کد خبر: ۶۸۲۰۷
تعداد نظرات: ۱۴۸ نظر
سرپرست اداره مبارزه با بیماری‌های دامی دامپزشکی خراسان جنوبی:
«دکتر علی اکبر عندلیبی» افزود: اگر میشود صحبت کنند دامپزشکی رو تو دانشگاه فقط آقایان بتوانند انتخاب کنند و یا حداقل از جذب هر گونه خانم جهت جذب در سازمان دامپزشکی و سیستم دولتی جدا خودداری کنید...

حکیم مهر: «دکتر علی اکبر عندلیبی» سرپرست اداره مبارزه با بیماری های دامی دامپزشکی استان خراسان جنوبی را بیشتر بشناسیم.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی، روابط عمومی این اداره با سرپرست اداره مبارزه با بیماریهای  دامی دامپزشکی استان مصاحبه ای انجام داده است.

1- به عنوان اولین سوال خودتون رو معرفی کنید و چند سالتونه: علی اکبر عندلیبی هستم 54 سالمه

2- اصالتا کجایی هستین: مشهدی هستم

3- فارغ تحصیل کدوم دانشگاه: دانشگاه ارومیه

4- چند سال سابقه کار دارید: 29 سال

5- قبل از  این مسئولیت کجا مشغول به کار بودین: در شهرستانهای خواف، نهبندان، بیرجند، سرایان، کاشمر، قوچان، سرخس و هم اکنون در اداره کل خراسان جنوبی مشغول خدمت هستم.

6- یه خاطره از دوران خدمتتون رو بگین: سال 1373 بود یه روز تعطیل دامدار اومد دنبالم برای معاینه گاو بیمارش و رفتم روستا و چند تا گاو دیگه هم بیمار بودند و اونا رو هم معاینه کردم از روستای کنار هم اومدند دنبالم و گذشت و گذشت. شب دیروقت بود که برگشتم و وقتی شمردم 47 راس گاو و گوساله رو تو روستاها معاینه کرده بودم الان برای خودم هم خیلی عجیبه چطور اون موقع اینقدر توانایی و عشق به کار داشتم.

7- رزومه کاری و فعالیت های که انجام دادین را به صورت خلاصه بگین: هر کاری که توی شاخه دامپزشکی هست من انجام دادم چون بیشتر تو شبکه ها کار میکردم و اکثرا یک دکتر بیشتر نبودم همه نوع کار کردم حتی مهار دام و واکسیناسیون و خونگیری و بسیاری کارهای دیگه که مربوط به وظایفم نبوده. 

8- اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنین بازم به همین رشته میومدین و دلیلش چی هستش: بله راستش اول که دامپزشکی قبول شدم خیلی افسوس خوردم که چرا پزشکی تو انتخاب هایم نبود ولی الان با اینکه میدونم دامپزشکی تو کشور ما بدلیل عملکرد مسئولین ارزش خودش رو نداره ولی بسیار بسیار خوشحالم چون ارزشمندترین افراد کشورم که همان روستائیان هستند ارزش دامپزشک رو بیشتر از مسئولین کشورم میدونند و اینو میدونم مهمترین و بیشترین چیز تو کوله بار اعمال نیکم برای اون جهان دعاهای همین دامداران هست.  

9- پیشنهادتون برای خدمت بهتر به مردم چیه: اینه که ارزش خدمتتون به مردم خصوصا قشر طرف حساب ما که عموما تولیدکنندگان هستند رو بدونید و موقع کار به عملکرد همکاران دیگه و خصوصا مسئولین رده بالاتر نگاه نکنید و کارتون رو برای رضای خدا انجام بدین و توی انجام وظیفه تون دقیق باشید.

10- تعریف شما از ویژگی یک کارمند خوب چیه: عمل کردن به موقع و دقیق وظایف قانونی.

11- اگه بخوایین یه جمله به ریاست سازمان دامپزشکی بگین اون جمله چیه: اگه میشه صحبت کنند دامپزشکی رو تو دانشگاه فقط آقایون بتونند انتخاب کنند و یا حداقل از جذب  خانم جهت جذب در سازمان دامپزشکی و سیستم دولتی خودداری کنید، به علت سختی کار و کار طاقت فرسا در این رشته هر چند خانم های دامپزشک در این چند سال پا به پای اقایان در شرایط سخت و آزمایشگاهی حضور فعال داشتند ولی در مجموع به نظر بنده این شغل مناسب خانم ها و روحیه انها نیست.

12- و در اخرسخن پایانی: امیدوارم هر کس تو کشور عزیزمان که مشغول خدمت در هر جایی هست کوشش کنه که به نحو احسن وظیفه اش رو انجام بده و یادش نره یکی هست که ناظران دقیقی رو برای ثبت تمامی اعمالمون گذاشته .

تشکر از شما بابت فرصتی که در اختیار ما قرار دادین.


انتشار یافته: ۱۴۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
26
36
اول تعداد دانشگاههای دامپزشکی رو کم کن بعد مانع جذب خانم ها در این رشته بشو
دکتر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
20
53
درود واقعا صحیح گفتن ، بیش از ۹۰ درصد خانم ها فقط متخصص در فعالیت با مبالغ ۲ تا ۳ میلیونی هستن
عدالت بی نام
|
Germany
|
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
46
31
جناب دکتر خواهشا شما در همان محیط بسته اداره خدمت نمایید و اضهار نظر نفرمایید باسپاس
پاسخ ها
عندلیبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
اگه من هم تو محیط بسته اداره خدمت کنم ، خانمها هم که کلا تو محیط اداره هستند. پس کی بره بیرون؟گناه دامداران و بقیه مردمی که کارشون فقط با کار میدانی انجام میشه چیه؟! اینکه میگم تو انتخاب رشته دامپزشک خانم جذب نشه به همین خاطره که خانمها اشتباه نکنند و از همون اول یک رشته مناسب کار خودشون انتخاب کنند البته من نگفتم خانمها تو خونه بشینند. ضمنا اظهار نظر با طا املا میشه نه با ضاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
با اسم ایشون نظر ننویسید
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
جناب عندلیبی بزرگوار شما صلاحیت اظهار نظر دراین مورد ندارید بهتره قبل از سخن گفتن 30 ثانیه فکر کنید ...............
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
اونی که باید ۳۰ ثانیه فکر کنه شما هستین جناب دامپزشک
دکتر عندلیبی حرف درست و واقعیت موجود رو گفتن ولی شما به نفعتون که مطلب رو بگیرین
چشماتون رو باز کنین و قبل از نوشتن فکر کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
شما (دامپزشک)صلاحیت تعیین می کنی؟؟؟؟؟
دکتر عندلیبی بزرگوار نیاز به تایید شما ندارن چون نمونه هستن و واقعیت‌ها رو میگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دامپزشک بزرررگوار حتما مرکز تایید صلاحیت بزنین خیلی بهتون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
قبل از نوشتن فقط ۱۰ ثانیه فکر کنین دامپزشک عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
دامپزشک جان شما صلاحیت دلریییییی؟؟؟
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
من چی جناب دامپزشک؟صلاحیت دارم؟چون نظر من و خیلیییی های دیگر هم همینه،البته با اجازه شما،ضمنا ۳۰ ثانیه هم فکر کردیم
اژدری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
18
51
سخن حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
43
50
بهترین محل خدمت خانم ها محیط گرم خانه برای پرورش فرزندان سالم و شایسته هست
آنها با استخدام در محیط اداری ، ظرفیت یک نان اور مرد را پر می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
متاسفم برای طرز فکر شما.خیلی از خانم ها خودشون سرپرست خانواده هستند.اونها بشینن خونه براشون از غیب بیاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خوب پس دیگه طلب نفقه و مهریه نکنید افرین. اخه شما خانوما هم ادا اطوار روشنفکری دارید هم ادا و اصول زندگی سنتی؟ خودتون میدونید چی میخواید کلا ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
وقتی میگه خود خانم سرپرست خانوار یعنی شوهری نیس که بخاد طلب مهریه و نفقه کنه
بفهم نفهم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
28
41
لایک داره
پاسخ ها
کیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
حتی دانشگاه رفتن هم نتونسته افکار پوسیده رو درست کنه. اشکال نداره شماها در عهد دقیانوس خود زندگی کنید. زنانتان را در خانه حبس کنید. طالبان مدرن شما هستید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
25
57
دکتر عندلیبی یکی از دامپزشکان کاربلد است و اگه صحبتی شده حاصل تجربه سی ساله است در میدانهای سخت کاری دامپزشکی
درود به شرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
این حرف لایک داره
دامپزشک مرد
| Canada |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
هر چند بنده نام ایشان رادر زمره دامپزشکان کاربلد در سطح کشور نشنیده ام ولی اینگونه نظرات تبعیض آمیز نمیتواند برآمده از فردی باتجربه باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
شما در حتما آمریکا سکونت دارید که نشنیدین و با ای پی اونجا پیام میدین!
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
جناب دامپزشک مرد؛مگر شما به‌جز خودتون کاربلد دیگه‌ای هم میشناسین؟؟؟؟؟؟جنابعالی در کشور تککککک هستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر عندلیبی فردی متخصص و خبره در تشخیص و درمان بیماری ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
دکتر عندلیبی تنها دامپزشک حرفه ای، متخصص و متعهد در خراسان جنوبی
133
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
20
50
سخنی بسیار بسیار به حق و بجا می باشد این به منزله کم اهمیت بودن جایگاه خانم ها نیست ولی کسانی که در همین رشته تحصیل و فعالیت کرده اند متوجه سخت بودن این حرفه واقفند . در بخش دولتی که عملا خانم ها پشت میز نشین هستند و شرایط انجام کارصحرایی رو ندارند در بخش خصوصی هم اینقدر کارفرما اذیتشون میکنه معمولا به مشکل میخورند و یا اینکه اینقدر با تعرفه های خیلی پایین قرارداد پشت پرده ای مینوسیند که که کار روبرای آقایون غیر ممکن میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
دقیقا مشخصه از سر دلسوزی می فرمایید.
123
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
من از سر دلسوزی چیزی نگفتم اینکه میگم به این دلیل است که ازتباط مستقیم با کار مسئولین فنی بهداشتی با کارفرما دارم وقتی که کارفرما به محض اینکه پروانه رو میگیره اینقدر مسئول فنی رو اذیت میکنه که خودش میاد اداره میگه نمیخواد کار کنه ولی مسئولین بهداشتی مرد به خاطر موقعیتی که دارند خلی خیلی کمتر پیش میاد که با کارفرما به مشکل بخورند از طرفی اگر حق با خانم ها است پس چرا هیکدامشان در کشتارگاه یا میدان دام فعالیت ندارن یا اینکه کدام خانم را دیدید که تست سل انجام بده کدومشون رو دیدید که مراقبت های تب برفکی روانجام بده درهرصورت در ایران کار دامپزشکی متناسب با خانم ها نیست در اروپا میبینیم که خانم دامپزشک توی فارم فعالیت داره ولی اینجا اصلا از اداره بیرون نمیرن
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
من هم تست سل میکنم هم مراقبت میرم
هم کشتارگاه میرم
هم بازدید مراکز عرضه
اتفاقا بنظرم مردها از زمانی که تصمیم گرفتن که سبیلشونو بزنن تعادلشونو از دست دادن وگرنه هیچکدوم ازین کارا اصلا سخت نیس که از نظر این اقا شق القمر فقط شاید کمک به سخت زایی یکم برامون سخت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خانم دکتر اینقدر کار نکنید و روی خودتون فشار نیارین چون ممکنه تعادلتون بهم بخوره
خانم دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
.................
من حتی دامپزشک مرد رییس شبکه میشناسم که در زمان گرفتن پستش سکته کرد و راهی بیمارستان شد ولی خانمها اصلا دنبال پست نیستن و فقط علاقه هست که وارد این کار شدن
خانم دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اینهمه مدت که اداره دست آقایون بوده کدوم بیماری ریشه کن شده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خانم دامپزشک چون خانم ها در اداره‌ها بودن بیماری ریشه کن نشد البته به نظر جنابعالی....تشریف ببرین راه رو باز کنین
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
بنده یک خانم دامپزشک هستم که زمینه اشتغال 8 نیروی متخصص در شغل خودم فراهم کردم دوسدارم بدونم امثال این آقایونی که دستور نشستن خانم ها در خانه رو صادر میکنن تا به امروز چه حرکت مثبتی در دامپزشکی انجام دادن؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
47
19
دکترجان، چه حرفی، چطور جرات کردی، اونم روز زن، .........‌.‌.‌‌‌‌‌‌‌.
کم کم متوجه خواهی شد که، دراصل اونی که جاش تو دامپزشکی نیست و باید بزاره بره اقایون هستن. کار را به سلطان ها بسپاریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
باور کنید موقعی که مصاحبه کردم روز زن نبود . من که همیشه یادمه میگفتن کار رو بسپار به کاردان . ضمنا روز زن رو به همه خانمها تبریک عرض میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سلطان ها جاشون تو خونه هست چون کار نمیکنن فقط دستور میدن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
20
45
حرف حق رو زدی دکتر جان،دمت گرم
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
همیشه اونایی که به ضررشون هست میخوان حرف حق رو محکوم کنن،حرف درست رو زدی دکتر جان
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
33
25
آقایون میتونن شایستگیشون رو اثبات کنن اگه واقعا دارن، و کار رو دست بگیرند....ناراحتی نداره شمااگه لایق و توانمند و با سوادی قطعا کارو درامدم خواهی داشت.
پس یاد بگیریم بجای پایین کشیدن دیگران خودمون رو بالا ببریم.

فکر نکنم در جایگاهی باشند که بگن خانمها کدوم رشته تحصیل کنند یا نکنن.
پاسخ ها
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
شما خانم دکتر ،هر وقت از پشت میزتون جدا شدین و کار عملیاتی انجام دادین میتونین بگین بالا هستین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
33
26
مطمئنم همه اونایی که خانمها رو سد راهشون میبینن، سواد ناکافی و اعتماد بنفس داغون دارن. بیزحمت اول اینارو درست کنید بعد اظهار نظر بفرمایید
با تشکر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
مطمئن باشید من خانمها رو سد راه خودم نمیدونم بعد 30سال خدمت تو این مملکت حق ندارم نظرم رو بدم!! من برای خودتون گفتم مطمئنم اگه یکبار رفته بودید تو گاشهایی که همکاران عزیزمان زحمت مایه کوبی دامها رو میکشیدند و شب اسیر کک میشدید شما هم حرف من رو لایک میکردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
..............
چرا کار یک خانم دامپزشک رو با عزیزان مایه کوب مقایسه کردی ؟
...............
نه شما خانما رو سد راه نمی بینی منتها جایگاه خانما اونقد رفیع شده که برای دیده شدنت اونا کلا نباید باشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
متاسفانه خانم ها فقط ادعا دارن و لی از نظر علم و عمل ........
عینک خودبزرگ‌بینی رو بردارین و یه تکونی به خودتون بدین،سعی کنین مفید باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
رفیع ؟؟؟؟؟
هر کس دچار خودبزرگ بینی شود نتیجه خواری و ذلتی است که در خود میبیند(امام صادق ع)
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
مگه مایه کوب خانم نداریم،خیلی بی اطلاعی رفیییییع!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
دیدی مایه کوب خانوم هم داریم
باز بگو خانما کار نمیکنن
مجبور شدی اعتراف کنی خخخخ
روح ا... رجائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
4
35
با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان
توضیح بند11 : اقای دکتر از این جهت گفتند خانم ها رشته دامپزشکی نخونن به خاطر سختی کار و مشکلاتی که در این حیطه متوجه شان می باشد مخصوصا در سیستم دولتی.وگرنه خانم دکتر های خیلی موفقی در زمینه دامپزشکی فعالیت دارند.
با تشکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
در روزگاری نیستیم که بگیم اینکار زنانه هست و اینکار مردانه. کمی منطقی باشین
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
23
27
شما دیدی در کشورهای پیشرفته دنیا مسئولینشون همچین حرفهایی بزنن؟
الان اروپا و امریکا دامپزشک زن ندارن؟ لا الله الی الله اخه چرا ۳۰ ثانیه قبل مصاحبه فکر نمیکنید؟
کشورهای دیگه نخست وزیر و مقامهای بالاشون خانمها هستن اقایون ایرانی میگن خانمها رو بکنید تو خونه تا ما پیشرفت کنیم و بتونیم پول دربیاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
همه درد من از همینه که تابحال نرفتید یه عملیات صحرایی مایه کوبی یا تست سل و خونگیری رو ببینید تا چه برسه که خودتون انجام بدین . آخه واقعا فکر میکنید امکانات توی کشورهای پیشرفته مثل کشور ما هست مطمئن باشید اگه برید یه گاوداری نیمه صنعتی تو ایران که نه باکس داره نه مهار و .. نه تنها نمیتونید یه لوله خون بگیرید بلکه خودتون رو هم آسیب میزنید . آخه این همه شغل تمیز و سازگار با روحیه خانمها هست برید پیشرفت کنید دیگه
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
منم درد همینه که چرا اینقد مرد مرد میکنین؟ شما بجای مرد دقیقا خود درد هستین
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
کشورهای دیگه این حرفارو نمیزنن چون خانم هاشون انقدر سطح توقع بالا ندارند و منتظر دفتر و میز پس از فارغ التحصیلی نیستند و فقط به فکر مشاغل راحت نیستند.
دکتر مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
درد ما مردان امثال شما خانم دکترهایی هست که با یه حرف حق همکار اینقدر اشفته میشین کاااااش در کارتون هم همینطور بودین و وجدان کاری داشتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
علی اقا دمت گرم،گل گفتی
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
5
32
فرمودن در بخش دولتی و البته که درست هم هست خانم ها اگر خیلی به این رشته علاقه دارن در بخش خصوصی بهتر میتونن فعالیت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
متاسفانه بانوان محترم در بخش خصوصی هم قیمت شکنی میکنند. علی الخصوص در صنف مسوولین فنی . البته منظور بنده تمام خانمها نیست. ولی اکثر خانمهای دامپزشک فقط و فقط برای پر کردن وقتشون مسوول فنی شرکتها میشوند و حقوق براشون مهم نیست .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
21
28
به نظر بنده اگه خانمها در رشته علوم آزمایشگاهی و رشته ای علوم پایه دامپزشکی تحصیل کنندف بسیار عالی است و اتفاقا استعدادشان در این حوزه درخشان است ضمن این که از تو دست و پای آقایون در قسمت های درمان و نظارت و... میان بیرون. کرامتشون هم بیشتر رعایت میشه، در بخش خصوصی علاوه بر آزمایشگاه برای فعالیت های داروخانه ای هم بد نیستند. بشرط این که وقتی چکاشون برگشت خورد، نشینند گریه کنن و پدر و همسرشان و به چالش بکشن.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
27
16
خب جای تاسف داره اقایونی که انقد با دیده تحقیر در مورد خانمها نظر میدین.... از همینجا از صمیم قلب برای مادران و همسرو یا خواهرانتون ناراحتم که با همین دیده اون بندگان خدا رو هم تحلیل میکنید.
حیف که نمیشه ریپلای کرد وگرنه ایدی " دامپزشک مرد" که نوشتید گاوداری نرفتید و لوله خون نمیتونید بگیرین، اول از این دید بالا به پایینتون متحیرم در ثانی بنده پشت میز نشین نیستم تو فارم هم رفتم. گله گوسفند رو تو ییلاقاتی که جاده خاکی داره و فقط با جیپ میتونی بری واکسن زدم.
حرفم اینه بنظرم کسی این اجازه رو نداره بگه خانم بیاد فلان رشته رو بخونه.شاید یکی واقعا علاقه داره به این رشته. مگه مصاحبه های خانم های کلینیسن دام بزرگ رو نخوندید؟؟ اینهمه اصرار برای تحقیر فقط از یک وجود تحقیر شده میاد ولاغیر.
تعجب میکنم چطور بعضی اقایون میاد تعیین تکلیف میکنن.
و کاربری که با تحقیر در مورد چک های یه خانم دکتر حرف زدید مطمینا خودتون تحقیر شدید که براحتی دیگران رو تحقیر میکنید.
پاسخ ها
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
۹۹درصد خانمهای دامپزشک پشت میز نشین هستن
واقعیت تلخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خانم دکتر محترم سلام عرض میکنم. از شما یک سوال دارم، با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر فارغ التحصیلان دامپزشکی خانمها هستند چند درصدشان وارد فیلد میشوند و مانند شما کار عملیاتی انجام میدهند؟
واقعیت را قبول کنید،متاسفانه این حرفه شرایطی دارد که خانمها در برخی مناطق نمیتوانند فعالیت کنند ولی دانشگاه ها با علم به این موضوع هیچ تناسبی در جذب دانشجوی مرد‌و زن رعایت نمیکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
اخه با اینکه درصد بالای دانشجویان دامپزشکی خانومن و به قول شما وارد فیلد نمیشن شما دادتون دراومده و نمیتونین کار پیدا کنین
حالا فک کن همتونم مرد باشین اونوقت چی میشه ؟
بعدشم اگه تو دانشگاه خانم جذب نشه که شما حتی یک واحدم نمیتونین پاس کنین
یادتون رفته تو چند تا امتحان از خانما تقلب گرفتین ؟ بماند جزوه و ... که کلا تعطیل بودین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
9
34
دکتر عندلیبی رو از خیلی وقت پیش میشناسم . از دامپزشکان با تجربه و بسیار فنی هستند و قطعا نظرات ایشون کاملا کارشناسی شده هست و به نظر منم کاملا حرفشون صحیح میباشد ارزش دامپزشک و فعالیت های دامپزشکی رو مردم در روستا ها بهتر از مسئولین میدونن
حرف حق زدی دکتر انصافا
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
21
8
یه نکته دیگه هم بگم من نه تنها خودم فارم رفتم واکسن زدم خون گرفتم بلکه همسر من به مدت ۱۵ سال کلینیسین دام بزرگ بسیار موفق بودند. به عینه دیدم زحمات کار دام بزرگ رو از کار فیزیکی طاقت فرسا تا سرو کله زدن با دامدار و مرغدار و پول خوردن و ...‌‌ولی هیچگاه تاکید میکنم هیچگاه نشنیدم بگن ای این خانمها اومدن تو فارم کار منو کساد کردن.

چراااااا؟
چون هم سوادش رو داشتن هم اعتماد بنفس هم ادم کوشایی هستن. نرفتن مرکز شهر مطب بزنن بعد بگن کار نیس خانمها اومدن حق مارو خوردن.
به خودش سختی رفت و امد و کار فیزیکی داد ولی همکار خانمش رو تحقیر نکرد.
امبدوارم افراد این چنینی کمی براتون الگو باشند.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
29
12
تمام حرفم همینه
انسانی اجازه نداره برای انسان دیگه ای تعیین تکلیف کنه اینکه چه درسی بخونه چه شغلی رو انتخاب کنه.
والسلام
و من الله توفیق
پاسخ ها
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
اظهار نظر ازاده
ظرفیتتون رو بالا ببرین
کیانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
اظهار نظر شما تا حد زیادی حالت دستوری داره. اگر اظهار نظر ازاده چرا به دوستانی که میگن هر کس حق داره تا هر رشته ای دوست داره بخونه می توپید.
نوعی دیکتاتوری دامپزشکی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
25
14
فقط می تونم بگم متاسفم
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
شما به جای تاسف بهتره از میزتون جدا بشین و حقوقی که میگیرین رو حلال کنین
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
گناه همه رو شسته میگه حقوق رو حلال کنین
شما حق الناس رو رعایت کن
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
25
باسلام-با توجه به اینکه همکاران ما در بخشهای دولتی صرفا در کارهای اداری و پشت میز نشین بوده اند به هیچ عنوان شرایط سخت کاردر بیرون مجموعه را تجربه نکرده اند بنابراین سخن این بزرگوار کاملا درست و به واقع میباشد-در ساختار سازمان باید اصلاح صورت بگید و از همکاران خانم در بخشهای آزمایشگاهی و خصوصی استفاده شود نه در در متن کارهای دشوار که نتنها خودشان قادر به انجام نیستند بلکه جلوی بسیاری از موارد رو هم میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
26
دامپزشکی حیطه های مختلف کاری داره:
کار با دام بزرگ
دام کوچک
کلینیسین بودن
مسئول فنی
اداری-دولتی
تغذیه
پژوهشی
دانشگاهی و...
مرد و زن طبق علایقشون می تونن توو هرکدوم از این حیطه ها خدمت کنن
لطفا این بحث های مبتدی رو کنار بذاریم و به پیشرفت رشته و دانشمون فکر کنیم
من همکاران مرد و زن بسیاری دارم که خیلی عالی با هم همکاری می کنیم
امیدوارم این صحبتا باعث تفرقه نشه
گرچه همکاران بزرگوار تر از این حرف ها هستن و عده ای هم که این نظر رو دارن باز هم محترمن و امیدوارم موفق باشن
روشنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
6
24
سلام و عرض تبریک-به همکاران خانم در این مجموعه ها-دبا نظراین بزرگوار کاملا موافقم.درود به شرفتون که حرف حقو که میزنین همه خوشحال میشن چون میدونیم که خانمها در حالت عادی از با کوچکترین کثیفی و آلودگی واکنش میدن حالا چه برسه بخوان برن یه سخت زایی یا گاوداری-اونوقت سر چند سال سکته میکنن و جای یه نیروی مرد و هم میگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
24
9
خدا رو شکر می کنم که اطراف ما چنین همکارانی نیستن
ولی باز هم براشون آرزوی موفقیت می کنیم
و امیدوارم یه خانم دکتر ماهر جلو راهشون قرار بگیره تا نظرشون عوض شه
والا بین همکارا هیچوقت چنین مسئله ای نبوده
همکار مرد کارو پاس می ده به همکار خانم
بارها خودم به جای همکاران مرد مایه کوبی دام بزرگ رفتم حالا دیگه کک نگرفتیم شاید پروتکل های بهداشتی رو بهتر رعایت می کنیم
لطفا این صحبتا باعث تفرقه و جدایی نشه
با آرزوی موفقیت برای همه ی همکاران عزیز
که هر موفقیت جامعه ی دامپزشکی باعث افتخار هممون میشه
پاسخ ها
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
احسنت خانم دکتر،شما جز استثناعات هستین ولی اکثر خانمهای دامپزشک فقط پشت میز نشین هستن در استان ما که اقایون باید کار خانمها رو هم انجام بدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
شایدم نطر شما درست باشه چون تو اداره کل ما و استان ما خانم دکتر فعال و ماهر نداشتیم که این صحبت شده وگرنه نظر ایشون ممکن بود مثبت بشه
من با نظر دکتر عندلیبی که واقعا دامپزشک و کلینیسین توانمندی هستن موافقم، حضور دامپزشک خانم مخصوصا در ادارات دولتی برکتی به همراه نداشته و همیشه یک نفر باید معطل ایشون باشه و خروجی مثبتی نسبت به دامپزشک آقا ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
23
حکیم مهر تو هم شدی عادل فردوسی پور من این مصاحبه رو ،رو سایت دامپزشکی خراسان جنوبی خوندم کاملا تیترشو عوض کردی که لایک خور و کامنتت بره بالا
نکن این کارو وجدانا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
24
4
با سلام
در همین خراسان جنوبی همکاران خانم هستند که رییس ادارات ستادی هستند یکی از بهترین دامپزشکان فارم خانم هستند در توانایی خانمها هیچ شکی نیست
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
فقط خانم دکتر زنگویی که هم باسابقه هستن و هم کار میدانی انجام دادن و متعهد به کارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
اشتباهی بسیار بزرگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
21
6
خیلی جای تاسف داره، شما بهتره برین کار میدانی کنید و در خدمت تولید کنندگان باشید و دامها رو درمان کنید و نه در اداره باشید و برای خانمها خط و نشان بکشید.
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
ایشون برن تا جا برای شما خانم‌ها بازتربشه اونی که باید بره شماها هستین که نه سابقه دارین ونه تجربه فقط دوست دارین از اول پشت میز بشینین و جای اونایی که حقشون هست رو پرکنین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
7
24
دوستانی که دکتر عندلیبی را نمی شناسند لطفا اظهار نظر نکنند
ویژگی برجسته ایشون تواضع است
در عین حال توان علمی بالایی دارند یادم نمیره یه دوست کاردان داشتیم که از استان رفته بود بعد یه سوال براش پیش اومده بود در زمینه درمان! تو یه روستای محروم بلوچستان شاید ۲۰۰ کیلومتر با کلینیک و دکتر دامپزشک فاصله داشت گاو مریض هم داشت در اثر سخت زایی میمرد! به دکتر عندلیبی زنگ زدیم کارش را راه انداخت
خیلی هم دکتر دنبال پست و مقام نیستند که اگر بودند الان اونجا نبودند
دوست کاربلد دیگر ایشون که همیشه دنبال تحقیق و نمونه برداری و کار و مقاله و... بودند الان مازندران هستند
البته یه کلینیسین زبردست و ماهر و باتجربه هم تو اون استان تو یه شهرستان دیگه هست
البته هر سه ضلع این مثلث علمی را خیلی جماعت متملقین و مقربین درگاه دوست ندارند!
ولی اهل علم به هر سه عزیز تعظیم می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
16
0
الان آقای گل فوتسال جام ملتهای آسیا خانم است اون هم از ایران!
البته دعوا بود که چرا میگین آقای گل خانم ها بگین خانم گل!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
7
23
بله در سازمان و ادارات دامپزشکی بهتر است از آقایان استفاده شود. برای بخش خصوصی داستان فرق می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
مثلا آقایونی که تو ادارات و سازمان هستند پشت میز نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اقایون پشت میز هستن ولی کار میکنن نه مثل بعضی ها به جای کار در فروشگاه‌های اینترنتی بچرخند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
من هر روز به شبکه دامپزشکی و سازمان دامپزشکی میرم
هیچ وقت ندیدم هیچ کدوم از این اقایون که مثلا رییس اون قسمت هستند کار انجام بدن
همه یک خانم منشی دارند همه ی کارا رو همون خانم انجام میدند
صب تا صب میان انگشت میزنن میرن بانک و .. ظهر میان جمع می کنن میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اره والا
بانک و خرید و آژانس زن و بچه و ...
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
6
26
هر کدام از بانوان گرامی دامپزشک جای یک مرد که سرپرست خانوار و نان آور هستند را اشغال کرده اند. بهتر هست در بخش خصوصی و آزاد فعالیت کنند.
پاسخ ها
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
اون اقای نون آور زحمت بکشه تو ازمون نمره بیاره
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
این آقای نان آوری که میفرمایید اگه خیلی توانمند تشریف دارن در بخش خصوصی هم میتونن کسب درآمد کنن
دکتر جباری
|
Luxembourg
|
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
4
27
متاسفانه در ادارات دامپزشکی که کار میدانی است عملا خانم های دامپزشک با پشت میز نشستن و مرخصی زایمان و ... جای یک نفر دیگر را گرفتند و کار مفیری از پیش نمی برند
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
0
20
با سلام. ادب کاملا با این مطلب موافقم که روستاییان بهتر از مسولین قدر میدونن ده ساله تو این سیستم مریض دامپزشکی دارم فعالیت میکنم قرار دادم هم قرار داد کارگری است و روستا که میرم مردم روستا و دامداران خیلی خیلی بهتر از مسولین با ما برخورد میکنن و احترام به ما رو خیلی بهتر از اون کسی که پشت میز میشینه بلد هستن و به حساب خودش رو مدیر میدونه حقوق که کارگری میدن اضافه کار هم که نمی دن تسری هم نمیدن ماموریت هم که نمیدن حداقل شعور تشکر کردن داشته باشن که اونم ندارن و میگن همین که این حقوق بخور نمیر و میدن خداتون شکر کنید امیدوارم نسل این مدیران کلا از زمین برداشته بشه دم اون مرد روستایی با دستان پینه بسته خیلی گرم که درکش از مدیر پر مدعا بیشتره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
21
7
دیدگاه های زن ستیزانه کماکان در برخی استان ها وچود دارد ولی کاش حکیم مهر چنین دیدگاهی را در روز زن منتشر نمی کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
حکیم مهر هم احتمالا هم عقیده بوده با همچین نظری که هیچ پایه و اساس علمی نداره
چطور رنکینگ دانشگاه ها و کارخانه جات و کراکز تولیدی و صنعتی دنیا بر اساس حضور خانم ها هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
5
23
درود بر شما برای این شجاعتت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
.........................
مشکل همین جاست ک هیچ حرفی را قبلش فکر نمی کنند و میزنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
4
23
خانم ها بسیار محترمند، اشتباه برداشت نشه، به لحاظ این که شرایط خدمات صحرایی و کلینیکی برای خانم ها با توجه به شرایط فیزیکیشان مشکل است، بعضی دوستان اعتقاد دارند، خانمها بهتر است ابنگونه خدمات یا رشته های تحصیلی رو در اولویت تحصیلی یا شغلی خود قرار ندهند، که البته در نگاه کلی اشتباه هم نیست. پیشنهاد فعالیت در زمینه های تدریس دانشگاهی و فعالیت های آزمایشگاهی پیشنهاد بدی نیست. خدمات صحرایی و فیلدی دامپزشکی با توجه به استرسی که در زمبنه های مختلف دارد تقریبا یک کار مردانه است. هرچند خانم ها بعضا در کارهای فیلدی توان و علاقه قابل تقدیری داشته اند. خانم های محترم قبول کنند، آنانی که در ادارات دولتی استخدام شده اند بیشتر و یا تماما در قسمت های اداری و آزمایشگاهی بکار گرفته شده اند و اتفاقا خودشان هم خیلی راضی هستند. این نشان از منطبق بودن اینگونه فعالیت ها، با درخواست و نیاز فطری شان دارد و جناب دکتر هم بر همین اساس به خانم ها و یا کسانیکه ایشان را تشویق به خدمات طاقت فرسای فیلدی دامپزشکی می کنند، بعنوان یک فرد باتجربه تر تذکر و یا به نوعی آگاهی بخشی کردند. منکه از گفته ایشات هیچ احساس عده کشی، توهین و یا تحقیری برداشت نکردم. یادمان باشد همه در کنار هم به این حرفه معنا میدیم و باید برای ارتقای آن با هم کوشش کنیم وحضور خانم ها در این حرفه نه تنها غنیمت بلکه عزت بخش است .
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
1
8
راه پول درآوردن از دام پزشکی نیست اونو برای رضای خدا انجام بدید خیلی حرفه یعنی میفهمیم که همکارمون دقیقاً چی میگن مگر واسه ی رضای خدا باشه وگرنه پایه حقوقیش بخونید و کار کنید بفهمید چیه ماهی دو الی چهار تومن بوده برای من که باعلاقه خوندم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
7
15
چرا مسئولین ادارات خراسان جنوبی همشان سرپرست هستند. خانم دکتری که نعرفی کردید هم سرپرست بود. مدیرکل عزیز لطفا بیشتر اعتماد کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
فکر کنم باید چند ماهی از سرپرستی بگذرد تا حکم ریاست بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
22
7
اگر در محیط اداری هم به خانمها اجازه داده بشه کار صحرایی هم انجام میدن . منتها بزرگان میترسن که دانش برتر خانمها عیان بشه و بخاطر همین همیشه سعی میشه عقب نگه داشته بشن که مبادا قابلیتهاشون مشخص بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خانمهای محترم لطفا واقع گرا باشید. یعنی واقعا شما فکر میکنید آقایان میترسند دانش برتر خانمها عیان شود؟ خانمها قطعا در خیلی از مشاغل بسیار توانمندتر از آقایان هستند حتی در دامپزشکی هم میتوانند بسیار موفق باشند اما واقعیت این هست یک خانم برای معاینه یک راس دام در صحرا و‌یا دامداری که در محلی دور افتاده هست نمیتواند به تنهایی در محل حضور داشته باشد و میبایست حتما یک نفر مرد به همراه داشته باشد. وقتی اینچنین مشکلاتی وجود دارد چرا انکار میکنید؟ همانطور که به عنوان مثال روی سکوهای نفتی جنوب به علت شرایط کاری کارگر خانم وجود ندارد در برخی صنوف دامپزشکی هم شرایط مساعدی برای کار کردن بانوان فراهم نمیباشد و برای آقایان هم برخی از مشاغل مناسب نمیباشد و بهتر است بانوان به آن مشاغل اشتغال داشته باشند. پس فکر نکنید این نوع نگاه زن ستیزانه هست.
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بله حتما باید یک مرد باشه چون دامپزشک خانم تو سازمان هست ولی کمک کارشناس خانم نیست
اقایون دامپزشک هم تنها نمیرم سر دام همش یک کمکی دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
19
5
...................
هرچند برخی همکاران خانم کوتاهی در انجام وظایف دارند، ولی روا نیست همه را به یک چشم نگاه کرد و اینچنین آبروی دامپزشکی را بر باد داد!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
4
22
نظرات جناب آقای دکتر کاملا دلسوزانه و حاصل سالیان سال خدمت و تجربه ایشان می باشد.
بابک کروژدهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
15
5
اگر سازمان دامپزشکی درصد خانمهایی ک تو این سازمان کار میدانی کردن رو اعلام کنه همه چی مشخص میشه
بخش خصوصی فضای بهتری برای کار خانمها داره
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
4
21
خواهشا خانم دکتر های دامپزشک پشت میز نشین الکی گارد نگیرن و اظهار نظر نکنن. مطالب دکتر حقیقت است اما برای شما تلخ هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
22
بسیارعالی فرمودین. احسنت
۴۴۴
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
21
6
انصاف داشته باشید، ما در سطح کشور چه بخش دولتی و چه بخش خصوصی همکاران خانم بسیار توانمند با سطح علمی بالا داریم که حتی بهتر از آقایون فعالیت می کنن، اگر کسی رشته ای رو انتخاب می کنه حتما توانایی خودش رو مد نظر قرار داده پس لطفا به جای محدود کردن و تبعیض گذاشتن همه در جهت ارتقا خود بکوشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اولا که تعداد خانم‌های بقول شما توتنمند در دامپزشکی اندک هست و دوما" ایکنه میگین افراد براساس توانایی و علاقه رشته دانشگاهی انتخاب میکنن دروغی بیش نیس به قول نقی دروغهههه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
انتخاب رشته در ایران اصلا از روی علاقه و توانایی نیست
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
4
20
خانم ها و البته بعضی اقایون پشت پرده اینقدر گارد نگیرین حرف حق تلخه سعی کنین از این به بعد بیشتر کار میدانی انجام بدین و از اتاق های گرم و صندلی های نرمتون جدا بشین تا حرفی برای گفتن داشته باشین طبق سند و مدرک
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
احسنت
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
والا.....از عمل کار براید
محسن پور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
21
سلام. به نظر من در انتهای این مصاحبه که نوشته صحبت ایشون با شخص رئیس سازمان هست و به عموم گفته نشده. از طرفی ایشون وزیر علوم یا رئیس سازمان استتخدامی نیستن که با حرفشان اتفاقی بیافتد. یک نظر یا پیشنهاد برای ریاست سازمان بوده است و این نظرات و پیام ها عملا بیهوده و بی فایده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
افرین
حالا یک حرفی زده .................
ما باید به بزرگواری خودمون ببخشیم
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
کاملا درسته،از دیروز خودشونو هلاک کردن،کاش اینهمه حساسیت رو برای کار بزارین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خواهشا دچار خودبزرگ‌بینی نشین،بزرگوار دکتر عندلیبی هستن که حرف حق زدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
8
20
بسیاز درست گفتتد چندتا زن سراغ دارید جرات کنه داخل باربند بشه و با گله گاو یا یک گاو روبرو بشه یا اسب و گوسفند در مناطق صعب العبور کلا این شغل مردانست مگر در حیوانات خانگی که اون هم تعدادش محدوده در ادارات هم شدن کارمند اداری بالاجبار به خاطر همین یا اگر دیر برن منزل میشه یک داستان از اساس دامپزشک زن اشتباهه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
بهاربند نه باربند برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
حالا شما معلم املا به بزرگواری خودتون ببخشین،اصل مطلب رو بگیر گرچه حتما به نفعتون نیس
الان معلم میگن نیست درسته نه نیس
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
18
5
....................................
حکیم جان تازگیا هرکی هرچی میگه رو نشر میدی چه خبره ؟؟؟
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
چیه، به مزاق جنابعالی خوش نیامده؟؟؟؟؟
سالار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
22
دکتر عندلیبی رو نمی شناسم ولی حرفی که زده بسیار کاربردی و موثر هست و معلومه انسانی است بسیار با تجربه.این حرف رو کسی می زنه که واقعا می خواد برای کشور کاری انجام بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سالاد جان حتما هم نیت کشور بوده نه خودخواهی و عدم امنیت شغلی برای اقایون ناکارامد
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
ناشناس تو اصلا فهمیدی من چی گفتم که این طور جبهه گرفتی!یه کم ادب داشتی لااقل اسم منو سالاد نمی نوشتی!وقتی مطلبی رو خوب متوجه نمی شی،جواب نده.دامپزشکی چه زنها باشن چه نباشن امنیت شغلی نداره و خوندن این رشته برای مذکرها هم یک اشتباه هست مگر اینکه مجلس و دولت خوابیده یه روز بیدار بشن و حمایت هایی رو که سایر کشورها انجام می دن رو اجرا کنن.دو تا حرف درست و سازنده هم تو این کشور یه نفر بخواد بزنه شماها نمی ذارین.خودخواهی کجا بوده.دکتر حقیقت و واقعیت رو گفته و هم به نفع خانم هاست هم به نفع صنعت دامداری و آموزش و غیره.نمونه اش تو ترکیه یه خانم کاردان دامپزشک دستیار من بود،تلقیح مصنوعی هم بلد نبود به من گفت اگه یاد ندی اینا منو اخراج می کنن.رحمم اومد یه چیزایی گفتم.محیط مناسبی برای خانم ها نیست.ولی در کل دختر بسیار مقاومی بود ولی اگه مسیر دیگه ای انتخاب می کرد هم اذیت نمی شد هم کیف می کرد و با درآمد بهتر و بیشتر.
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
گل گفتین سالار عزیز،متاسفانه بعضی ها یا واقعا مطلب رومتوجه نمیشن یا خودشون رو میزنن به .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
22
1
سلام خدمت همه عزیزان
مشکل رشته دامپزشکی متاسفانه نحوه نگرش و فلسفه نیروهای با سابقه و قدیمی دامپزشکی می باشد ، مخصوصا این نگرش که ما آن زمان همه کار می کردیم ، لذا نیروهای جدید هم باید مثل ما همه کار بکنند ، از کار یدی گرفته تا ... ، نیروهای نسل جدید خواهان حق و حقوق خود هستند ، خواهان احترام مسئولین ، خواهان ارزش گذاشتن به یک کار تخصصی ، خواهان این که نگاهی که به کلنیسین و تکنسین دامپزشکی و متخصصین این رشته می شود به مانند یک نخبه باشد نه یک ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
بله نیروهای جدید دوست دارن کار نکنن فقط اخر ماه حقوق بگیرن،برای همین وضعیت این شده،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
هنوز نمیدونین که دامپزشکی کارش چیه اگر نیروهای باسابقه نباشن که دامپزشکی به فن میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
نیروی جدید اصلا کار بلد نیستند که بخواهند انجام دهند
کیانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
21
2
با اجازه اقایون . بنده یک دامپزشک زن هستم . در جایی کار میکنم که هیچ مردی حاضر به کار در انجا نبود. بعلت نبود امنیت وسختی کار زیاد.
من مرکز ...... را ساختم و از اون به بعد اقایون دکتر که مسایل یکی یکی حل شد برای بدست اوردن شغل من هزار جور نقشه کشیدند.
من یک زن هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
از خودتون چقدر تعریف می کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
موارد خاص و استثناء هم داریم.خانمرها در ریاضی نسبت به مردها ضعیف اند ولی خانم مرحوم مریم میرزاخانی بهترین ریاضی دان برنده جایزه فیلدز و استاد استنفورد هم داریم.
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
مانند شما معدود هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
باریکلا
همکار مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
4
14
احسنت خانم دکتر،خسته نباشیدولی متاسفانه مثل شما انگشت شمارن
کاش بقیه همکاران خانم شما را الگو قرار دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
انشاا..
دکتر مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
21
1
احسنت ودرود بر تمام خانم دکتر های شاغل در اداره دامپزشکی که حتی فعال تر از آقا یون هم هستند
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
بعید میدونم شما دکتر مرد باشی
اشتباه تایپ کردین یا اینکه.......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
شما دکتر مرد چقدر علاقه به حضور خانم ها داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
اسمتون رو اشتباه نوشتین بانو
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
9
0
چه راحت خانم ها و آقایون دکتر رو انداختن به جون هم!!!! کسی که 29 سال سابقه کار داره امکان نداره درد و مشکلات دامپزشکای جوون رو بفهمه. اوضاع دامپزشکی خیلی داغون تر از چیزیه که افراد با سابقه تصورش رو دارن به خصوص تو استان آ. غ.
مشکل دامپزشکی با پذیرش نکردن خانما حل نمیشه، بهتره واقعیت ها رو ببینیم. برای کشوری که ار لحاظ دامپروری و داشتن حیوانات خانگی در رتبه های خیلی پایین دنیاست واقعا وجود دو یا سه دانشکده دامپزشکی معتبر و با کیفیت برای کل کشور کفایت میکنه.
برای جواب این سوال (8- اگه دوباره قرار بود انتخاب رشته کنین بازم به همین رشته میومدین و دلیلش چی هستش:) هم از فارغالتحصیل های جدید بپرسید. مطمئن باشین جوابای جالبی میشنوین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
در سال ها و دهه های گذشته که همه مسئولیت ها و کارها بر عهده ادارات دامپزشکی بود قطعا حجم کاری و سختی کار بیشتر بود اما الان که اکثرا بخش خصوصی واگذار و عملا تقسیم شده است و اون نیروی جدید هیچ وقت در هیچ زمینه ای نمی تواند مثل افراد قدیمی شود. این حرف مختص رشته دامپزشکی نیست و شامل همه رشته های تحصیلی در کشور هست.
نظر شما
ادامه