کد خبر: ۴۸۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

نشست صمیمی اعضای انجمن صنفی داروخانه های دامپزشکی با معاون سلامت و رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، یک نشست صمیمی با حضور اعضای انجمن صنفی داروخانه های دامپزشکی استان، معاون سلامت و رئیس اداره تشخیص و درمان در محل شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان برگزارشد.

 «دکتر سیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در این خصوص گفت: پیرامون مسائل و مشکلات مرتبط با داروخانه های دامپزشکی استان با حضور مسئولان ذی ربط، بحث و تبادل نظر انجام و راهکارهای جهت رفع آن ها ارائه گردید.

وی اظهار داشت: دراین جلسه بر ساماندهی و ارائه آمار و اطلاعات داروهای وارده به داروخانه های دامپزشکی و همچنین موجودی و فروش دارو به دامداران، مرغداران و... تاکید گردید.

رئیس اداره تشخیص و درمان، بر شناسایی و ارائه گزارش توزیع کنندگان داروهای قاچاق، غیر مجاز و خارج از توزیع شبکه رسمی و همچنین پرهیز از هرگونه دخالت مسئولین فنی داروخانه های دامپزشکی در امور درمان تاکید کرد.

«دکتر محمد کشتکار» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان  نیز در پایان ضمن قدردانی از زحمات نیروهای بخش خصوصی دامپزشکی، تصریح کرد: مسئولان داروخانه های دامپزشکی می بایست حداقل سه ماه قبل از انقضاء تاریخ پروانه، نسبت به تمدید آن از طریق مراجعه به شورای نظام دامپزشکی استان اقدام نمایند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۴
3
2
داروخانه ها هم الان از موضوع تمکین کردن!!!
تو را به خدا بسه...!
آمار ورودی به داروخانه ها!!! آمار فروش به دامداران!!!
برای دور زدن شبکه و اداره امور مالیاتی دو نوع فاکتور دارند،فاکتور اصلی در داروخانه موجود نیست.انبار اصلی داروخانه ها هم در منازل است و هزار و یک راه ....
یک کارمند با حقوق نرمال در سال نزدیک به دومیلیون مالیات میده،داروخانه با گردش مالی میلیاردی،زیر یک میلیون تومان در سال مالیات میده ...
نظر شما
ادامه