کد خبر: ۶۴۰۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

حکیم مهر: رئیس سازمان دامپزشکی کشور در بازدید از استان گلستان، ضمن بررسی وضعیت بهداشتی شرکت‌های مرغ مادر این استان (به عنوان پایلوت کشوری)، در خصوص طرح ساماندهی تولید و توزیع جوجه یکروزه با استاندار گلستان نیز دیدار کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر علی‌صفر ماکنعلی» رئیس این سازمان در واپسین روز کاری هفته به استان گلستان عزیمت کرد تا ضمن برگزاری جلسه بررسی وضعیت جوجه یکروزه در استان با حضور شرکت‌های جوجه‌کشی در جریان مسائل روز قرار گیرد .

ماکنعلی در این جلسه که مسئولین فنی بهداشتی شرکت‌های مرغ مادر فعال در استان حضور داشتند، ضمن تبیین دستورالعمل نظارت تشدیدی بر شرکت‌های مرغ مادر و جوجه‌کشی که در حال تدوین است، از مسئولین فنی واحدهای مذکور خواست تا بحث ممیزی را جدی بگیرند و در این زمینه نهایت همکاری را با مجموعه دامپزشکی داشته باشند.

در ادامه مسئولین فنی بهداشتی در واحدهای مرغ مادر نیز مشکلات موجود و نقطه نظرات خود را در خصوص دستورالعمل نظارت تشدیدی ارائه دادند.

لازم به ذکر است در حال حاضر ۱۲۰ کارخانه جوجه‌کشی در کشور وجود دارد که 7 مورد آنها در استان گلستان واقع است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
0
3
وقتی پول رو مستقیما از صاحب شرکت جوجه کشی بگیرند دستورالعمل های سازمان آب در هاون کوبیدن است.خواهشا این موضوع رو دریابیید
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
2
4
دکتر به نطرتون پیگیری تسری همکاران مستمند و فقیر واجب تر از سفر به گلستان نیست
همکار سابق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
؟؟؟!!!!
نظر شما
ادامه