیست،نه شرعی ونه عرف.
موفق باشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
5
8
امکان لقاح اسپرم سگ و تخمک انسان وجود ندارد. این خبرگزاری از ساده ترین مطلب علمی هم اطلاع ندارد.
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
13
اصلا تعداد کرومزم های سگ و انسان باهم برابر نیست که باهم جفت بشن و سلول تخم تشکیل بشه. این اصلا ممکن نیست اسپرم سگ با تخمک اسان تشکیل تخمک بده. ول یازونجا ک سگ حیوونیه ک ب شدت انگل از خودش دفه میکنه ممکنه انگل ها تو رحم انسان رشد کنن و یک توده تشکیل بدن ک تو سنو گرافتی با شکل توده گوشت تشخصی داده بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
13
کم مردم رو خر کنید کروموزم هاشون به هم نمیخوره
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
10
5
برادر من وقتی اتفاقی میفته نمی آیند از حضرتعالی و یا نشریه اجازه بگیرن که ادعایه
پرفسوری میکنی . اتفاق افتاده حاله هم شده
خبر . امان از دست شما ها که دو تا مدرک تومنی گرفته اید و ادعاتون گوش فلک رو کر
کرده.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
10
12
حالابه نظرم دراین قضیه مسله مهم ممکن بودن یانبودن حامله شدن این خانم نیست بلکه بی شرمی این خانمه که پس ازمعاینه دکتراعتراف کرده باسک خانگیش همبسترشده اونم خانمی که درسن جوانی است واگرهم نیازجنسی داشاه باکمی تحمل بایک همزادخودرفع رجوع می کرد.
بله این مهمه نه حامله شدن ازسگ ازمحضرهمگی معذرت می خوام.
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اخه اصلا از کجا میدونین واقعیت داره که اینقد راحت قضاوت میکنین
اصلا گیرم همچین اتفاقی افتاده باشه ،چطور یه مرد سراغ خر ،و گوسفند میره .
یا در حالی که زن و زندگی داره چشمش دنبال ناموس مردمه ،حالا زن یه خطایی مرتکب شده ،قتل که نکرده
بعضی از مردا به خواهر و مادر و دختر خودشونم رحم نمیکنن.
خواهشا زود قضاوت نکنین
عقب افتاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
2
9
حالا اگه گفته بودند اسب با الاق یه چیزی . بچه اش میشه قاطر . شبیه همدیگه هم هستند . یا مثلا اگه گفته بودن گرگ با سگ یا ببر با یوز . حتی ماهیها هم از غیر از هم نوعشون باردار نمیشن . التماس تفکر و تعقل
Fiuna
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
5
8
بابا این خبرگزاری بیچاره که خودش همون اول نوشته که تعجب میکنیم از خبرگزاریای رسمی که همچین خبر فیکی رو نشر میدن..... نوشته خبر غیر علمی و فیک
Amirreza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
2
9
همش الکیه مگه میشه جفت گیری سگ و انسان اصلا هورمون های انسان با سگ خیلی فرق میکنه اینارو نفرستین مردم ساده هستن باور میکنن
حمید رضا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
20
7
ممکنه واقعی باشه چون چیزی که منو به شک انداخت، مردم مصر باستان هم انسان هایی با سر حیوان داشته اند و یه چیز دیگه هم ممکنه بر اثر رابطه زیاد این زن با این سگ سیستم تخمک این زن رو ضعيف کرده و یه ویروس یا یه انگل اون رو وخیم تر کرده و موجب تولید یک تخمک معیوب و ناقص کرده و موجب شده اسپرم سگ به اون راه پیدا کنه مثل یه ویدیویی که دیدم، طرف اومده بوده اسپرم خودشو با یک تخم مرغ ترکیب کرده بوده و یه موجود زنده با شکل ناقص رو درون تخم مرغ به وجود آورده بوده، دیگه فکر کنم آخر زمان نزدیکه و چیزی که بیشتر مسلمان ها انتظارش رو داشتن داره ظهور میکنه، وچیزی که به خواهران و برادران عزیزم توصیه میکنم دست از گناه بردارید و به احکام درست اسلام عمل کنید و سعی کنید یک مسلمان>باشید، و چیزی که کرونا به ما آموخت اینه که همه ما انسان هستیم در تمام زمین چون که همه کشور ها کرونا گرفتن پس بهتره هرچه زود تر عمل کنید تا دیر نشده، این دنیا دو روزه و ارزش موندن رو نداره، و کسانی که این پیام رو خوندن، دویست سال بعد دیگه هیچ اثری ازشون باقی نخواهند ماند، پس بهتره هر روزی که از خونه می‌آییم بیرون، با یه لبخند کوچیک و یه سلام ساده خوبی و مهربانی رو به همه دیگه یاد بدهیم حتی اگه طرف تو خیابون قریبه هم باشه از پشت ماسک با گفتن یک جمله مثبت به هم دیگه انرژی مثبت خودتون رو به اطراف پخش کنید تا انرژی بدنتون بره بالا تا ویروس کرونا نگیرید و همیشه تا آخر عمر سلامت باشید.
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
عالی گفتی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
خیلی ......... واقعا برای همتون متاسفم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
برای چی این چنین برایمان متأسف شدی،،علی آغا!؟؟؟؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
اینا چیه میگی! اسپرم توی تخم مرغ ؟! به همون مرغ پخته بگی خنده اش میگیره.
متاسفم که بی اطلاع نظر می دی کلیپ دیدی! اون اسپرم نبوده !
اینا چه جوری تو ذهنت شکل میگیره نمیدونم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
حمید رضا واقعا مردم مصر باستان انسانهایی با سر حیوان داشتند؟ منبع خبر رو اعلام کن...ضمنا یه سر به تخت جمشید هم بزن بد نیست...مجسمه هایی از مردان بال دار رو میبینی و حیواناتی دو رگه... ضمنا حمید رضا کلا شما پیامهات همیشه جوری هست که انگار هم از دامپزشکی پرتی هم از دنیا ...کلا دوست داری نظرات علمی پرتاب کنی فقط؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
راست میگی آقا حمید رضا دنیا جای عجیبه هم یک نمونش آثاری که مرلین جمع کرده میتونه دلیل بر واقعیت باشه
اینم لینک موزه مرلین

https://merrylinmuseum.squarespace.com/index#/eldritch-study-bureau
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عالی
آاا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
اونا مردم عادی نبودن اونا خدایانشون بودن و فقط نماد بودن واقعا وجود نداشتن که. اطلاعات غلط به مردم ندین اینها نمادی از جن بودن
محمود
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
4
10
لطفا اون انگشت مبارک رو بزن روی سرچ اگه نمیدونی بدون کروموزوم انسان با سگ یکی نیست،اینو توی کتاب زیست شناسی دبیرستانم توضیح دادن.
پاسخ ها
خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
حمیدرضا جان عالی بود حرفت
محمود خان
هیچ غیر ممکنی غیر ممکنه و خداوند علم رو افریده تا کشف بشه و بدون و درک کن که انسان موجودی ست بسیییار خطر ناک نمونش همین کرونایی که ساختن چون هیچ میکروب و ویروسی تو همه فصل ها زنده
ویروس دست ساز کرونا شاید امروز باعث مرگ من و فردا باعث مرگ تو بشه
پس با یه تحقیق علمی کامل با هر اسپرمی میشه بارداری رو به وجود اورد
اوکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
در جواب (خدا)
زمان شیوع طاعون در اروپا هم یه قشر بی سواد و خرافاتی گفتن کار جادوگر هاست و اخر دنیا شده و ...توی تاریخ ایران هم ما شیوع وبا رو داشتیم و گفتن نقشه اجنبیه...شیوع مصرف تریاک رو داشتیم گفتن کاره اجنبیه و اخر دنیاست...حمله ملخ هارو داشتیم گفتن اخر دنیاست و مردم افتادن به ملخ خوردن ...بابا یکم تاریخ بخون دامپزشکی رو که درست نخوندی
Mandy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
9
10
اگه قرار بود انسان و حیوان بچه مشترک داشته باشن تا الان میلیونها از این موجودات وجود داشت ، پس الکی خودتونو به در و دیوار نکوبید
پاسخ ها
خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
از کجا میدونی نیست
هان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
آثار مرلین رو چی میگی تو انترنت جست‌وجو کن موزه مرلین تا همه چی برات روشن بشه
https://merrylinmuseum.squarespace.com/index#/eldritch-study-bureau
اینم لینک سایت موزه مرلین
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
13
6
بپذیریم، در دنیای غرب که اندیشه و اخلاق و فلسفه زندگی فقط تفسیر مادی و حیوانی دارند، اصل این کثافتکاری های وقیحانه بسیار فراوان است، چه بخواهد منجر به جنین شود یا نشود، در اصل کثیف بودن فرهنگ غربی است، البته استثناء هم وجود دارد.
خودشان اقرار می‌کنند که اکثر موالید در آمریکا و اروپا حرام اده هستند.
پاسخ ها
بهار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
مثلا فک میکنی تو ایران همچین چیزی نیس
همه جای دنیا هست
ربطی به غرب و شرق هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
اقای شهرام دو سوال دارم
اول اینکه شما دقیقا در کجای غرب زندگی کردین و با فرهنگ اصیل و مردم کدام کشور غربی از نزدیک مواجه شدین؟دوم اینکه درباره اندیشه و اخلاق و فلسفه !!!؟؟غرب دوتا کتاب که مطالعه داشتین همینجا اسم ببرید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
لطفا رفرنس خبری که به قول شما ((خودشان اقرار کرده اند که اکثر موالید در اروپا و امریکا حرام زاده هستند )) را همین جا بفرمایید
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
6
5
لعنت به تمامیه شما این کار های کثیف دیگه از کدوم .......... یاد گرفتین
Sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
4
6
یه عده بیسواد خنگ هم باور کردن و الان توی این سایت هم نظر دادند این اتفاق از نظر ژنتیکی غیر ممکنه عقل داشته باشین اون حیوون گوشتخواره این انسانه تفاوت ژنتیکی بسیار زیاده دو گونه ی متفاوتند
پاسخ ها
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
درست میگی ولی مشکل از گوشتخوار بودن نیست.
مسیح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
1
11
سلام دوستان عزیز چرا این همه آشفته وشدید آیا تا حالا نفهمیدید روزنامه ها و صداوسیما وخبرگذاریها هیچ وقت راست نمیکند اینها رو میگذارند سر مردم گرم بشه ؟...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
آفرین دمت گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
6
9
ممکنه درست باشه ممکنه دروغ باشه متاسفم واسه اون عده خودتحقیرهایی که اصل ماجرا رو ول میکنند انوقت شروع میکنند از کشور خودشون بد گفتن واقعا تاسف داره
خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
3
9
من نظر خاصی ندارم ولی میدونم واسه خدا کاری نداره این اتفاقها
و میدونم رفتار این خانم و ادمهایی که با حیوان هم خواب میشن یک نوع حیوان ازاریه
و اینکه چرا واقعا چرا
خدارو شکر میکنم که من زیر سایه پدرو مادرم بزرگ شدم
فقط یک لحظه فکر چرا؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
7
شما اول خبرو خوب بخونید بعد نظر بدید. خو خبر میگه که غیر واقعیه. ولی چون از لحاظ علمی نشدنیه غیر واقعیه والا انسان انقدر کثیف شده که این چیزی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
11
اقای شهرام میفرمایند :در دنیای غرب که اندیشه و اخلاق و فلسفه زندگی فقط تفسیر مادی و حیوانی دارند.
من از حضرت ایشان این سئوال را دارم در کدام یک از کشور های غربی اینهمه اختلاس و فساد مالی که در کشور ما روز مره با آن مواجه هستیم مشاهده میشود؟. اختلاسی که مختلسین راست راست دارن راه میروند و به ریش همه میخندد. دوست عزیز در غرب همه جور ادم یافت میشود ولی شما هیچگاه بی قانونی حد اقل برای شهروندان خودشان نمیبینید.بدلیل فضای آزاد رسانه شما از اخبار آگاه میشوید اگر اینجا هم فضای آزاد رسانه ای باشد میبینید که ما هم از آنها هیچ کمی در مفسده ها نداریم.
پاسخ ها
حامد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
ما توی کشور خودمون هم داریم مثل خیلی از بازیگرها و خواننده ها که اخبارشون بین مردم هست که طرف به گربه و سگ میگه بچه من!!! این بجای زندگی ربط نداره و این تفکر حیوانی به سبک زندگی و درک انسان از زندگی و میزان عزت نفس برمیگرده. کسی که خلاف انسانیت کاری انجام میده حالا چه اختلاس و چه این کارها و... از آدم بودن استعفا داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
حامد جان خیلی از پدر مادر ها هم تو همین مملکت به بچشون میگن کره...و واقعا مثل کره....باهاشون برخورد میکنن...تو الان مشکلت اینه که چرا یکی به حیوونش میگه بچه؟؟؟؟کجایی عمو دقیقا کجایی؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
3
این یک نشانه هست که آدما شاید کمتر اون شان انسانی رو زیر پا بزارند
بخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
6
1
این خبر یک نتیجه بیشتر نداره.
شما از الان درباره سکس با حیوانات فکر میکنی.حتی اگر تا الان تومخیلت هم وجود نداشته.
ذهن مردم رو با خبر چرند با یک مسئله جدید اشنا میکنن که شاید خیلی ها تا حالا به ذهنشون نرسیده باشه...
و شما در مورد اختلاط جنسی با یک حیوان که چه قدر پسته فکر نمیکنی،این که باردار شدن ممکنه یا نه، رو بحث میکنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
ینی شما الان دیگه ذهنت قفل شد روی سکس با حیوانات؟میگم شما فیلم پلیسی نبین یهو الگو میگیری میری مردم رو میکشیااااا..
عضو هئیت علمی دانشکده پزشکی شاغل در آزمایشگاه ژنتیک
|
Taiwan (Province of China)
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
6
با توجه به مطلب کذب فوق که در تیتر خبر در مورد انتشارش توضیح داده شده
باید گفت علاوه بر اونکه نادانی ملت زیاده حتی حاضر به درست خوندن و درست شنیدن نیستن یعنی آموزش ندیدن که اول یه مطلب ودرست بخونن و کمی در موردش فکر کنن فقط سریعا جوش میارن و اراجیفه که به هم میبافن
چند تا از اظهار نظرهای فیلسوفانه ی دانشمندان هم وطنم و خوندم در عجب موندم
برادر من خواهر من سواد نداری اطلاعاتت کمه ایرادی نداره همه که دانشمند نیستن!حالا تیتر خبر درست نگاه نکردی و نخوندی لا اقل تویی که گوشی دستته یه سرچ بکن ببین این قضیه شدنیه یا نه لقاح نطفه ی انسان با حیوان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
موافقم دوست عزیز...طرف هنوز خبر رو نخونده میاد درباره ناااابودی فرهنگ غرب صحبت میکنه و نهایتا دو بار تا جزیره قشم رفته و دنیا دیده و صاحب نظر شده ...فرهنگ غرب و خبر کذب و تناقضات علمی رو میریزه روی هم و یه امولسیون 3 فازی خرافه و جهل و ادعا رو میده به خورد ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
1
با سلام وخسته نباشید انسان یعنی همین حتی به یه حیوان هم رحم نمیکنه پس زیاد خودتون و خسته نکنید همگی انسانیم وباانسان بودنمون دنیارو به گند کشیدیم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
6
9
مورد توجه شمایی که میگی ‌اونا حداقل گوشت تمیز میخورن هرچند حرام ، واقعا برات متاسفم . مگه خوراکی حرامی داریم که تمیز باشه ؟ معلومه که سوارت از یه بچه راهنمایی کناره. شما نمیدونی اون چیزی حرام هست که به بدن ضرر داشته باشد . واکسن میزنن؟؟؟ فکر میکنی با واکسن همه‌چی حل ؟؟؟ نمیدونم واقعا در قبال این طرز فکر شما چی بگم که هم توهین نباشه و هم لایقتون .
پاسخ ها
نیوشا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
الکل حرام است ولی برای ضدعفونی بکار می رود. پس حرام بودن ربطی به کثیفی یا تمیزی ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
استاد گرامی...آب کر اگر الوده به ادرار بشه تا وقتی که بو و مزش عوض نشه حلاله درسته استاد؟شما خودت ازون آب میخوری؟حالا فکر کن اون ادرار حاوی عفونت هم باشه...اصلا ادرار نه همون خون رو در نظر بگیر..
ضمنا دخانیات برای بدن مضر هست...چرا اون حرام نیست؟مواد مخدر هم مضر هست چرا اون حرام نیست استاااادددد؟
آاا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به کسایی که به این پیام جواب دادن : ون الکل که شما میگی اصلا اون رمان وجود نداشت شرابی که در اون زمان به عنوان حرام و نجس اعلام کردن اون از ترکیب میوه و آب بوده و باعث مستی میشده و ماده مستی آور در اسلام حرام شده در ضمن مواد مخدر هم فکر کنم بهشون بشه گفت مستی آور اونا هم حرامن
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
7
جناب امیر خان .
مدرک تومنی ؟ جالبه . معلوم میشه شما از اون دسته آدمهایی هستید که ذره‌ای برای سوار و علم ارزش قاعل نیستید و ثروت رو برتر از هرچی می دونیم. نمی خوام انشای علم بهتر است یا ثروت راه بندازم ولی کسی که ارزش مدرک رو تومنی حساب میکنه معلومه که انسان کوته‌نظری هست . و در مقابل این افراد هرچی‌بگی ، باز نمی فهمن.
پس تعجب نمیکنم اگه به حرف بنده ناسزا بگید چون درکتون به اون اندازه‌ی باید و شاید نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
این افراد نمی فهمند یعنی چه؟؟؟؟؟؟ ............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
خانم بهار کامنت شما رو 1:19 5/5/99 خوندم ..نه به اون همه خشکه ذهنی که شما در برابر مسایل مذهبی و علمی داشتی نه به این کامنت متناقضت که حالا تریپ فرهیختگی برداشتی...به نظرم مدرک شما هم تومنیه به قول دوستمون ..جاهایی که با اعتقاداتت نخونه مدرک و علم رو میزاری کنار؟؟؟!!! خوبی؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
5
اینکه یه آدم مریض جنسی با سگ همچین کاری با خودش بکنه احتمالش زیاده.ولی بارداری انسان با غیر انسان از لحاظ علمی امکان پذیر نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
نه بابا،مرسی استاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
4
آداب و رسوم و آزادی در کشورها با هم تفاوت داره ...اینکه غرب همه اش فساد ..اصلا چنین‌چیزی نیست شما اگه مزاحم یه شخص بشید ک خودش دوس نداشته باشه ...شدیدترین وجه باهات برخورد میشه ..اونها از لحاظ قانون مند بودن واقعا هزاران پله از ما جلوتر هستند ...۸ ساعت کار ۸ ساعت استراحت ۸ ساعت تفریح ...نظم حرف اول ا نجا میزنه
خزاعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
2
این یک خبر زرد هست و اینقدر هی نشینید برای خودتون فلسفه بافی بکنید و وامصیبتا و وااسفا بگید... یک کم دانشتون را بالا ببرید ... امکان ترکیب اسپرم حیوان و تخمک انسان به هیچ عنوان امکان پذیر نیست... شما را بخدا سطح فهم و شعور را بالا ببرید و مثل انسانهای جاهل حرف نزنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
1
عجب!!!
مخ انسان روکارگرفتن...بی شرفها وبی شرمها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
زن فقط از خرس باردار میشه خودم مهندس ژنتیک هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
1
گاهی اوقات اتقاقاتی میافتد که باهیچ معیار علمی وعقلی همخوانی ندارد .اعوذ باالله من الشیطان رجیم.اگر قادر متعال تصمیم بگیرد کسی را برابر عملش رسوای عا لم کند هر چیزی ممکن است،!!!!!!! از خطای انسانی تا خطای تکنولژی تا سهو ویا عمد در بیان عملی وتا تاباندن گوش فاعلی
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
3
اینقد راحت قضاوت و توهین نکنین
بارداری از سگ که مشخصه کاملا دروغه
فقط،برای جذب خواننده اس والسلام
یه کم عاقلانه فک کنین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
شماره این سربازهه که مادرش مریضه رو کسی نداره بنده خدا وقت نکرده بیاد پیام بذاره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید میگم یارادانه رو کی میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
میخوای چکارش کنی؟
یه پنیر و دوتا سنگک و یه هندونه 3کیلویی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
۲۰ ام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
3
خداوکیلی درموردیک گزارش که نخست دروغ بودنش را اعلام کرده اینهمه نظر وتوهین بهم لازم بودایکاش بجای این اراجیف که سرهم کردید یک کتاب رمان خوانده بودید حداقل میزان مطالعه هندی ها ازما بیشتره واین جای تاسف داره برا جماعتی که دم از فرهنگ ۲۵۰۰ساله میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
6
عزیزان همچین چیزی امکان نداره تو زیست شناسی بهش میگن جدایی گامتی گامت سگ و انسان بهیچ عنوان با هم ترکیب نمیشن در شرایط طبیعی هدف جذب مخاطب بوده که موفق هم شده
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
4
7
کشور ما برای اینکه بتونه به مردومش اثبات کنه ک غرب داره نابود میشه و ایران داره آباد دست به هر دروغی میزنه..واقعن ک .............
گذشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
2
کی مراسم تولدش برگزار میشه..آش دندانی...مبارکش باشه...اگه خبری شد مارا هم خبر کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
0
داره علم بیشرف میکنه فردا ی کیسه میکنن تو شکم اونا میگن سگت نا زاس تو بیا براش بچه بیار میشه این جور چیزا میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
2
بعضی از کسانی که نظر دادند خیلی تعجب کردن به نظر من اینا انسان ها رو هنوز خوب نشناخته اند و نمی دونند انسان خیلی کار های کثیفتر از این کرده ببخشید زیاد هم شنیدیم اون مرد گنده که رفت سراغ بچه دو ساله کثیف نبود عمل زشت تر از این انجام نداد به مراتب زشت تر و اینکه اگر منتظر نتیجه هیتید اینو ژن شناسان باید نظر بدند تازه منتظر از این خبر بدتر هم باشید با این انسان دو پا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
4
همش فکر میکنیم تو غرب گند وکثافت وحرامخواری و زنا و....هست...اماایران ما گلستونه...زهی خیال باطل...کجادنیادیدی پدر با داس سر دخترش ببره یا پدر دیگه باپتک بزنه تو سر دخترش وبکشه...یاناپدری به پسردوساله تجاوز کنه واونو بکشه..یابچه هشت ماهه بیخیال یکهفته بزارن تو ماشین بمونه تا به حالت جمود در بیاد و.................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
0
اگرسگ بچه اش بخاد میتونه شکایت کنه آخ زحمت کشیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
اگراین زن سقط جنین کنه پس سگی بیچاره چمیشه آن بچه اش میخاد بایدکجاشکایت کنه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
2
از این که این مزخرفات رو به خورد مردم میدن باید گریست. امروزه خلی زشته که یه رسانه بیاد همچین مطلب از اساس کذب و دروغ رو منتشر کنه امکان بارداری دو موجود زنده فقط در صورتی امکان پذیر است که از نظر طبقه بندی ژنتیکی از یک رده باشندو یا راسته هایی که خیلی به هم شبیه هستند مانند اسب و الاغ یا شیر و ببر و یا سگ و گرگ که این هم خیلی نادر اتفاق میوفته در غیر این صورت امکان لقاح دو موجود زنده که قرابت ژنتیکی ندارند به هیچ وجه وجود نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
1
به به چقد دانشمند و متخصص در زمینه بالدار داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
شما تخصصت چیه ؟ تو این سفره نقش نمکدون رو داری؟
آاا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
به به شما هم تخصص سنگ نمک داری
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
6
1
من یکی تعجب نمی کنم چون خدا قادر به همه چیز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
کار خدا حکیمانه است
این مثل این است از خدا بخواهی این کار را برات انجام بده:
2+2=5
آاا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۷
آره ولی اینجور چیزا فقط در صورت معجزه و هدایت مردم همینجوری الکی نمیشه که اصلا یه چیزی هست که میگن خدا به همه چیز قادره ولی وقتی ماهیت اون چیز نتونه اون کار انجام بده خو خدا چرا باید تغییرش بده.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
4
1
سلام دوستان من دقیق نمیدونم از نظر علمی این خبر درست یا نه ولی چهل سال پیش توی ده ما الموت قزوین یه آقایی که کمی خول بود با گاه خودش تو طویله نزدیکی میکرده گاو حامله شده وقتی زایمان کرد نصف انسان بود نصف گاو که اهالی روستا هم گاو کشتن هم گوساله که مرده به دنیا اومده بود رو آتش زدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
میگما...با خود اون یارو کاری نکردن نه؟همینجوری داره ول میگرده و جفت گیری میکنه؟جدیدا با تمساح جفت گیری نکرده که؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
4
از نظر علمی صد در صد کذب و غیر قابل قبول.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
عجبببببببب
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
1
خیلی ........ هستید کع اینا رو باور میکنید
بیلال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
1
2
دروغ دروغ دروغ کذب محض هورمونهای حیوانی باانسانی همخوانی ندارد اگراینطوراست وشماراست میگویی دارید دستکاری کارهستی میکنیدبااین چرندیادتون اسپرم حیوان نرxxانسان ماده xxحیوان ماده xyانسان نرxyپس چطوری جفت میشن؟بادروغ تو؟
انا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
1
عجب ..........هایی هستید شما داره میگه اخبار فیک یعتی کذب و دروغ بعد یه مشت .......... مثل شما میان کامنت میزارن بیجاره سگه خاک بر سر زنه!بابا ........ خبر دروغه بره تو کله تون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
4
1
واقعا شرم اوره که با سگ همبستر میشوند تف بهشون
مادر بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
3
6
سر اسپرم هرگونه از جانداران نوعی ماده شیمیایی جود دارد که کلید ورود به تخمک همان گونه است،،،
یعنی اگر اسپرم سگ به تخمک انسان برسد، اجازه ورود پیدا نمی کند، چون ماده شیمیایی سر اسپرم سگ، نمی‌تواند، غشای تخمک انسان را باز کند، در واقع سوراخ کند، ووارد تخمک شود
و لقاح صورت گیرد...
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
2
این خبر مسخره ترین خبره همه عمرم هس که شنیدم بابا امکانش یک در هزار ملیارد هم نیس حتی اگه با سگ خودش رو ارضا کرده باشه ژن انسا ن با حیوان زمین تا اسمون فرق دلره مگه کشکیه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
4
0
این میشه عاقبت کشوری که یک عمر به ملتها و کشورهای بزرگ و ریشه دار دنیا زور میگفت و ثروت، منابع و معادن آنها را تحت عنوان کلمه مستعمره چپاول و غارت میکرد، به نقطه ای رسیدن که این کشور از درون پکیده، جایی که ایمان و اعتقاد نباشه همین میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
0
1
سطح سواد جامعه(سواد واقعی نه مدرک) رو باش.مخ آدم سوت میکشه وقتی می بینه درصد بالایی از کاربران این شایعه ضد در صد غیرعلمی رو باور کرده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
2
1
بیچاره حیونه دیگه ...
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
1
0
اخر الزمان پ ب چی میگن!تعجب نکنید این چیزام مث کرونا ی روزی عادی میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
2
2
این چیزا هست خونواده عمویه بابام گوسفند داشتن یکی از گوسفنداش وقتی بچش دنیاومد پاهاش شبیه ادم بود دنیا اومد مرد خاکش کردن کاشف عمل اومد که از چوپانشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
کاشف چطوری به عمل اومد اخهههه؟؟؟؟؟؟اون چوپونه و گوسفنده تست ژنتیک دادن مثلا؟؟از چوپونه اعتراف گرفتین مثلا؟؟بعد دقت کردی این قبیل داستانهای من در اوردی نه عکسی دارن نه مستندی نه شاهدی...چی میزنی شما؟چی رو با چی میزنی که بهت نمیسازه؟
محمد ابوالحسنی
| Netherlands (Kingdom of the) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
چی میزنی داداش

از موتوری جنس نگیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
3
1
عزیزان آخرالزمان حال علم هم نمیتونه پیش بینی کنه همین که داریم اینجوری زندگی میکنیم خودش آخرالزمان نه بهم رحم میکنیم نه به هم دیگه محبت میکنیم زنابالباس باز با موهای لخت میان بیرون دزدی فساد زیاد شده همین اخرالزمانه مگه قراره چطوری باشه دنیااتیش بگیره همه بسوزن خرافات ول کنید یه ویروس به این کوچکی دنیارو جهان گرفته علم کجاست چرا واکسنی نیست کدوم یک از ملت ایران العان تو اوج بدبختی نیست بخیر از بعضی ها دست شون به دهنشون می رسه وقتی نمیتونیم جلویه زن دخترامون بگیرم که باحجاب برن بیرون اسلامی باشن حرف ازاخرالزمان نزنید خداوند فرموده اونایی که ایمان نیاوردن تواین دنیا ازمال ثروت بی نیازند ولی اون دنیا چی حتا اونایی که ایمان نیاوردن پیریشون نگاه کنید ببینید چطورن
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
3
1
لا اله الا الله محمد رسول الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
الان نظر شما اینه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
0
خبر فیکه جو ندین
امین جوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
1
با عرض سلام این خبر نمیتونه درست باشه اونایی که از ژنتیک سر رشته دارن میدونن تعداد کروموزومهای سگ و انسان تعدادش یکی نیست و این نمیتونه باعث بارداری بشه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
2
بازهم کارش به بدی خوردن سگ یا خوردن مغز میمون درحالی که میمون زنده ا ست نیست که بردارهای چینی انجام میدن
اعظم
|
Canada
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
من کسی رو نمیشناسم از مورچه خونشون حامله شد اونم خطرناکه
جوادطاهونچی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
0
اونا باباشونو صدا میزنن .سگ پدر..یا پدرسگ..بابا جواب میده جان کوچوسگ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
سگ متجاوز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
0
........ بر سر هر .......ی که از آمریکا وانگلیس دفاع کنه لابد خودشم همین کار رو میکنه که ازش دفاع می کنه ......... غربزده
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
1
واقعا خجالت آوره چرا این خبرهای دروغ رو منتشر میکنید امکان نداره اسپرم سگ با تخمک انسان لقاح پیدا کنه نه تنها سگ بلکه اسپرم هیچ حیوانی با تخمک یا اسپرم انسان عمل لقاح رو انجام نمیدناصلا ساختارشون با هم متفاوته باور نکنید این چرندیاتو
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
1
اینکه یه نفر نوشته بود که حیوان با انسان هم خوابی نمیکنه درست نیست شما عبارت dog sex رو تو گوگل سرچ بنویس بیش از یک میلیون فیلم سکس با سگ و خوک هم مرد با سگ ماده و هم زن باسگ نر میاره بالا بله اروپا خیلی پیشرفته و با کلاس هست باید حتما حتما الگو بگیریم ازشون
هلن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
2
1
آخرالزمان همین انتشار ویروسا هست شاید زامبی هم بیاد
هلن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
0
3
خاک تو سرش اینقد زشت بوده که یه مرد طرفش نیومده
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
1
1
این خبرا کذبه هر چی بنویسند و بگند نباید کورکورانه باور کنیم هواهر من تو انگلیسه سالها ..فوق العاده زندگی ارومی دارند وقتی میاد ایران میگه خیلی ادمها عصبانی هستند و همیشه دعا میکنه به ارامش برسیم و میگه خیلی خبرها کذب هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
2
4
لعنت بر تفکر های فساد انگیر که متاسفانه در جامعه ما هست یه رواشناس در شهرستان نهاوند به یکی از مراجعانش گفته بود که هم میتونی شوهر داشته باشی هم صیغه باشی موقعی که چنین تفکراتی در جامعه القا میشه امیزش با یک سگ در سرزمین کفر چیز بسیار ساده و ابتدایی هست. دیر نباشد همین اخبار رو در کشور خودمون بشنویم . از اون بترسیم.
دامپزشک متخصص مامایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
2
1
احتمال بارداری وجود دارد ولی منجر به زایمان نمیشود به اصطلاح بارداری کاذب است ولی یک در ده میلیون احتمالش هست.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۶
3
1
سگ با هر موجودی بتواند رابطه برقرار میکند. حتی مرغ و اردک
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
0
0
من اصلا نمیتونم این قضیع رو باور کنم
میرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
ول کنین خوبه خود سایتم گفته یه دروغه ها بعدشم مگه کروموزوم هاشون به هم میخوره انسان 46 تا نم 48 داره سگ خیلی کمتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
4
آنقدر با حیوان زبان بسته نزدیکی کرده که اسپرم سگ با تخمک این زن هرزه هم خوانی پیداه کرده.
لا اله اله الله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
0
2
توی دنیا چیزهای نادر زیاد داریم شاید نسل قبلیشون هم با سک رابطه داشته مادر شمر هم باسگ رابطه داشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
0
1
کروموزوم های انسان و سگ با هم منطبق نیستن و موجب بارداری نمیشه .لطفا کم احمق باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۳۰
0
1
بابابسه هی حرفهای مفت ،برین فکرنون کنین که خربزه آب ،،،ملت ما ازگشنگی خودکشی میکنن کجای کارید
زیبای خفته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
0
0
من حرفی ندارم فقط اینکه هرکی کار حرام انجام داده میده و خواهد داد اگر زرری برای دیگران داشته باشد هر کاربدی هر کاری

خدا صد هزار بار لعنتش کنه و اینکه خدا برای مسلمون ها همیشه سلامتی بیاره
دست علی یارتون خدا نگهدار تون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
0
0
سلام. با احترام به همه، اخر سوره ی یاسین گفته خدا فقط بگه باش میشه، عبارت کن فیکون. پس صحبتی نمیمونه. وقت بخیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
1
0
پشمانم کو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
اون بی مغزایی که باور کردن ،اگه همچی فرایندی امکان پذیر بود تا الان میلیونها نفر با خصلت های حیوانات مختلف جهت مقاصد گوناگون تولید شده بود ، گونه سگ کجا گونه انسان کجا
حسن کچل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
اصلا چنین چیزی امکان نداره تخمک انسان(زن )فقط با اسپرم یک مرد لقاح انجام میدهد بعلت وجود اسید آمینه ای که در نوک کلاهک اسپرم مرد وجود دارد -هر حیوان میتواند با جفت خودش لقاح انجام دهد
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
0
0
در بارداری شاید شک باشه ولی در رابطه با حیوانات نیست
اینقد گاهی وقتا آدم کثیف میشه که به این چیزا دست میزنه
گاهی هم بارداری صورت میگیره و بر طبل رسوایی بعضی انسانها نما ها میزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
دورغه .البته در کثیف و حیوان بودن این انسان نما ا ها شکی نیست ولی ار نظر علمی امتزاج اسپرم سگ با تخمک انسان غیر ممکن است .حتما اون زن اسفل السافلین از همون سگ‌هم پایینره و ریگی به کفشش بوده
نظر شما
ادامه