کد خبر: ۶۹۱۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: روابط عمومی نظام دامپزشکی استان مازندران در اطلاعیه ای اعلام کرد:

اعضای محترم نظام دامپزشکی مازندران

سلام علیکم

در پی رخداد امروز (ابلاغ اخطاریه پلمب) به یکی از کلینیک‌های دامپزشکی شهرستان رامسر، موضوع بلافاصله از طریق رییس اداره رامسر به مدیرکل و رئیس نظام استان منتقل گردید و پیگیری ها از طریق فرماندار و دادستان محترم انجام گرديد.

از همکاران محترم درخواست می‌شود تا در فضایی به دور از التهاب، تنش و با رعایت خویشتن داری به فعالیت‌های درمانی و خدمت رسانی به مردم ادامه داده و مطمئن باشند تا منتخبان آنها در نظام دامپزشکی استان در تعامل حداکثری با بخش دولتی پیگیر حقوق آنان هستند ، همانگونه که پیشتر نیز در فضایی آرام بدور از تنش، هیاهو، جوسازی توانستیم مصوبات قابل قبولی برای حمایت همکاران از مراجع ذیصلاح کسب شده است.

بدیهی است نظام دامپزشکی فراگیرترین و معتبرترین تشکل صنفی دامپزشکی، حامی همه همکاران بوده و اجازه نداده تا واحدهای مستقل پت شاپ با بهانه پروانه کسب مخل فعالیت همکاران شوند.

از همه همکاران توقع داریم تا مراکز فعالیت غیرمجاز در حوزه پت شاپ را در راستای اجرای دستور دادستان محترم مرکز استان به اداره کل دامپزشکی و یا نظام دامپزشکی معرفی نمایند.

مجددا تاکید می‌شود کلیه اطلاعیه ها، فعالیت‌ها در راستای حمایت شغلی و حرفه ای از طریق نظام دامپزشکی انجام  و توسط روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.

مجددا تاکید میگردد هرگونه اقدامات غیرحرفه ای از طرف هر فرد و تشکل مردود بوده و بعضا ممکن است تبعات و نتایج معکوس دربرداشته باشد.

مجددا تاکید می گردد پیگیری ها صرفا از طریق اداره کل و نظام در حال انجام است و ادعاهای افراد قابل استناد نبوده و از طرف مراجع سیاسی و قضایی نیز قابل بحث نمی باشد.

روابط عمومی نظام دامپزشکی مازندران

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
0
2
خب حکیم مهر موضوع پلمپ چی بود؟
نظر شما
ادامه