کد خبر: ۶۹۳۳۴

حکیم مهر: سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده جاری شدن سیلاب در عصر روز شنبه بیش از ۸۰۰ راس از احشام دامداران منطقه را تلف کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ایرج بیگدلو» شب یکشنبه اظهار کرد: جاری شدن سیلاب خسارت قابل توجهی به شهرستان مشگین شهر وارد کرد ، طوری که تاسیسات زیربنایی ، اماکن عمومی ، مزارع و باغات نیز خسارت‌های زیادی دید.

وی از تلف شدن ۸۰۰ راس دام عشایر در اثر این سیلاب خبر داد و  ادامه داد: سیلاب به زیرساخت‌های این شهرستان از جمله جاده‌های بین‌شهری ، روستایی و عشایری نیز خسارت قابل توجهی وارد کرده است.

بیگدلو با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است ، از آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان خبر داد.

وی گفت: اعضای این ستاد با همکاری بسیج سپاه ناحیه، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان از همان لحظه اول وقوع سیلاب در مناطق سیل زده حضور یافته‌اند.

سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی احتمال بارش باران و وقوع سیلاب در روزهای آینده نیز دور از انتطار نیست و توجه به هشدارهای هواشناسی بسیار ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: هنوز میزان دقیق خسارت وارده برآورد نشده است.

مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد ، در سال ۱۳۸۰ بروز سیل در روستای موییل در دامنه سبلان باعث جان باختن چندین نفر شد.


 
نظر شما
ادامه