کد خبر: ۶۴۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: هر اقدامی که باعث به خطر انداختن سلامت عمومی مردم شود، هیچ جایگاه قانونی و شرعی ندارد و قابل اغماض نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، «دکتر محمودرضا رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان به همراه «مهندس وحید توتونچیان» مسئول حراست و «دکتر امیرحسین نقی پور» رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی از کشتارگاه طیور شهرستان تویسرکان بازرسی سرزده و شبانه به عمل آوردند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان با بیان اینکه وظیفه نظارت بهداشتی بر سلامت گوشت استحصالی از کشتارگاه‌های دام و طیور برعهده دامپزشکی است، گفت: طی بازرسی سرزده شبانه از کشتارگاه طیور شهرستان تویسرکان و مشاهده تخلفات بهداشتی، با هماهنگی و دستور قضایی، از ادامه فعالیت کشتارگاه جلوگیری بعمل آمد .

این مقام مسئول بااشاره به اینکه نظارت بهداشتی بر روند کشتار در کشتارگاه های طیور نقش مهمی در جلوگیری از شیوع بیماری های مشترک و وارد شدن مواد غذایی آلوده به چرخه مصرف شهروندان دارد، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که باعث به خطر انداختن سلامت عمومی مردم شود، هیچ جایگاه قانونی و شرعی ندارد و قابل اغماض نیست.

در پایان دکتر رسولی از همه شهروندان و مردم عزیز استان خواستار شد: درصورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی حوزه دامپزشکی، با شماره گیری 1512 مراتب را جهت رسیدگی فوری به کارشناسان دامپزشکی اطلاع رسانی نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
0
1
با سلام.کشتارگاه مرغ لذیذ تویسرکان یکی از بهترین کشتارگاه های استان هست که زنجیره کاملی هم دارن.امیدوارم به زودی شاهد رشد و ارتقا هر چه بیشتر کشتارگاه باشیم که لایق بهترین ها هم هستند.
با سپاس از حکیم مهر
نظر شما
ادامه