کد خبر: ۷۲۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر: رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد بر ساماندهی کشتارهای غیرمجاز ورودی شهرهای استان تاکید کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سید علی معتمدی» گفت: سالانه ۱۷ هزار تن گوشت در استان تولید می‌شود که با توجه به سرانه مصرف ۱۲ کیلو ۹ هزار تن از گوشت تولیدی در خود استان مصرف می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها و ممنوعیت صادرات گوشت قرمز گفت: به دلیل عدم صادرات، تجمع دامی در استان صورت گرفته و مشکلاتی برای تولیدکنندگان ایجاد شده، ضمن اینکه افزایش ۵۰ تا ۶۰ درصدی قیمت نهادها مشکلات برای تولیدکنندگان ایجاد کرد.

وی در خصوص کشتارهای غیرمجاز به خصوص در ورودی یاسوج گفت: آمار کشتارهای غیرمجاز بالاتر از کشتارهایی است که در کشتارگاه انجام می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه ۵۰۰ هزار راس باید کشتار شود تا نیاز مردم تامین شود، گفت: تنها ۶۰ هزار راس کشتار می‌شود و سایر نیازمندی از کشتار غیرمجاز ورودی شهر و کشتارهای به صورت سنتی و خانگی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه دو سوم کشتارها در استان به صورت غیرمجاز انجام می‌شود، گفت: تقریبا نمی‌توانیم کشتارها را جمع کنیم لذا ساماندهی آنها در دستور کار قرار گیرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵
0
4
81 درصد از متولیان جمع آوری کشتار غیر مجاز از کشتار های غیر مجاز گوشت میخرن همینطور مرغ زنده هم میخرن بعد میان تو جلسه میگن باید کشتارهای غیر مجاز و مرغ زنده جمع بشه به نوعی رفیق دامپزشکی و شریک قصاب هستن
نظر شما
ادامه