کد خبر: ۶۸۲۲۲
تعداد نظرات: ۱۱۰ نظر
سرپرست اداره مبارزه با بیماری‌های دامی دامپزشکی استان خراسان جنوبی:
«دکتر علی‌اکبر عندلیبی» افزود: همکارانی که از نزدیک و سالیان دراز من را می‌شناسند، می‌دانند که منظورم از بیان چنین صحبتی، فقط شرایط موجود و سختی کار و عدم امنیت جانی به علت کار درمانی سنگین و طاقت‌فرسا می‌باشد ...
 

حکیم مهر: سرپرست اداره مبارزه با بیماریهای دامی دامپزشکی استان خراسان جنوبی گفت: تلاش و کوشش و جدیت همکاران خانم و دقت آنان در کار بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان خراسان جنوبی، «دکتر علیاکبر عندلیبی» ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به همکاران خانم شاغل در دامپزشکی استان، گفت: در چند روز گذشته مصاحبهای انجام دادهام که تعدادی از همکاران از صحبتهای بنده برداشت اشتباه کردهاند.

عندلیبی گفت: در مصاحبه در پاسخ به سؤال روابط عمومی دامپزشکی استان در خصوص «اگر بخواهید یک جمله به ریاست محترم سازمان بگویید، آن جمله چه هست؟»، بنده در پاسخ گفتم: «اگر بشود در دانشگاه این رشته مختص آقایان باشد و از جذب همکاران خانم جلوگیری شود» که اینچنین برداشت شد که بنده مخالف حضور زنان قهرمان و پرتلاش و زحمتکش جامعه در محیط کار میباشم، در صورتی که همکارانی که از نزدیک و سالیان دراز من را میشناسند، میدانند که منظورم از بیان چنین صحبتی فقط شرایط موجود و سختی کار و عدم امنیت جانی به علت کار درمانی سنگین و طاقتفرسا میباشد وگرنه همان طور که همه میدانیم، تلاش و کوشش و جدیت همکاران خانم و دقت آنان در کار بر کسی پوشیده نیست.

عندلیبی کار میدانی، رفتن به ماموریتهای شبانه در نقاط مرزی، انجام تست سل و بروسلوز در گاوداریهای بدون مقید کردن دام و نبود امکانات لازم، خطرات حیوانگزیدگی و انجام کارهای درمانی سنگین و در خیلی از روستاها عدم مقید کردن مناسب دام و انجام واکسیناسیون را از جمله سختیهای کار در دامپزشکی عنوان کرد.

 

انتشار یافته: ۱۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
7
34
احسنت بر شما
دامپزشک بخش دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
17
44
به نظرم صحبتشون کامل درست بوده
چون در ادارات دامپزشکی یک خانم دکتر دامپزشک یا کارشناس فنی صرفا به دلیل خانم بودن در اداره و پشت میز میشینه و از تمام مزایای نیروی فنی استفاده میکنه ولی نیروی فنی آقا باید تمام مشکلات خارج از اداره از قبیل تست سل خونگیری واکسیناسیون نمونه گیری و ... را انجام بده چرا؟؟؟؟ چون آقاست.
من با نظرشون کاملا موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
میدان رو برای کار کردن خانوم ها فراهم کنید. اتفاقا خانم های بخش دولتی هم (نه همشون) از صرفا پشت میز نشینی خوششون نمیاد. همه باید متعادل و متناسب با دریافتی فعالیت لازم رو داشته باشن. نه فقط اسم کارمند رو به دوش بکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
تو هم موضوع را کج فهمیدی عزیز دل ، مگر جنابعالی در ماه که ۳۰ روزه چند روز ماموریت می ری بیرون. خودتم که کارت پشت میزه . تازه خیلی جاها کلا کارها رفته بخش خصوصی مگر شما چند تا واکسیناتور تو کل کشور دارید. توبحث تست سل هم که بزودی واگذار خواهد شد سالهای ساله از طرحی ها کار میکشید. لطفا تفکرات ارتجاعی را کنار بزارید. دنیا پیشرفت کرده نباید نصف جمعیت که زنان هستند را حذف کرد. استغفار کنید شاید خدا شما را ببخشد.
خانم دکتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
کی گفته ؟
کلی از شهرستانها خانم میره واسه همه این کارا
بعدشم درس خونده ازمون داده سازمان انتخابش کرده نیازی به نظر شما و دکتر عندلیبی نیس
..............
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
نظر ازاده،شما ظرفیتتو بالا ببر خیلی هم جوش نیار
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
البته سهمیه و پارتی هم خیلییی مهمه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
من که هر روز میرم بیرون اصافه کارم باید انجام بدم،ولی خانمها همه معافن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
باز خوبه خانما پشت میزشون میشینن آقایون که هیچوقت تو اداره نیستن و فقط کتشون هس و قراره بیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دقیقا ما سه تا خانم هستیم تو یک اتاق تو اداره کل که همیشه سه نفری کنار بخاری نشستیم و چرت میزنیم و بجای تست سل، غذاهایی که دیروز پختیم رو تست میکنیم
حقوقم میگیریم، تسری هم میگیریم، حق زن و بچه شما رو هم میخوریم
حالا میخاین چیکار کنین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
همیشه این طور نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
29
10
کجابدبرداشت شده شماگفتین زنان اصلاوارد کاردامپزشکی نشوند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خب درست گفتن،اینهمه رشته دیگه هست ...برین و به جامعه خدمت مفید کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خیلی هم خوب گفتن
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
عالی گفتن،دمشون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
36
18
حرفتونو رک زدید دیگه برداشت اشتباه چیه
از یه دکتر بعیده تو این عصر و زمانه صحبت جنسیتی کند
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
حرف درست و واقعیت موجود رو رک زدن،دمشون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
15
37
حرف حق و درست رو گفتین
اگر کسی برداشت نادرستی کرده مشکل خودشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
35
10
اصلا بد برداشت نشده. شما با این مصاحبه ها که فقط برای بخش اداری خیلی خوشحالی میاره، خود واقعی سیستم رو نشون دادین. سیستمی که در سال ۲۰۲۲ میلادی و پایان ۱۴۰۰ دم از جنسیت میزنه و از کل دنیا عقب مونده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
احسنت فقط هم مشکل این گروه با خانمهای دامپزشک هست انگار با بخش اداری که هیچ کاری نمیکنن و مزایای یکسان میگیرن مشکلی ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
10
38
مشکل ما اینه که تحمل شنیدن حرف حق رو نداریم،حرف های ایشون کاملا درست بود حالا اینکه به مزاق خانم های پشت‌میز‌نشین خوش نیومده حرف دیگریست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
2
33
آن چیز که عیان است چه حاجت به بیان است
.............
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
متاسفانه بعضی ها میخوان گوش و چشمشون رو به واقعیت ببندن
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
35
9
چرا با حضور خانمها مخالف هستید به بهانه اینکه دامپزشکی سخته..من خودم هشت ساله در روستایی کلینیسین هستم و کار میکنم..و همکاران خانمی رو میشناسم که از آقایون هم موفقترن...
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
البته تعدادشون انگشت شماره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
23
13
پیشنهاد میشود خانمها را رئیس اداره بگذارید که مدیران خوبی هستن و .............ها را برای کار بیرون اداره.
ناشناس
|
Luxembourg
|
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
12
42
حرف آقای دکتر کاملا درست هست. دوستان احساساتی نسبت به موضوع نگاه نکنند.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
10
38
من خودم کارآموز چند سال پیش کارآموز ایشان بودم. جناب دکتر عندلیبی با تجربه و‌ پرسابقه ترین دکتر دامپزشک در خراسان جنوبی هستند و حرف ایشان دلسوزانه است و نباید اشتباه برداشت شود.
خانم دکتر
|
United States of America
|
۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
8
36
با سلام و تبریک روز مادر خدمت همکاران گرامی. من همکار آقای دکتر در اداره کل هستم. ایشان فردی مهربان و ب اخلاق هستند و هیچ فرقی بین آقایان یا خانم ها نمیزارن و حرف ایشون دلسوزانه هست.
پاسخ ها
خانم دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
اتفاقا ما دو تا همکار خانم هستیم در یک شبکه شهرستانی که دقیقا با هماهنگی رئیس محترم شبکه در روز زن و در شرایط برف و یخبندان جاده ای جهت انجام تست سل و مراقبت هاری به یکی از روستاهای ییلاقی صعب العبور رفتیم که در صورت امکان میتوانیم تصاویر آن را جهت اطلاع و مشاهده آقایان منتشر کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
9
32
سخن حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۳
8
32
حرف ایشان کاملا منطقی و درست است.
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
9
36
بالاخره یک نفر هم پیدا شد که حرف درست زد. احسنت دکتر
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی آچار فرانسه دامپزشکی ،متواضع و بی ادعا تو این دوره کمتر کسی مثل ایشون پیدا میشه،. دوره‌ای که اکثرا در لباس دوست دشمنن و زیراب همکارانشون رو میزنن.نفست گرم و تنت سلامت دکتر بی‌ادعا
کارمند
|
Germany
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
10
32
دکتر عندلیبی افتخار کشور و خراسان جنوبی هست
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتری باسابقه،بی ادعا و در تشخیص و درمان تک
موفق و تندرست باشی دکتر جان
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی انسانی متواضع و کاربلد خدانگهدارت دکتر جان
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر فوق العاده انسان شریفی است و من در طول ۲۶ سال خدمت کسی مثل او ندیدم،چه در زمینه دامپزشکی و چه در زمینه های دیگر مشکل گشای همه هست،خداوند نگهدارش باشد
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
انسانی شریف و بی ادعا
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
افتخار مایی دکتر جان
فدایی داری
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی انسانی شریف،باید در کنارش کار کنی تا بفهمی او کیست انسانی که بدون هیچ چشم‌داشتنی بهترین عملکرد را دارد در این استان نامش را به هر روستایی که بگویی دعاگویش هست و از او به نیکی یاد میکند و همین برای او بس
من به همکار بودن با او افتخار میکنم
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر جان یه‌دونه‌ای،سایت مستدام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر در اخلاق و در درمان تک،برای هر مشکل راه حلی داره،هیچ بن بستی براش وجود نداره.موفق باشی قهرمان
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی جزء معدود انسانهایی هست که تعهد و تخصص رو با هم دارن ایشون بسیار انسان شریف و بی غل و غشی هستند ... ان شاالله همیشه تندست و پیروز باشی دکتر جان
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
من با ۲۰ سال خدمت هنوز خودم را شاگرد ایشون میبینم
با اینکه قبلا در استان‌های دیگری هم بودم ولی در تشخیص و درمان نظیر ایشون ندیدم،بی نظیر و تکرار نشدنی و در عین حال متواضع،هر کاری از دستشون بر بیاد برای همه اعم از دامدار و مرغدار و همکار انجام میدن ،در این زمونه نظیر ایشون انگشت شمارن،باید در کنارشون کار کنی تا بفهمی چه گوهری هستن،انشالله سلامت باشن و ما از تجربیاتشون استفاده کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی تنها فردی هستن که من در دامپزشکی و سیستم های اداری دیدم که عین تجربه و سابقه بسیاربالا به دنبال پست و مقام نیستن و از کمک به هیچ فردی دریغ نمی کنند
همکار قدیمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر حرف نداره،بی نظیره،هنوز بعد۲۵ سال که از خواف رفته دامدارها یادش میکنن و دعاگوشن،اینجا زندگی خیلی از دامدارها رو با تشخیص و درمان حرفه ایش نجات داد سلامت و موفق باشی دکتر پنجه طلا،چشم بد ازت دور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دکتر عندلیبی فردی شریف، با اخلاق و متخصص در کشور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
دکتر عندلیبی عشق هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دکتر عندلیبی متخصص و حرفه ای در تشخیص بیماری ها
ناشناس
|
Romania
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
6
33
کاملا با حرف و نظر ایشان موافق هستم و صحبت های ایشان بسیار دقیق و درست می باشد.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
8
34
خواهشا خانم دکتر های دامپزشک پشت میز نشین الکی گارد نگیرن و اظهار نظر نکنن. مطالب دکتر حقیقت است اما برای شما تلخ هست..
پاسخ ها
دامپزشک مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
دقیقا....حقیقت تلخ است
ناشناس
|
Singapore
|
۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
4
31
خانم ها بهتر است در مشاغل آموزشی و درمانی فعالیت کنند. قطعا یک مرد در دامپزشکی از یک خانم عملکرد بهتری دارد. شاید یک صدم درصد گاهی برعکس باشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
سخن خق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
28
درود بر شما
سبکرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
29
6
عرض سلام جناب دکتر . باز خوبه اشتباهتون رو اصلاح کردید . ولی بهترنبود قبل از اظهار نظر کمی فکر می کردید ؟ هرچند بنظر من این اصلاح فرمایشات هم مصلحتی ست . همه باید بپذیرند خانم ها نیمی از جوامع رو تشکیل میده . اگر شرایط کار برای اونها فراهم نیست دلیلی بر عدم توانایی اونها نیست . هرچند تفاوتهایی از لحاظ قدرت بدنی و سرعت عمل وجود داره اما توانایی های دیگری در زمینه های دبگر در وجود خانم ها نهفته ست که مزیت های اونها با آقایان برابر خواهد کرد .
پاسخ ها
همکار مرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ایشون اشتباهی نکردن فقط واقعیت رو گفتن حالا اینکه به مزاق بعضی ها خوش نیامده حرف دیگریست
خانم‌ها در دامپزشکی به‌جز تعدای اندک همه پشت میز نشینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خانم ها در جامعه به جز این که جلوی پیشرفت آقایان رو بگیرند کاری نمی کنند.
سبکرو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
همکارمرد محترم خودایشون میگه برداشت اشتباه بوده شما میگی نه ،؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
3
30
هر چی بدبختی و ماموریت و کار سخت تو ادارات دامپزشکی برای آقایون هست. خانم های پشت میز نشین یه وقت خسته نشن! هر یک دامپزشک مرد چند برابر یک خانم داره کار انجام میده. حرف های این بزرگوار کاملا درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
2
28
عشقی دکتر جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
27
5
بنظر من تفاوتی بین صحبتهاشون در دو مصاحبه نیست و ایشون یا هر کس دیگه ای که اظهار نظر اشتباهی داشته باید عذر خواهی کردن را یاد بگیره
توصیه ایشون این باید میشد که افرادی که به این رشته علاقه دارندو شرایط کاری را میدونند وارد بشوند و این هم در مورد آقایان صدق میکنه هم خانم ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ایشون حرف حق و درست رو گفتن،واقعیتی که کمتر کسی جرات گفتنشو داره
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
گفتن حرف حق که عذرخواهی نمیخواد،اون‌هایی که ظرفیت شنیدن واقعیت‌ها رو ندارن خارج شن که اعصابشون بهم نریزه....‌‌واقعیت تلخه..‌‌ تلخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خانم دکتر، به نظر منم ایشان اشتباه کرده که گفته خانم ها بهتره کارهای اداری و کم استرس و انجام بدن، اتفاقا من بانظر شما موافقم، خانمها باید برن بیرون و تو روستاو... فعالیت کنند و آقایون کارهای مدیریتی و حداکثر حمایتی بخش و انجام بدند. زمان های خیلی قدیم هم همینطور بود، اصل کار اجرایی و معیشتی خانواده توسط خانها انجام میشد و غالب کار مردها دور هم میشستن و در باره امورات زندگی تصمصم گیری می کردند. کی گفته شرایط فیریکی خانمها بدرد کارهای خدمات پرورشی و درمانی دام تو روستا و مراکز پرورشی نمیخوره. خیلی هم میخوره، اصل و الگو، اون خانمی است که گوساله ای را سر شونه هاش تا گاو شدن هر روز از پله قصر بالا و پایین می برد و خلاصه آموزشش به مااین بود که کار نیکو کردن از پر کردن است. این درس بزرگی است برای ما... آقایان اشتباه نکنید، با کمی دقت به نتایج بهتری خواهید رسید. عزت زیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
شنیدن حقایق برای افرادی مثل شما سخت هست و احساس می کنید هر فردی هر چه بگوید به ضرر شما هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
26
با سلام خدمت همه دوستان
در مصاحبه نظر جناب دکتر عندلبی پرسیده شده ایشون هم نظرشون رو گفتن
مگه هیچکدوم از شما ها تا حالا نظر ندادین که مخالف هم داشته باشه؟
ایشون نظرشون رو دادن موافق هم داره مخالف هم داره ولی اینکه به ایشون توهین بشه و تجربه ایشون زیر سوال بره و خیلی چرت و پرت های دیگه در موردشون زده بشه درست نیست
خود ایشون هم که منظورشون رو بیان کردن گفتن که منظورم سختی کار دامپزشکی بوده چرا هر کی هر حرفی میزنه سریع بهش می پریم و کلی حرف ناصواب در موردش میزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
متاسفانه بعضی ها تحمل شنیدن واقعیت رو ندارن یا به صلاحشون نیست وگرنه بقول جنابعالی ایشون نظرشون رو دادن دیگه اینهمه اتشی شدن نداره.البته اونایی که دکتر رو میشناسن میدونن که ایشون کارش درسته و حرفش حق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
احسنت
دکتر ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
14
10
کلا منع کردن خانم ها از ورود به دامپزشکی درست نیست.

ولی لازمه که سقف گذاشته بشه ، مثلا 30درصد خانم در هر ورودی...

این هم به معنای مخالفت با حضور بانوان در عرصه های اجتماعی و شغلی نیست.
طبیعتا هر رشته و هر شغلی یه شرایطی داره که بیشتر مناسب خانم ها یاآقایان هست.

باید واقع بین بود و بدون تعصب صحبت و فکر کرد.
درسته خانم ها توان انجام بسیاری از امور دامپزشکی را دارند.
ولی 30 سال یا بیشتر کار دامپزشکی مستلزم حضور در بسیاری محیط ها و شرایط است که اگر اکثریت افراد شاغل در این حرفه ، خانم باشند قطعا دچار مشکلاتی اولا برای خود ایشان خواهد شد و بعد سایر ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ورودی در بخش هایی مثل آزمایشگاه و ..
خانم دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
23
5
اتفاقا ما دو تا همکار خانم هستیم در یک شبکه شهرستانی که دقیقا با هماهنگی رئیس محترم شبکه در روز زن و در شرایط برف و یخبندان جاده ای جهت انجام تست سل و مراقبت هاری به یکی از روستاهای ییلاقی صعب العبور رفتیم که در صورت امکان میتوانیم تصاویر آن را جهت اطلاع و مشاهده آقایان منتشر کنیم
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خانم دکتر خسته نباشین،ولی مثل شما در دامپزشکی خیلی کمه خیلیییییی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خانم دکتر. قطعا کسی منکر توانمدی های علمی و فنی همکاران خانم نیست.
ولی نمیدونم شما تصدیق میفرمائید که اگر اکثریت شاغلان دامپزشکی بانوان باشند نا مناسب هست؟!
یا اینکه معقول تر هست با توجه به شرایط اجتماعی و محیط های کاری و ... یک نسبت متوازنی (با اکثریت آقایان) در این حرفه مشغول باشند؟

ابن نظری هست که اکثر کارشناسان آشنا و با تجربه و دلسوز معتقد هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
ای کاش همه بانوان مثل شما بودن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
1
26
مجموع گفتار اولیه و اصلاحیه فعلی باور شما را در غالب جنسیت زدگی دلسوزانه قرار میدهد. و پیرو این باور به دلیل ضعف جسمانی زن و احتمال مخاطرات و عدم وجود امنیت اعتقاد به ایجاد محدودیت دارید .که اگر این تفکر را در همه مشاغل و محیط ها تعمیم دهیم این می شود که بانوان ما را از تحصیل و کار در همه زمینه ها از جمله بیشتر رشته های مهندسی وکار درمحیط های کارگری و کارخانه ومعدن و کشاورزی و دامپروری و صدها فعالیت دیگر باز می داردکه متاسفانه در جامعه مرد سالار ایران طرفداران زیادی دارد. ولی به جای آن توصیه میکنم از نگاه مرد سالارانه فاصله گرفته ومحیط ها را برای تحصیل و کار دختران خود امن و با شرایط جسمانی آنان منطبق نمایید که به عدالت نزدیک تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
به نظر باید شرایط و جایگاه های شغلی مناسب برای بانوان انتخاب و اصلاح شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
محیط هم امن باشه بازهم بعضی از خانمها دوست دارن فقط پشت میز بشینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
0
20
به نظر من در انتهای این مصاحبه که نوشته صحبت ایشون با شخص رئیس سازمان هست و به عموم گفته نشده. از طرفی ایشون وزیر علوم یا رئیس سازمان استتخدامی نیستن که با حرفشان اتفاقی بیافتد. یک نظر یا پیشنهاد برای ریاست سازمان بوده است و این نظرات و پیام ها عملا بیهوده و بی فایده است.
منصوره جابری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
25
3
آقای دکتر عندلیبی عزیز ؛ نظر جنابعالی رو خوندم و بسیار برام محترم بود چرا که بقول شما برآمده از تجاربتون بود. اگر اجازه بدین عرض کنم اجازه تحصیل را در رشته دامپزشکی به بانوان بدیم حالا در مورد استخدام در سازمان آقایون تصمیم بگیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
29
2
.............................
امیدوارم ایشون در وزارت علوم کاره ایی نشوند که بتوانند در مورد جنسیت افراد شرکت کننده در رشته دامپزشکی تعیین تکلیف بکنند
زن ستیزی به واضح ترین شکل ممکن!!!
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
حرف حرق و درست تلخه....والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
یک نفر هم که به نفع بانوان حرف می زند ظرفیت ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
ان شاا.. به شما در وزارت خانه پستی دهند تا بتوانید کاری کنید !!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
10
22
این که خانمها نیمی از جامعه هستند اصلا حرفی توش نیست و چشم بسته غیب گفتن است .ولی به هر حال ما باید واقع بین باشیم و امورات واضح و مبرهن را مغلطه نکنیم .درست مثل اینست که بگوییم آقایون هم نصف جامعه هستند باسد فلان کار که خانمها بیشتر تبحر دارند آقایون هم انجام دهند .حالا مگر چه کاریه؟مثلا خانومها دامپزشکی نکنند این حرفه نابود میشود؟خب کار سخت است وپر مخاطره بهتر است آقایان انجام دهند مانند بسیاری از کارها مانند رانندگی جاده ای سنگین یا کار در معادن و.....اتفاقا اینگونه نظرها احترام به شان خانمها است نه حذف آنها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
احسنت درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
احسنت ،حرف درست را زدین و تماااااام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
از کجا می آیی ای اقبال پی. خدا تو را به راه راست هدایت کند. اگر اصلاح پذیر باشی خوبه.
مدرک: تخصص بالینی؛ جنسیت: ذکور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
27
5
خیلی جالبه!!! در ممالک کفر، زنها فضانورد هستند و ماهها در ایستگاههای فضایی بسر میبرن، اونجاها کسی نمیگه این کار برای خانمها سخت و طاقت فرسا هست، اما در مملکت ما یکی به خودش اجازه میده عوض خانمها فکر کنه و نظر بده که بیرون از اداره رفتن برای خامهای دامپزشک سخته و به این نتیجه برسه کدوم رشتۀ تحصیلی برای آنها سخته، کدوم راحت، و بعد برای بالادستیها هم تعیین و تکلیف بکنه که نگذارید خانمها وارد رشتۀ دامپزشکی شوند. آقای محترم، وقتی تصمیم میگیرید حرف بزنید قدری هم به انعکاس و تبعات حرفاتون فکر کنید خواهشاً!!
پاسخ ها
همکار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خواهشاااااااشما
خانم های ایران رو با کشورهای دیگه مقایسه نکنین
اگر سفری به خارج میداشتین متوجه میشدین ....یه سفر برین بلاد کفر
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
27
5
هر کسی مختاره هر رشته ای رو انتخاب کنه و وقتی یه چیزی رو انتخاب کرد حتما توانمندی اون کار رو در خودش دیده دولتها موظفند زمینه کار رو براش فراهم کنن
اون خانم هم امتحانشو پس میده اگر نتونست خود به خود از طرف جامعه کنار میره لازم نیست کسی دستور صادر کنه ضمنا همه میدونیم دامپزشکی همش کارهای سخت و فعالیتهای فیزیکی نیست و زمینه های متفاوتی برای فعالیت وجود داره ایشون در مصاحبه شون گفتن حتی تحصیل در رشته دامپزشکی انحصاری آقایان باشه و این واقعا خنده داره
پاسخ ها
کاردان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
متاسفانه امتحانشون رو خوب پس ندادن
سالار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
زود جبهه گیری نکن.حرفش منطقی هست تجربه داره، گوش بدی ضرر نمی کنی.دکتر عندلیبی رو من نمی شناسم ولی می فهمم چی می گه، خودم دامپزشک هستم خیلی جاها کار کردم حتی ترکیه هم کار درمانی و حضور در دامداری مناسب جنس زن نیست.کارهایی هستن که خیلی بهتر و تمیزتر که پول بیشتری هم درمیاری.۴ تا آدم عاقل در مدیریت این کشور داشتیم الان وضعمون این نبود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۴
26
0
همه و همه پشت میز نشین هستید. خود رئیس هم پشت میز نشین.ولی بعضی شغل و کار خانمها را هدف گرفته اند.
مرد تنهای نیمه شب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
25
4
جای تاسف داره که همکاران تحصیل کرده و دانشگاه رفته چنین دید جنسیت زده ای دارند بعد توی جمع میشینیم پز روشنفکری میگیریم و دم از حقوق برابر زن و مرد میزنیم اگر مریم میرزاخانی در ایران زندگی میکرد اخرش میشد معلم ریاضی در یک مدرسه یا انوشه انصاری نهایتش میشد دبیر فیزیک چرا اینجوری فکر میکنید شما از خانمها خواستید و انجام ندادند چرا افکارتون اینقدر عصر حجریه از این چهاچوب خارج بشید و خودتان را رها کنید دامپزشکی بدون حضور زنان قابل تحمل نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مریم میرزاخانی رو با کیا مقایسه میکنی مرد تنها؟؟؟؟؟
حالت خوبه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
جناب آقای "مرد تنهای نیمه شب" حتما هم برای شما بدون حضور بانوان قابل تحمل نیست
ناشناس
| Singapore |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
برای شما که از اسم شما مشخص هست چون تنها هستین و نیاز به هم صحبت دارید
خیرخواه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
2
25
دکتر عندلیبی به طور کلی حرف درستی زده است. شما چند تا خانم می شناسید که تست سل بکنه یا در کشتارگاه کار بکنه یا واکسن بزنه، اگر جنسیت را در نظر نگیریم ، در کشتارگاه های کشورهای دیگرشاید بیشتر کارکنان کشتارگاه خانم هستند. در ایران هم همین طوره،؟ البته خواهران برای بعضی قسمت ها مناسب هستند مثل آزمایشگاه و در این مورد شاید فعال تر و با حوصله تر از آقایان باشند. بنابراین خانم هارا برای کارهای فنی مثل آزمایشگاه استخدام کنند و آقایان را برای کارهای سنگین تر که نیاز به بنیه قوی تری می باشد. ما کاردان دامپزشکی داشتیم که موقع خون گرفتن از دم گاو می گرفت و گاو را نمی گذاشت تکان بخوره یا دامپزشک مردی داشیم که از جدوگاه و کشاله ران گاو می گرفت گاو نمی تونست تکان بخوره. خانم ها می تونند این کارها رابکنند.هرکسی را بهر کاری ساخته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
سخن حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
21
5
بر سر در ادراه دامپزشکی بنویسید:: اداره مردان دامپزشکی☹
طالبان مدرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
فیلم رو هندی نکنید
dvm
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
4
21
من نمیدونم فاز بعضی از همکاران چیه که از صحبت آقای دکتر ناراحت شدن
اگه من بودم میگفتم که دانشگاه و سازمان از جذب همکاران خانم و آقا جلوگیری کند.
ضمن اینکه همه میدونیم محیط کار دامپزشکی برای خانمها خیلی سخته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
3
19
چه عجب يه حرف حقي زده شد بماند كه بيشتر اين خانم ها سهميه اي هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
11
2
برزیل و خارجه هم برای آقایون هست،کلی هم تلاش می کنند دوره طولانی تری بمون و.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خیلی وقت هست که تعطیل شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۹
شما خانم ها رو هم با رضایت شوهر میفرستن برزیل ان شاا.. !!
نظر شما
ادامه