کد خبر: ۷۰۸۷۸

حکیم مهر: عصر امروز جلسه کمیته بررسی اعتبارات شهرستان آق قلا در خصوص مرکز تشخیص بیماری های اسب با حضور فرماندار و امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا و سرپرست و معاون اداره کل دامپزشکی استان گلستان و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آق قلا در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد که در پایان نیز از این مرکز بازدیدی به عمل آمد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان گلستان، در این بازدید «دکتر علی کاووسی» سرپرست اداره کل دامپزشکی گلستان با اشاره به شروع کار فاز اول مرکز تشخیص بیماریهای اسب در هفته دولت، گفت: تمام تلاش خود را در تحقق اهداف پیش بینی شده برای این مرکز به کار خواهیم گرفت.

 کاووسی در ادامه افزود: این مرکز نقش بسیار مهم و استراتژیک در پیشرفت صنعت پرورش اسب اصیل ترکمن داشته و به منظور پیشگیری و تشخیص سریع بیماریهای حاکمیتی اسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

در پایان این بازدید نیز فرماندار آق قلا و نماینده مردم شریف آق‌قلا و گرگان ضمن ارزیابی مثبت از روند انجام این پروژه، قول مساعد در خصوص پیگیری تخصیص اعتبارات استانی و ملی به جهت تکمیل و تجهیز فاز دوم مرکز دادند.

 

نظر شما
ادامه