کد خبر: ۷۲۳۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران گفت: با توجه به الزام سازمان دامپزشکی کشور خرده‌فروشان و عمده‌فروشان مرغ ملزم به عضویت در سامانه توزیع کالاهای اساسی هستند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از بازار، «کمال ربانی‌زاده» رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران با بیان اینکه هم‌اکنون مرغ گرم وارد سامانه توزیع کالاهای اساسی (ستکاوا) شده است، گفت: هم‌اکنون پنج توزیع هوشمند وجود دارد و سقف قیمت در این سامانه‌ها مشخص است.

وی افزود: قیمت مصوب به خرده‌فروشان و عمده‌فروشانی که عضو این سامانه‌ها هستند، اعلام شده و قیمت مصوب در سامانه هم بارگذاری شده است. در صورتی که خرده‌فروش و یا عمده‌فروشی گوشت مرغ را گران‌تر از نرخ مصوب عرضه کند در این سامانه مشخص می‌شود.

رئیس قرارگاه رصدخانه کشاورزی ایران بیان کرد: با توجه به الزام سازمان دامپزشکی کشور خرده‌فروشان و عمده‌فروشان ملزم به عضویت در سامانه توزیع کالاهای اساسی (ستکاوا) هستند.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار دولتی
|
India
|
۰۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
0
موضوعاتی نظیر نحوه توزیع و قیمت گذاری مرغ خارج از شرح وظایف سازمان دامپزشکی است و هیچگونه الزامی در این خصوص از طرف سازمان قانونی و پذیرفته نیست. سازمان دامپزشکی صرفا" و قفط مسئولیت بهداشتی را دارد و مسائلی مانند توزیع و ثبت سامانه های نظارتی بر قیمت و ... متوجه سازمانهای نظارتی ، بازرگانی ، بازرسی از زیرمجموعه های وزارت صمت بوده و هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
0
1
یکی از وظایف دامپزشکی نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی است حال سامانه توزیع کالای اساسی با دامپزشکی چه سنخیتی دارد.....
نظر شما
ادامه