کد خبر: ۷۰۱۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس گفت: دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید و در تنظیم گری نیز اشتراکی عمل کند؛ به طوری که بخش های کوچک حاکمیتی در اختیار دولت باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «لطف اله سیاه کلی» نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک و عضو مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه ی مشترک هیئت مدیره کانون، اعضای شورا و انجمن های صنفی نظام دامپزشکی استان قزوین گفت: دولت باید تصدی گری را به طور کامل به بخش خصوصی واگذار نماید و در تنظیم گری نیز اشتراکی عمل کند؛ به طوری که بخش های کوچک حاکمیتی در اختیار دولت باشد.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: یکی از گروه هایی که می تواند تنظیم گری را بر عهده بگیرد اصناف هست. در واقع اصناف علاوه بر تصدی گری باید در کنار حاکمیت وظیفه تنظیم گری را نیز انجام دهد.

وی تاکید کرد: اصناف باید آنچنان در حوزه تصدی گری و تنظیم گری موثر عمل نمایند که دولت مردان متوجه شوند که واگذاری عمل بخردانه و به صرفه ایست.

نمایندده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس بیان کرد: امروز همچنان می بینیم مدیران حوزه مدیریت خود را فیزیکال تعریف می کنند درحالی که باید به حوزه فکری خود توجه نمایند و آن را گسترش دهند.

سیاهکلی افزود: در کشور ما مشکل قانون نداریم، بلکه مقررات مسئله ساز است. معلوم نیست کدام نهاد قانون را به مقررات تبدیل می‌کند و بسیاری از مشکلات کشور هم به دلیل مقررات متعدد است.

وی گفت: ما مقررات نویس در کشور نداریم و به نظر می‌رسد این خلاء باید با تدریس مقررات نویسی در دانشگاه‌ها پر شود. این یک نیاز است زیرا اگر قانون خوب هم در مجلس تصویب شود ولی مقررات خوب نداشته باشیم قانون کارآمد نیست و فایده‌ای ندارد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
0
3
كجاي كاريد شما
اين سازمان عهد بوقي هنوز واكسن ميزنه
هنوز تست سل ميگيره
هنوز دوست داره بره كشتارگاه نظارت كنه
هنوز دوست داره مداركها راجمه اوري كنه بعد پروانه صادر كنه
همون هايي هم كه بزور ازش گرفتن دوباره ميگه من صادر كنم
متوجه نيست كه كرك وپر ش حاكميت زده نيرويي براش نزاشته
هي بازنشست شدند اجازه جذب نيرو ندارند براي خصوصي سازي
ولي پير ومنجمد وقديمي هستند متاسفانه
يكي هم تازه وارداز بيرون وارد شده بود با افكار جديد وخصوصي محور
اون را هم همراه خودشون كردند
ناشناس
|
Lithuania
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۳
0
1
متاسفانه هنوز اکثر نیروهای اداره های دامپرشکی واکسن تزریق میکنند و این موضوع برای مراکز واکسیناسیون مشکل ایجاد میکند همان وا‌کسنی که در مراکز موجود است...
نظر شما
ادامه