کد خبر: ۴۷۸۳۵
 
 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از کشف ذبح و بسته بندی غیر بهداشتی گوشت مرغ در یک واحد مسکونی در اصفهان خبر داد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از موج، «محمدحسن اسماعیلی» گفت: فردی که به صورت غیر بهداشتی اقدام به ذبح و بسته بندی گوشت مرغ در واحد مسکونی خود و توزیع آن در بازار می کرد دستگیر شد.

وی در تشریح این خبر افزود: این فرد یک واحد مسکونی در حاشیه شهر اصفهان اجاره کرده و پس از تهیه مرغ به صورت کاملاً غیر بهداشتی آنها را ذبح و بسته بندی می کرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم با همکاری و مشارکت اداره بهداشت و دامپزشکی و با اخذ دستور مقام قضائی از محل مذکور بازرسی به عمل آوردند.

سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: در نتیجه این عملیات یک هزار و 400 کیلوگرم گوشت مرغ که به صورت غیر بهداشتی در حال بسته بندی بوده را کشف و از توزیع آن در بازارجلوگیری به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان  اصفهان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با تهدیدکنندگان بهداشت و سلامت عمومی مردم اظهار داشت: نوسانات شدید بازار در حوزه برخی اقلام اساسی سبب شده تا افراد سودجو و فرصت طلب بدون در نظر گرفتن سلامت شهروندان از هر راهی به دنبال کسب منافع خود باشند که در این راستا از شهروندان تقاضا داریم گزارش های خود از اقدامات مجرمانه این گونه افراد را سریعاً از طریق شماره تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند تا در سریع ترین زمان ممکن با آن ها برخورد صورت گیرد.

 
 
نظر شما
ادامه