کد خبر: ۴۵۴۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر



مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی در دیدار با اعضای اتحادیه آبزی پروران استان اظهار داشت: تشکل‌ها و اتحادیه‌ها عضوی از خانواده ما هستند و هر تصمیمی که برای تشکل و اتحادیه گرفته شود باید با حضور تشکل و نماینده آن باشد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، «دکتر احمد شریعتی» افزود: سلامت با نقل و انتقال دام، طیور و آبزیان ارتباط مستقیم دارد و لازم است در این خصوص دستورالعمل‌های دامپزشکی به دقت رعایت شود.

وی گفت: تولید دام و فرآورده‌های خام دامی بایستی مطابق با ضوابط و چارچوب و پروانه صادره از سوی دامپزشکی صورت گیرد و ضروری است ظرفیت های تولید نیز دقیقا رعایت گردد.

شریعتی یادآور شد: اگر امروز با واحدهای غیرمجاز پرورش در قسمت‌های مختلف دام؛ طیور و آبزیان برخورد می کنیم برای حفظ سلامت عمومی و صیانت از این صنایع است.

وی اعلام داشت: وجود مسئولین فنی در واحدهای پرورش آبزیان دقیقا برابر با قانون است و شرح وظایف این مسئولین نیز دقیقا تبیین شده است و بر همین اساس، سلامت استخر و آبزیان از مسول فنی مطالبه خواهد شد و مسول فنی، نماینده ما در مزرعه پرورش است که رعایت استاندارد های مد نظر دامپزشکی را رصد می‌کند.

شریعتی خطاب به آبزی پروران گفت: لازم است از کلیه قوانین و دستورالعمل ها مطلع باشید؛ ما نیز همواره به دنبال روان سازی مقررات برای حمایت از تولید هستیم تا از سرمایه تولیدکننده به نحو مطلوب صیانت کنیم.

وی در پایان افزود: انتظار دارم تشکل آبزیان وارد عمل شده و با سرمایه گذاری لازم، کارگاه‌های تکثیر ماهی، واحدهای حد واسط و مراکز مادر را ایجاد کند.



 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر دقيقيان
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
1
مدير كلي كه ادعا دارد مسئول فني بهداشتي نماينده اداره است بايد خودش با نيروش قرارداد ببنده و حقوقش رو بده ، با كت و شلوار همسايه نميشه دوماد شد
نظر شما
ادامه