کد خبر: ۶۵۳۲۹

حکیم مهر: کتاب «بهداشت و پرورش ماهیان زینتی آب شیرین با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری ها» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «بهداشت و پرورش ماهیان زینتی آب شیرین با تمرکز بر تشخیص و درمان بیماری ها» به همت شعبه سازمان انتشارات جهاددانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

این کتاب یک اثر تألیفی است که به همت «امین نعمت اللهی» عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد و «بهنام بختیاری مقدم» و «حانیه محمدی» در ۱۸۴ صفحه در قطع وزیری، تألیف و به همت شعبه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

این کتاب تلفیقی است از مباحث پیرامون «پرورش و بهداشت ماهیان زینتی آب شیرین» که توسط جمعی از متخصصین حوزه بهداشت و بیماری‌های آبزیان تألیف و عرضه شده است.

در بخش تکثیر و پرورش تلاش شده است نکات مدیریتی و تولید مثلی با جزییات بیشتری ارائه شود. همچنین در بخش بهداشت بر روی مهم‌ترین بیماری‌ها، علائم و درمان تمرکز شده است.

گروه نویسندگان، خواندن این کتاب را به تمامی علم دوستان و علاقمندان، پرورش دهندگان و فارغ التحصیلان رشته‌های شیلات و دامپزشکی توصیه می‌کنند.

 
نظر شما
ادامه