کد خبر: ۶۷۴۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان و مجری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری از غرفه اداره کل دامپزشکی بازدید نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان، «دکتر درمحمد کردی تمندانی» معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سیستان و بلوچستان و مجری نمایشگاه ضمن حضور در غرفه دامپزشکی، از حضور فعالانه اداره کل دامپزشکی استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آورد.

وی پس از بازدید از غرفه دامپزشکی و آشنایی با سامانه های دامپزشکی بیان داشت: رشد چشمگیر سازمان دامپزشکی کشور در حوزه فناوری و بهره گیری از سامانه های تخصصی در زمینه کنترل و پیشگیری از بیماری های دامی، طیور و آبزیان و ارائه خدمات به ارباب رجوع از جمله سامانه قرنطینه و امنیت زیستی در حوزه صادرات، واردات و ترانزیت و کاهش بروکراسی شایسته تقدیر است.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۹
0
0
بله
مثلا سامانه جی آی اس که بنا بود برای رصد و واقعی سازی گزارشات طراحی شود ، تبدیل به بنگاه خرید و فروش تلفات برای مسئولین فنی برخی واحد های گوشتی در برخی استانها خصوصا استانهای غربی کشور گردید تا با تبانی با مرغداران و اعلام صوری تلفات و تاراج بیت المال ، مرغداران را به سمت خود ترغیب نمایند و این افراد همگی رو به فعال نمودن مراکز واکسن و داروخانه نموده اند حال انکه قبل از این رانت دولتی ، هیچگاه پا به سالنهای پرورش نگذاشته بودند ! و ادارات شهرستانها و ادارات کل هم با علم به این تخلف بزرگ ، این اعداد و ارقام سراسر کذب را تایید میکنند .
عجب دکان قانونی ای درست کردید برای نور چشمی هایی که دست راست از چپ تمیز نمیدهند
دست مریزاد
نظر شما
ادامه