کد خبر: ۲۸۳۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 
 

این چوپان که از حمله پلنگ وحشی به شدت آسیب دیده اما به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافته است، امشب در بیمارستان زیراب منطقه سوادکوه بستری شد .

به گزارش  حکیم مهر به نقل از تابناک، در حالی که همه ساله با بارش برف و کمبود غذا در بالادست و مناطق جنگلی، حیوانات درنده و چرنده جنگل به برای یافتن غذا به مناطق روستایی می آیند، عصر دیروز نیز یک چوپان اهل منطقه آلاشت سوادکوه هدف حمله یک پلنگ گرسنه قرار گرفت و به شدت زخمی شد .

وی در این باره گفته در دامداری خودم در روستای گلیون بودم که صدای سگها را شنیدم، ابتدا فکر کردم اتفاقی نیفتاده اما از شدت سروصدای سگ ها متوجه شدم یک حیوان وحشی دیده اند وگرنه با این شدت واکنش نشان نمی دادند .

به همین دلیل با احتیاط به محل سگها نزدیک شدم که ناگهان با یک پلنگ وحشی مواجه شدم ... و راهی برای فرار نداشتم زیرا قبل از هر اقدامی برای فرار، پلنگ به من حمله کرد .

این چوپان 40 ساله مازندرانی که کیومرث قاسمی نام دارد از ناحیه صورت و بالاتنه به شدت آسیب دیده اما به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت و در بیمارستان زیراب سوادکوه بستری شد .

سخنگوی اورژانس مازندران در این باره گفت: این چوپان با مبارزه سگ‌های گله‌اش نجات یافت.

«ذکریا اشکپور» با بیان اینکه عصر پنجشنبه 8 دی ماه زخمی شدن چوپان گله گوسفند به دنبال حمله پلنگ به او به مرکز ارتباطات اورژانس 115 مازندران اعلام شد، اظهار کرد: این حادثه که در منطقه لیند آلاشت از توابع شهرستان سوادکوه اتفاق افتاد، منجر به زخمی شدن پارگی سر و صورت و اندام فوقانی چوپان 45 ساله شد.

وی افزود: این مصدوم توسط همکاران پایگاه پل سفید بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شد.

اشک پور با اشاره به اینکه به گفته مصدوم، پلنگ توسط سگ‌های گله متواری شد و توانست نجات پیدا کند، تصریح کرد: کارشناسان فوریت‌های پزشکی، مصدوم را با حال عمومی مناسب به بیمارستان شهدا‌ی زیرآب منتقل کردند.
 
 
برچسب ها: پلنگ، سوادکوه،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
قدر سگ های گله را باید دانست...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
چرا به زیست گاه پلنگ میروند که بهشون حمله بشه
پس مقصر خودمونیم . حق با پلنگه
یکی بی اجازه بیاد خونه ما از این بدترشو سرش میاریم
چرا باید به جای تولید علمی و بروز دام فقط از مرتع استفاده کرد ؟
این درد است که نسل اینده از ما شاکی میشن بخاطر این بی انصافی
محمد جواد نعمتی الاشتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
0
اقای کیومرث قاسمی ن ب خونه پلنگ حمله کرده ن چیز دیگه ای ایشون تو راه برگشت از لیند ب طرف منزل خود در گلیون بود ک این اتفاق افتاد و خداروشکر ن اقای قاسمی و ن پلنگ اسیبی ندیدند واین جای شکر داره
نظر شما
ادامه