کد خبر: ۶۴۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: با توجه به دستورالعمل در حال تدوین نظارت تشدیدی بر شرکت‌های مرغ مادر و جوجه کشی، طرح ساماندهی تولید و توزیع جوجه یکروزه در کشور اجرایی می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، «دکتر علیصفر ماکنعلی» در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره اتحادیه مرغداران و مسئولین فنی بهداشتی شرکت‌های مرغ مادر و جوجه کشی گلستان اظهار کرد: دستورالعمل نظارت تشدیدی بر شرکت‌های مرغ مادر و جوجه کشی در حال تدوین است.

وی افزود: در خصوص اجرای این دستورالعمل انتظار ما از مسئولین فنی بهداشتی شرکت‌ها این است که بحث ممیزی را جدی گرفته و نهایت همکاری را با مجموعه دامپزشکی داشته باشند تا طرح ساماندهی تولید و توزیع جوجه یکروزه به نحو مطلوب اجرایی شود.

رئیس سازمان دامپزشکی بیان کرد: استان گلستان با دارا بودن ۷ کارخانه جوجه کشی و مجموع ۵ درصد تولید کشور، به عنوان استان پایلوت در اجرای طرح مد نظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا به نقل از دامپزشکی گلستان، ماکنعلی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۰ کارخانه جوجه کشی در کشور فعال هستند که انتظار می رود با اجرای این طرح و عملیاتی کردن سیستم ثبت اطلاعات و داده های مربوط به تولید جوجه یکروزه، وضعیت تولید مرغ گوشتی نیز در کشور ساماندهی شود.

 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
5
خیلی سریع "قرارگاه ستاد فرماندهی و پشتیبانی از جوجه های یکروزه " تشکیل شود!
محمد رضا
|
Germany
|
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
1
5
آقا ما کی‌رو ببینیم که شما هیچ طرح جدیدی رو اجرا نکنید
با طرح بسته‌بندی تخم‌مرغ و الزام و سلب و ایجاب که فاتحه‌ی کارخانجات بسته بندی تخم‌مرغ خوانده شد
با گرید بندی مرغ و طرح بسته‌بندی مرغ و بعد تعطیلی کذایی کارخانجات بسته‌بندی مرغ در آستانه‌ی شب عید، فاتحه‌ی کارخانجات بسته‌بندی مرغ خوانده شد
شما رو به خدا بیخیال جوجه‌ی ۱ روزه بشید
..........................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
5
واقعا تولید جوجه یکروزه به دامپزشکی چه ربطی داره خسته شدیم اونقدر در کارهایی که به ما ربطی نداره ورود کردیم وظیفه شما ارائه طرح با عنوان نجات کارکنان دامپزشکی از فقر و فلاکته ....................
نظر شما
ادامه