کد خبر: ۶۸۰۱۴
تعداد نظرات: ۵۰ نظر
انتقاد شدید دادستان زنجان از وضعیت غیربهداشتی کشتارگاه طیور زنجان:
«حجت‌الاسلام محسن کرمی» افزود: الان هم یک ساعت است این تاییدیه بهداشتی را مطالبه کرده‌ایم که این تاییدیه را به ما بدهند ولی خبری نیست؛ چه بسا همه محموله‌های مذکور بیمار و غیرقابل مصرف بوده باشد ...

حکیم مهر: دادستان زنجان گفت: پرونده قضایی برای مسئولان خاطی در دامپزشکی، جهاد کشاورزی و صمت استان زنجان تشکیل شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حجت‌الاسلام محسن کرمی» در ادامه بازدید از مراکز تولیدی و در بازدید از شرکت تعاونی کشتارگاه صنعتی طیور زنجان تاکید کرد: سلامت و معیشت مردم نباید به کوتاهی مسئولان گره بخورد لذا دستور معدوم کردن حجم قابل توجهی از محصولات تاریخ مصرف گذشته موجود در کشتارگاه طیور زنجان صادر شد.

وی افزود: اتفاقاتی که در این مجموعه مشاهده می‌شود برای تولید و توزیع قابل قبول نیست، حجم زیادی از جوجه، مرغ و بوقلمون و حتی محصولات قطعه‌بندی شده در این مکان دپو شده که تاریخ مصرف مقادیر قابل توجهی از این اقلام گذشته، یا یک روز مانده و یا در حال انقضاء است، این در حالی است که در مواقعی از سال‌جاری که در بازار حتی به یک عدد یا چند عدد مرغ هم نیاز بود، حجم قابل توجهی مرغ، جوجه و بوقلون در این محل دپو احتکار شده است.

این مسئول ادامه داد: این در شراطی است که این شرکت از نهاده‌های دامی یارانه‌ای و ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده کرده‌اند و الان هم مرغ‌ها را نگه داشتند تا احیاناً اگر ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود، به قیمت سوداگرانه بفروشند.

دادستان زنجان با بیان اینکه موضوع دوم که قابل تامل است، وضعیت نامناسب بهداشتی نگه‌داری مرغ، جوجه و بوقلمون است، یادآور شد: وجود حیوانات موذی و لاشه حیوانات موذی در محل نگه‌داری محصولات فاسد در محیط مشترک با محصولات سالم و انتشار بوی تعفن در سردخانه مشکل جدی است و این امور قطعاً ناشی از کوتاهی مسئولان دامپزشکی استان نشأت می‌گیرد.

وی متذکر شد: امروز این سؤال مطرح است که چرا به صورت تخصصی‌تر نسبت به بازرسی این مجموعه اقدام نشده و اگر بازرسان دامپزشکی بازدیدی هم داشتند، بیشتر نمایشی بوده است.

در ادامه با اشاره به اینکه نمونه بارز در این زمینه مربوط به یک روز قبل از این بازدید است که ۱۰ دستگاه کامیون بوقلمون ذبح شده اما هیچ‌گونه تاییدیه قرنطینه بهداشتی از مبدا حمل در این خصوص وجود ندارد، خاطرنشان کرد: الان هم یک ساعت است این تاییدیه بهداشتی را مطالبه کرده‌ایم که این تاییدیه را به ما بدهند ولی خبری نیست، چه بسا همه محموله‌های مذکور بیمار و غیرقابل مصرف بوده باشد.

کرمی عنوان کرد: این یعنی تخلف و ترک فعل. سلامت و معیشت مردم نباید به کوتاهی مسئولان گره بخورد. مجموعه جهادکشاورزی نیز در این خصوص کوتاهی کرده است. برای همه این طیور یارانه مصرف شده، پس چرا باید ذبح، عرضه و توزیع طوری تنظیم نشود تا در این مجموعه حجم قابل توجهی از طیور ذبح شده و آن‌هم در زمان‌هایی که مردم نیاز به مرغ و جوجه داشتند، در این سردخانه احتکار شده و بخشی از این کوتاهی‌ها نیز در زمان خود بر عهده سازمان صمت بوده است.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در سامانه انبار ثبت شده با موجودی این سردخانه تطبیق ندارد و حجم محصول آماده در اینجا به لحاظ دپو و مسائل بهداشتی و اینکه سرمایه مردم اینجا احتکار شده، قابل قبول نیست. برای کسانی که ترک فعل کرده‌اند و نیز با مدیران دولتی که نسبت به این موضوع کوتاهی داشتند، برخورد قانونی خواهد شد، حتی اگر منجر به عزل از سمت و یا بازداشت آن‌ها شود و خواهید دید که دستگاه قضایی با اینگونه مسائل تعارف ندارد و کاملاً جدی است.

دادستان زنجان با بیان اینکه علاوه بر مسائل و مشکلاتی که در این مجموعه اطلاع یافتیم، موضوع به کارگیری غیرقانونی کارگران اتباع بیگانه که فاقد کارت بهداشتی بودند، است که اقدام به ذبح و بسته‌بندی طیور می‌کردند، گفت: این یک تهدید برای سلامت مردم بوده و این امر نیز در حالی اتفاق افتاده که نماینده دامپزشکی حضور داشته است و یک ماه هم کار کرده‌اند اما این اقدامات گزارش نشده است.

وی افزود: این امر جز ترک فعل چه معنایی دارد. اینچنین مسائلی در چنین شرایط کشور می‌تواند به عنوان اخلال در نظام اقتصادی باشد و مردم نمی‌توانند از یک طرف مشکلات اقتصادی و از طرفی کوتاهی مسئولان را ببینند.

این مقام قضایی تاکید کرد: همین الان باید همه طیور تاریخ مصرف گذشته معدوم و خسارات برآورد و انبارها هم پلمب شود. در مورد خسارت ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیصی نیز باید مکلف به جبران شده و برای اقدامات دیگر که تهدید علیه بهداشت عمومی تلقی می‌شود، پرونده تشکیل و بدواً افراد متخلف برای بازجویی به مقر پلیس منتقل شوند.

کرمی ادامه داد: در ضمن اگر این اقدامات به صورت مصداقی در واحدهای دیگر مشاهده و مشخص شود که همین مشکلات در سایر مجموعه اتفاق افتاده، معلوم می‌شود قصدی وجود دارد و آن وقت برخوردها متفاوت‌تر خواهد شد.



 
انتشار یافته: ۵۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۳
دامپزشک ومسئول فنی همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
3
16
جان برادر گل گفتی وحرف دل خیلی از مسئولین فنی بهداشتی متعهد وبا صداقت کاری را بیان فرمودید کو گوش شنوا ادارات کل به جای برخورد با متخلف مسئول فنی را از کار اخراج وبیکار میکنند در استان .......... مسئول فنی گزارش نواقص بهداشتی وعدم رعایت ضوابط بهداشتی کشتارگاه را به اداره کل ارائه میکند وتخلفات وتوقعات کارفرما را بازگو می کند مسئول فنی را اخراج می کنند وبا ابرو وشخصیت ایشان بازی می کنند وهیچ برخوردی با کارفرما وتخلفات صورت نمی پذیرد جولان موش وگربه ونداشتن سرویس بهداشتی وحمل محصولات با خودروهای نا متعارف وکارگران بدون کارت سلامت وتاسیسات مصطحلک واغشته شدن والودگی ثانویه لاشه ها کمترین تخلفات بهداشتی مجموعه ونداشتن پروانه بهداشتی تولید معضل بزرگی بود که با کوتاهی اداره کل باعث جسارت بیشتر کارفرما می شد و به رویه های دلخواه خود برای سود جویی ادامه می داد باشد که شاید دیگران عبرت گیرند وبا ارتزاق وارامش وسلامت غذای مصرفی خانوار بازی ننمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دامپزشکی فقط زورش به مسول فنی میرسه .متخلف ک کارفرما هست کاری باهاش نداره .
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
11
11
اینهمه دامپزشکی در سراسر کشور زحمت صادقانه میکشه برای حفظ سلامت غذای مردم،
اونوقت یه عده همکاران متاسفانه کم کاری میکنند و اینجوری زحمات همه را کمرنگ میکنند!!
خیلی آبروریزی هست این مواردی که گفته شد اگه از دید دامپزشکی دور مونده باشه یا اقدامی در برخورد باهاش انجام نداده باشند...
ایکس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
16
15
دقیقا حق با حاج آقاست.متاسفانه بخش دولتی نمایش اجرا می کند و فعالیتهای اصلی را بخش خصوص انجام می دهد.موردی در استان ......... مشاهده شده است که خود مسوول فنی و صاحب کارخانه برای جلوگیری از سو استفاده همین سوداگران اجازه نداده اند مرغ بدون مجوز وارد کارگاه بسته بندی شود اما معاون شهرستان به مستاجر واحد سر خود اجازه ورود به کارگاه را داده است!! و همین موضوع باعث درگیری و تشنج شده و مستاجر کارخانه مسوول فنی را از اتاق بیرون کرده اند.وقت آن رسیده که مدیریت سازمان امور نظارتی را به بخش خصوصی واگذار نمایند چون نه تنها نمایشی بلکه ............. ............ .لازم بذکر است جهت آرامش تولید،خود صاحب کارخانه از مسوول فنی دفاع کرده اند و‌نیازی ندیده اند که پای ............... به کارخانه باز شود
پاسخ ها
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
مگر الان مسئولين فني بهداشتي كشتارگاههاي طيور دولتي هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
8
حکیم جدیدا درج نظرات ارسالی صورت نمی پذیرد نکنه تحریم اطلاعاتی ونظر شدیم
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
7
15
درود بردادستان زنجان . اگر دادستانهای دیگر ، ازباب تهدید علیه بهداشت عمومی با ترک فعل ، مدیران خاطی رو پاسخگو می کردند حال و روز امروز دامپزشکی این نبود . بیچاره مسوول فنی کشتارگاه سردرگم بین مسوول خاطی صاحب کشتارگاه وجدان و حقوقش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دامپزشکی همه خطاهای کارفرما و کوتاهی ها و رودربایستی های خودشو با کارفرما گردن مسول فنی میندازه .
مسول فنی هم ک حقوق بگیر کارخونه است . از طرفی باید ب فرمایشات کارفرما گوش بده از طرفی ب دستورات دامپزشکی .‌از هیچ طرفی هم حمایت نمیشه . هر دو همه کوتاهیها را گردن مسول فنی بهداشتی میندازه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
7
15
سلام،احسنت و هزاران درود بر حجت‌الاسلام کرمی واقعا من بعنوان یک دامپزشک دست شما را می‌بوسم خواهشاً کشتارگاهای دیگر استان هم بازرسی دقیق شوند همچنین کشتارگاههای دام بخصوص،سپاسگزارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اکثر کشتارگاه های طیور در استان زنجان وضعیت مناسبی ندارند بخصوص موردی که هر دو ماه یکبار آگهی استخدام دامپزشک میده!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
احسنت و هزاران درود؟؟؟!!!
دامپزشک دست شما رو میبوسم؟؟!!
دستبوسی، مگر زمان برده داری است؟
دادستان نظارت بهداشتی؟!!
تا الآن کجا بودن حجت الاسلام؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
13
16
محموله ها به هیچ عنوان فاسد نبوده و آن محل مخصوص نگه داری محموله های تاریخ منقضی است. که مستمرا صورت جلسه شده و به صورت ادواری و ماهانه یا دو ماه یکبار معدوم سازی می شوند و صورت جلسه ها نیز موجود است. ضمنا در سردخانه -18 کدام حیوان موذی امکان زندگی دارد؟ حتی در جریان نبودند شب ها کشتار انجام می شود. هیچ گونه قصوری از سوی دامپزشکی نبوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد. در خصوص ارز ۴۲۰۰ و عدم مصرف در زمان مقرر موضوع در حیطه وظایف دامپزشکی نبوده و به جهاد و صمت و... مربوط است وظیفه دامپزشکی نظارتی و بهداشتی است ولا غیر
پاسخ ها
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اتفاقا دردوره آن مرد که رفت تمام مسولیت ارز ۴۲۰۰ تومنی و کنترل و آمار و کشتارو سامانه نمی دونم اسمش جی ه گردن دامپزشکی افتاده بود و همه انرژی نیروهار‌و گرفته بود . ............ وظایف دیگه خودش رو رها کرده بود چسبیده بود به سامانه بازارگاه . .................. خسته کرد کارشناسان دلسوز و …
جهاد کشاورزی و صمت نشستن ، دامپزشکی افتاد وسط میدان . کی گفته دامپزشکی نقشی نداشت . نتیجه ش میشی اونی که الان داری خبرش رو میخونی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
اینم بار اول میشنویم مخصوص نگهداری محموله تاریخ گذشته؟!!!!!چنین چیزی نداریم و باید بلافاصله مرغ مشکل دار یا تاریخ گذشته به قسمت پخت ضایعات جهت تبدیل به پودر منتقل شود این چه صحبتی میکنید شما؟!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
برادر من خب حیوان موذی هم در دمای -18 زندگی نمیکرد که!!
و اینکه همکاران وظیفه شناس شما اگر به جد عمل میکردند چنین بازتاب گسترده ای در شبکه ها در میان نبود!!
دکتر راغب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
2
17
دوستان عزیز!
دامپزشکی ما خلاصه شده فقط و فقط و فقط در واکسیناسیون!!!!
از شبکه تا اداره کل همه با اعداد و ارقام واکسن مانور میدن!
در عین حال ارزیابی از اثر واکسن هم اصلا وجود ندارد!
اصلا معلوم نیست این واکسیناسیونی که به خاطر حفظ صندلی مدیران انجام میشه چه بلایی بر سر ذخیره دامی کشور میاره!
پایش درست و درمانی برای اثر واکسن صورت نمیگیرد!
خلاصه بار دامپزشکی روی دوش واکسیناتورهاست بقیه هم نون همین را میخورند!
اصولا نظارتی بر عرضه فراورده خام دامی وجود ندارد چون مدیرکل از شبکه ها آمار واکسن میخواد نه آمار پلمپ واحد عرضه غیر بهداشتی گوشت و مرغ و ماهی!
عزیزان من!
دوست من فارغالتحصیل phd ایمنی شناسی بود رفته به مدیر کل گفته من ببکارم مدیر کل گفته:
اگه کاردان بودی طرح میگرفتیم حالا هم میتونی واکسن بزنی بیا!
..............
....... تو میدونی موضوع پایان نامه این چیه؟! اصلا بلدی عنوانش را بخونی؟!
اینه وضعیت دامپزشکی ما
برادر عزیز دکتر آقامیری ملاحظه بفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دقیقا یه بررسی کردند ببینند چی شده که باز بروسلوز تو گاوداریا سربراورده است ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
4
10
قابل توجه همکارانی که اقدام به حذف ناظر بهداشتی در گشتارگاه های خارج کردند و اداره مبارزه با بیماری های دامی رو تضعیف و به کارهای شو آفی حوزه نظارت روی آوردند
پاسخ ها
دكتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
لطفاً دائماً دنبال منفعت و اميال شخصي خود نباشيد. اين معضلات حاكي از آن است كه دامپزشكي بهتره اول به وضع گوشت استحصالي كشتارگاههاي داخل كشور برسه تا خارج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
................. چه ربطی داره؟!
اگر راست میگی بیا یک سال در کشتارگاه های مملکت خودت نظارت کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دوره تعریف کردن شماها از خاطرات برزیل و غذا هاشون و میوه هاشون سالهاست که خوشبختانه گذشته. میخوای نظارت روی گوشت کنی همین خبر کافیه که امثال تو رو رایگان بزارن تو همین کشتارگاهها نظارت کنی . باز اخر سال شد بعضیا جیباشون خالی شد یاد خاطرات برزیلشون افتادن
ناشناس
| United States of America |
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
کسی حذف نکرد بلکه زور ناظران شرعی مثل همیشه بیشتر بود و بقیه را کنار زدند. بقیه را مقصر جلوه ندهید
مسول فنی فروشگاهی اصفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
1
5
عزیزم ماده ۱۹ باید اجرایی شود عزیزم ماده قانونی حمایتی مسول فنی فروشگاهی عرضه مواد خام باید اجرایی شود عزیزم ماده ۱۸ باید اجرایی شود استقلال مسول فنی بهداشتی دامپزشکی فروشگاهی مشخص شود به کجا مراجعه کنیم؟
جانبخش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
6
9
آفرین آفرین صد آفرین صد آفرین صد مرد شجاع آفرین صد آفرین صد آفرین صد آفرین صد آفرین صد بر دکتر دادستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
شما وقتی از چیزی خبر نداری واسه چی نظر میدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
4
8
آفرین و صد درود به این همت
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
6
9
من کم و بیش با این کشتارگاه آشنایی دارم. اگه بگم جزو ۱۰ کشتارگاه برتر کشوره بیراه نگفتم. ولی قرار باشه سر یکی ببرن دیگه قرعه هرکی بیوفته از بدشانسیشه.طبق اطلاع بنده این سردخانه انبار پشتیبانی امور دام جهاد و همچنین سپاه هم بوده و بیشتر محموله (دهها تن)متعلق به این نهادها انبار شده و کلا ۲۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ مصرف تمام شده(و نه فاسد) از بین حجم انبوه محموله ها کشف شده که به اون ایراد گرفتن. ۲۰۰ کیلو. یقینا اون هم تو اون حجم بار پیدا نشده که بدن بازار. ضمن اینکه حذف محموله تاریخ مصرف گذشته یا سوخته از لحاظ برودت چیز عادیه و در تمام کشتارگاهها هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
برادر من اون همه کارتن 200 کیلو!!!!
حداقل با شعور ملت بازی نکنید لطفأ.
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
مردم شعور دارن ...................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
3
3
ممنون از غیرتتون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
9
4
برای مثال اسکلت مرغ تولیدی کشتارگاه رو ۱-۲ ماه یکبار که به حجم مناسب میرسه میان بار کامیون میکنن میبرن. نمیشه که روزی ۱۰۰ کیلو بار وانت کنن ببرن . تو این مدت ۱ ماه که ۱ کامیون جمع میشه محموله رو کجا بغیر از سردخانه باید نگه دارن که خراب هم نشه؟؟؟؟یه مطلب دیگه اینکه دقیقا روزی که مجلس مزایای مربوط به دامپزشکی رو به کارکنان قوه قضاییه اختصاص نداد و رد کرد اینا ریختن بازدید از کشتارگاهها؟؟؟و اصلا هم به این موضوع ربطی نداره دیگه؟؟؟اندکی تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
حاشیه نرین لطفأ...
تاریخ تولید 1399/8/10 برا چند روز یا چند ماه پیش هستش!!!!
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خدارو شکر همه کارشناسن
دامپزشک کشتارگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
عزیز جان کارشناس نیستیم. ده ساله سابقه کار تو کشتارگاه داریم، مواردی که ایشون میگه از نطر من با ده سال سابقه مسخره بازیه.
محموله بدون مجوز تو کل کشور هست، اولا که تا قبل گرونی دان و نهاده صدها واحد بدون مجوز وجود داشت که جهاد به دامپزشکی فشار میاورد چشم پوشی کنه، که اگر چشم پوشی نمیکرد مرغ شهر تامین نمیشد، دوما الان هم بارها پیش میاد بخاطر نیاز بازار محموله بدون مجوز بارگیری میشه و روز بعد مجوز براش صادر میشه. من خودم تو اوج بحران مرغ چند ماه پیش بنا به دستور شفاهی مستقیم فرمانداری شهرستان یک محموله مرغ بدون مجوز رو کشتار نکردم، محموله رو تو کشتارگاه نگه داشتم، به دامپزشکی و جهاد اطلاع دادم، یک ربع بعد از جهاد زنگ زدن گفتن با فرمانداری صحبت کردیم، گفتن کشتار کنید، فردا تو شهر مرغ کمه، بعد پیگیری کنید مجوز رو فردا بگیرند.
اگر همون شب دادستانی میامد من از کجا صورتجلسه کتبی و دستور کتبی بیارم؟ صدها مساله کاری برای مسئولین فنی تو کشتارگاه‌ها هست، فکر میکنید وقت میکنن هر مساله ای رو صورتجلسه کنن؟
مسئولین فنی حق معدوم سازی بار فاسد رو هم ندارند، اگر صاحب بار با تمایل شخصی معدوم کرد که هیچ، اگر نه باید گزارش داده بشه به اداره، اونا حکم دادگاه بگیرند بعد مامور بیاد بار رو معدوم کنه و البته اکثرا کارفرماها خودشون قبول میکنن مگر قصد تخلفی باشه.
عزیز جان من ده ساله تو این کار سابقه دارم، همین کشتارگاه رو هم از نزدیک دیدم و میشناسم، زور مدیر کل دامپزشکی هم به ریس اونجا نمیرسه، بعد دادستان انتظار داشته یه مسئول فنی با یه حقوق پایه کارگری پیگیر این باشه آیا این مرغ ها ارز ۴۲۰۰ خوردن یا آزاد.
امان از این حرکت های نمایشی
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
5
3
خوشم میاد از کسانی که خوب بلدن نظر بدن
دادستان چه میدونه فرق مرغ و بوقلمون چیه
چه میدونه فرق دیفراست با دیفروس چیه یه چیزی دیکته کردن بیاد نمایش بده
از دید اونا همه دزدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
5
3
واقعا باید تاسف خورد برای بعضی از کسایی که واقیت رو نمیدونند و میان میکن آفرین بر دادستان.کل داستان بر میگرده بر عدم آگاهی ایشون بر قوانین سازمان دامپزشکی و دوباره تاسف که بجای اینکه از سازمان استعلام بگیرند.خودشون رو دکتر دونستن و نظر دادن و نتیجه گرفتن.اینجا باید سازمان وارد عمل بشه و حمایت کنه از مسئول فنی اوجا چون بغیر از ۲۰۰ کیلو مرغ تاریخ گذشته اونم فقط ۲۰ روز هیچ چیز دیگری نبوده و هیچ تخلفی انجام نشده.سوال اینجاست ایا از قبل برنامه ریزی شده بوده؟کمی تفکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
شما راست میگی
اشتغال غیرقانونی اتباع افغانی و ذبح طیور چیزی نیست
لاشه موش رو هم ام آی سیکس تو کشتارگاه گذاشته بود
بوی تعفن کشتارگاه هم حتما گاز خردل بوده که معارضین مسلح زده بودند
انبارهای احتکار شده از مرغ هم حتما لاشه غاز وحشی بوده
چقدر سرپوش گذاشتن . بسه دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
1
6
نمایش، رشوه و... در اکثر استان ها هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
1
7
وقتی آقایان ............... چند تا کشتارگاه را کنترل نمی کنند نتیجه بهتر از این نمیشه باید یه نهاد دیگه بیاد کنترل کنه .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
6
0
یکی نوشته اینهمه کارتن 200 کیلوئه؟
مگه همشو حذف کردن برادر؟؟؟؟مطمعنی حالت خوبه؟؟؟؟
تو اون سردخونه بالای 100 تن گوشت مرغ و بوقلمون بوده. 200 کیلو از اون گوشت بوقلمون منجمد بوده و با تاریخ 1399/08/18 ، و کسانی که نمیدونن بدونن که 12 ماه تاریخ مصرف داشته. یعنی چقدر از تاریخ مصرفش میگذره؟؟؟؟؟2 ماه.
فاسد حساب میشه؟؟؟؟فقط جواب آزمایش میتونه بگه.
طبق گفته دادستان آیا گوشت بوقلمون تعزیراتیه؟خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
برادر بنده حالم خیلی عالیه...
تاحدی که از بستگان نزدیک بنده تو همون کشتارگاه چندین سال کار کرده و به شخصه از همه مسائل باخبرم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
اصلا همه مواردیکه فرمودین صحیح...
مرغ از این کشتارگاه میره سر سفره ملت!!!
که همونجا که فرمودبن همش 2 ماه از تاریخ انقضا گذشته مرغ کپک زده و حیوان موذی وجود دارد!!!
وضعیت بهداشت چی...!!!!؟
دقیقأ هم اکنون حال ما بد است شما درست میفرمایین برادر....
حامدزنجانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دکتر جان اگه قرار بشه با ازمایش نگاه کنی متاسفانه در ایران گوشت بابار میکروبی کم نداریم چه به زنجان که بی نظم ترین کشتارگاه هارا داریم.
کشتار گاه ............ بری کاملا فاسد وتازیخ گذشته میدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۲
0
2
ان شاالله لااقل استقلال مالی و امنیت شغلی مسئولین فنی بهداشتی لااقل در کشتارگاهها ایجاد بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
1
7
کشتارگاه طیور مرغ مقصر نیست.
مقصر من دامپزشکیم که به وظیفه نظارتی خودم نپرداختم و به قول دادستان محترم بیشتر کار نمایشی انجام دادم ...................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳
احسنت برادر
دامپزشک کشتارکاه طیور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
شما تا حالا کشتارگاه طیور بودی؟ خیلی از این موارد اصلا در قدرت مسئول فنی نیست، اداره شهرستان و اداره کل هم بخواد فشار بیاره از جهاد و صمت با کشتارگاه همکاری میکنن، مواردی که دادستان مطرح کرده بعضی هاش خنده داره، مسئول مرغ دپو شده دامپزشکی نیست، اداره صمته که اونا هم هر وقت اوضاع خراب میشه میان، از روزی که این بازدید انجام شده دامپزشکی شروع کرده به مستند سازی علیه بچه های مسئول فنی که اگر مشکلی پیش اومد پای مدیر کل و معاون هاش گیر نباشه. در حالی که بارها و بارها بهشون موارد بصورت شفاهی و کتبی گزارش شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
......................... همین بس که اتباع افغانی حدود یه ماه در کشتارگاه مشغول ذبح مرغ بودند حالا لاشه اون موش توپول به کنار
دنیای فریب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
4
هر دم از این باغ بری میرسد.
آزمون بزرگ برخورد منصفانه با این تخلف وحشتناک است . ببینیم مردم در کجای معادلات مسئولین قرار دارند
برخورد؟
چشم پوشی از تخلف؟
حامدزنجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶
0
3
باسلام.
من دست دادستان محترم استانمان رامیبوسم، بوی امام زمان ازدست دادستان زنجان می اید.
نظر شما
ادامه