کد خبر: ۷۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

حکیم مهر: دکتر اسدی مشاور معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با حضور در غرب مازندران با فرد بهبود یافته از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ملاقات و گفتگو کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره کل دامپزشکی استان مازندران، در این سفر یکروزه که دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران، مهندس رضوی زاده رئیس اداره دامپزشکی شهرستانهای چالوس و کلاردشت و باکویی روابط عمومی دامپزشکی مازندران دکتر اسدی را همراهی می کردند، ضمن بازدید از برخی از دامداری های در حال سمپاشی توسط دامپزشکی شهرستان چالوس با فرد بهبود یافته به بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو ملاقات نمودند.

دکتر اسدی ضمن قدردانی از مدیر کل دامپزشکی مازندران جهت پوشش 100 درصدی مناطق پرخطر استان که احتمال آلودگی به ویروس CCHF احساس می شد بر ایجاد حمام های ضد کنه با استفاده از ثمن های مرتبط تاکید کرد.

دکتر گلپایگانی مدیر کل دامپزشکی مازندران در ادامه ابراز امیدواری کرد با توجه به حساس بودن منطقه و همیاری دامداران با تعاملی که با بسج سازندگی خواهیم داشت حمام های ضد کنه را در مناطق مختلف احداث و به منظور پیشگیری از فعالیت کنه ها به عنوان ناقلین بیماریهای مشترک بین انسان و حیوان راه اندازی کنیم.

مشاور معاون وزیر و رییس سازمان دامپزشکی کشور و رئیس روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور که عضو کمیته ملی مبارزه با بیماری تب هموراژیک کریمه کنگو می باشد در حاشیه این بازدید یکروزه از غرب مازندران به دلیل همجواری شهرستان رامسر با استان گیلان و وسعت شهرستان با توجه به دارا بودن مناطق کوهستانی هم مرز با استانهای گیلان و قزوین از اداره دامپزشکی شهرستان رامسر برای دومین بار در طول سال جاری بازدید نمود.

گفتنی است در دیدار با دامدار بهبود یافته علل ایجاد بیماری در وی بررسی و هشدارهای لازم ارائه شد تا دیگر شاهد بروز این بیماری مشترک در جمعیت انسانی و دامی استان نباشیم.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
0
6
اخه این چه سمتیه که ایشون داره، خب بنویسید مسئول روابط عمومی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
4
یه اشتباه املایی!

"سمن" ا نوشته "ثمن"!
ثمن یعنی قیمت و ..
ولی سمن یعنی سازمان مردم نهاد
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
1
5
ملاقات با فرد بهبود یافته از CCHF چه ربطی به دامپزشکی داره ، شما باید از گوسفندها بازدید می گردید و سمپاشی اونها! ................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
2
واقعا چه کاریه ؟الان این کار خیلی واجب بود ؟ علل ایجاد بیماری در دامدار رو بررسی کردید و الان که خوب شده بهش هشدار دادید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۲
0
2
تا به امروز ۵۱ نفر مبتلا شدند و سه نفر جان باختند یعنی باید به بقیه هم سر بزنید و علل ایجاد بیماری رو بررسی کنید و بهشون هشدار بدید ؟!
نظر شما
ادامه