کد خبر: ۷۲۳۴۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

حکیم مهر: درمانگاه اختصاصی طیور در 14 آذر 1401 در شهرستان سبزوار با حضور «دکتر زیدآبادی» رئیس شبکه دامپزشکی و جمعی از همکاران بخش دولتی و خصوصی افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: تشخیص به موقع بیماری های طیور یکی از ارکان موفقیت هر مرغداری می باشد که با شناسایی به موقع و دقیق بیماری می توان از وقوع خسارات جبران ناپذیر در گله  جلوگیری نمود. اغلب مواقع تشخیص زود هنگام بیماری های طیور موجب درمان موثر و کم هزینه تر گله ی بیمار می شود.

«دکتر زیدآبادی» گفت: پرورش دهندگان طیور توجه داشته باشند که تشخیص بیماری های طیور، روندی کاملا علمی و دقیق بوده که شامل مراحل گوناگون، از جمله اخذ تاریخچه، مشاهده وضعیت گله و نیز کالبد شکافی و معاینه لاشه های طیور می باشد.

وی در ادامه از افتتاح درمانگاه اختصاصی طیور در شهرستان سبزوار خبر داد و ضمن آرزوی موفقیت برای عضو جدید دامپزشکی سبزوار، اظهار امیدواری کرد که گام مثبتی در جهت پیشگیری و کنترل بیماری های طیور برداشته شود.



انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Denmark
|
۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
2
0
چرا پروانه داروخانه دامپزشکی در مشهد صادر نمیشه؟
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
1
5
با سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان حکیم مهر.
متاسفانه نگاه از بالا به پایین بخش دولتی نسبت به بخش خصوصی همیشه باعث تاسف بوده. ای کاش سازمان دامپزشکی ساز و کاری رو تدوین میکرد که بر اساس اون شرط ورود به بخش دولتی سابقه حداقل ۲ ساله کار در بخش خصوصی رو لحاظ میکرد که با این کار، خیلی از مشکلات و شکافی که بین این دو بازوی جامعه دامپزشکی شاهد هستیم به حداقل ممکن می رسید.
بالا تا پایین خبر رو میخونی دریغ از یک نام از دامپزشک موسس این کلینیک، دریغ از انتشار چهار کلمه صحبت موسس این کلینیک و دریغ از...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
0
مبارک باشه.
چقدر هم مجهزه!
نظر شما
ادامه